Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych

Rzeczywistość e-commerce

ZOBACZ

Zachęcamy do zapoznania się z naszą najnowszą publikacją “Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych”, w której znajdziecie 15 wartościowych i inspirujących wypowiedzi przedstawicieli e-sklepów. CEO, dyrektorzy i menadżerowie e-commerce odpowiadają na jedno, ale bardzo ważne pytanie:

Co jest największym problemem, a co największą szansą dla branży e-commerce w 2021 roku i dlaczego?

W związku z tym, że świadczymy usługi dla e-commerce i  na bieżąco śledzimy rozkwit branży postanowiliśmy poznać opinię przedstawicieli sklepów internetowych co sądzą o obecnej sytuacji rynku e-handlu.  W tej publikacji, którą dla Was przygotowaliśmy nie znajdziecie nowych wyników badań, wykresów i tabel. Uznaliśmy, że tym razem warto “posłuchać” jaką wizję najbliższej przyszłości mają właściciele e-sklepów oraz osoby w nich pracujące.

Spis wypowiedzi w publikacji Rzeczywistość e-commerce

Jeśli temat Was zainteresował i chcecie poznać perspektywę sklepów internetowych – przeczytajcie publikację.

Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych - baner do zapoznania się z publikacją

Z chęcią dowiemy się również jaka jest Wasza opinia na temat branży e-handlu. Serdecznie zapraszamy do komentowania i dyskusji na ten temat – przejdź.

Ocena artykułu:
4.8/5 (15)

Komentarze

Dodaj komentarz

  1. Krzysztof M pisze:

    Kilka osób porusza temat personalizacji – moim zdaniem też bardzo istotna kwestia, zarówna personalizacja usługi, jak i produktu. Dzięki temu cała obsługa klienta będzie na coraz wyższym poziomie .
    Całkowicie się zgadzam z Panem Dariuszem z Leroy Merlin “Dobrze przygotowana personalizacja przekłada się na skrócenie ścieżki decyzyjnej klienta”.

  2. Marta K. pisze:

    Wypowiedzi w publikacji pokazują jak różne jest spojrzenie na rozwój własnego biznesu. Widać, że branża e-commerce ma wiele obszarów, w których można wprowadzić usprawnienia, które pozwolą nie tylko zwiększyć sprzedaż , ale również dadzą nowe możliwości dla klientów. Duża konkurencyjność oraz ogromny potencjał kanału sprzedaży internetowej przyczyni się do dynamicznych zmian. Zastanawiam się również, na ile wielcy gracze zdominują rynek, dzięki dużym budżetom reklamowym i lepszym udogodnieniom dla klientów.

  3. Mirek pisze:

    Dużo tematów zostało poruszonych, naprawdę widać jak każdy różnie może podejść do takiego otwartego pytania. Na każdy temat tak naprawdę można zrobić osobny raport. Będzie jakaś kontynuacja tego?

  4. Aleksandra Sawicka EACTIVE pisze:

    @Mirek
    Nie myśleliśmy w tym momencie o kontynuacji, ale dziękujemy za pomysł, zastanowimy się nad tym :)

  5. Uważam, że z perspektywy sklepu ecommerce to naprawdę trudna rzecz. Nie każdemu się udaje osiągnąć doskonałą sprzedaż i rezultaty. Znam case study mojego kolegi, który upadł 3 miesiące temu. Wiele z tych cytatów jest trafnych.

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem