Jak porządkować elementy w obrębie konta AdWords? Sprawdź, jak działają etykiety!

Etykiety AdWords to krok do dobrego uporządkowania konta AdWords. Dzięki nim można łatwo i szybko pogrupować konkretne elementy na koncie, co usprawnia prowadzenie kampanii. Jak działają etykiety? Dowiedz się więcej o ich funkcjach i korzyściach płynących z ich stosowania.

POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords

Etykiety-Google

Kampanie AdWords są dziś nieodłącznym elementem strategii marketingowych. Świetnie spopularyzowany produkt Google rokrocznie udoskonala swoją funkcjonalność, jednocześnie tworząc i udostępniając różnego rodzaju pomoce, które znacznie ułatwiają zarządzanie kontami AdWords. Dziś opowiemy o etykietach, które ułatwiają filtrowanie oraz organizowanie elementów wchodzących w skład takich kampanii. #wiemyjak

Czym są etykiety AdWords?

Etykiety Google AdWords to wygodna metoda porządkowania reklam oraz kampanii. Możesz skorzystać z nich poprzez wykorzystanie Edytora AdWords – to właśnie tam stworzysz dowolne kombinacje wybranych etykiet, które z powodzeniem zastosujesz do poszczególnych elementów, pochodzących z różnych poziomów Twojego konta – np. słów kluczowych, kampanii czy grup reklam.

Kiedy możesz z nich skorzystać?

Wyobraź sobie, że posiadasz sklep internetowy, w którym, przykładowo, sprzedajesz odzież sportową – zarówno dla dorosłych (kobiet i mężczyzn) oraz dzieci. W Twojej ofercie znajduje się także obuwie oraz akcesoria – między innymi torby sportowe, maty treningowe, różnego rodzaju gadżety. Dodatkowo, swoją sprzedaż kierujesz w kilka regionów kraju. Z pewnością chciałbyś móc szybko sprawdzić i porównać sprzedaż poszczególnych kategorii produktów bądź też zbadać, jak kształtuje się sprzedaż konkretnej grupy produktów w różnych lokalizacjach. Dzięki umiejętnym zastosowaniu etykiet, z łatwością pozyskasz interesujące Cię informacje, które kolejno ułatwią Ci sporządzanie raportów.

Jak skutecznie zarządzać etykietami?

Ważny jest sam sposób korzystania z etykiet. Ze względu na to, że w momencie ustanawiania konkretnych etykiet, nie są one automatycznie przejmowane również przez poszczególne składniki kampanii, będziesz musiał zastosować je oddzielnie dla każdego z nich. Użyta przez Ciebie etykieta będzie bowiem odnosiła się tylko do samej kampanii, nie zaś do grup reklam czy słów kluczowych, które znajdować będą się w jej obrębie.

Kiedy będą pomocne?

Wprowadzenie odpowiednich etykiet to przede wszystkim możliwość stworzenia wygodnego i czytelnego zestawienia skuteczności poszczególnych poziomów na koncie AdWords – kampanii, grup reklam, słów kluczowych oraz reklam oznaczonych etykietami. Etykiety umożliwiają także porównywanie skuteczności niestandardowych kategorii oraz sprawdzanie, jakie wyniki uzyskują one w porównaniu do innych elementów na koncie, które nie zostały oznaczone. Dowolnie wybrana segmentacja statystyk, dotyczących konta AdWords, pozwoli łatwiej odczytać, a w efekcie zrozumieć mechanizmy działań, które zachodzą w jego obrębie.

Możliwość tworzenia czytelnych, klarownych zestawień to jednak nie wszystko – jedną z większych zalet stosowania etykiet jest znacznie uproszczone tworzenie raportów na różnych poziomach konta. Istnieją cztery rodzaje raportowania w obrębie każdego konta – na poziomie kampanii, grup reklam, samych reklam, a także słów kluczowych.

Podstawowe korzyści z wykorzystania etykiet w pigułce:

  • łatwe grupowanie elementów na koncie,
  • szybkie filtrowanie danych w jego obrębie,
  • łatwe porównywanie skuteczności niestandardowych kategorii,
  • znacznie uproszczone sporządzanie raportów.

Z pomocą etykiet bez wątpienia lepiej poradzisz sobie z zarządzaniem swoimi kampaniami, czyniąc je jeszcze bardziej przemyślanymi, a wskutek tego efektywnymi i zyskownymi.

Wiemy jak przygotować kampanię AdWords, aby przyniosła Ci zyski. Sprawdź, co możemy Ci zaoferować.

Artykuł zaktualizowany

Komentarze

Dodaj komentarz

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem