WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Artykuły o SEO i pozycjonowaniu

Co to jest content marketing i jakie oferuje korzyści?

content-marketing-co-tworzysz-dla-klienta-zajawka

Osoby pracujące w marketingu nie tylko zajmują się tworzeniem chwytliwych haseł reklamowych oraz sloganów, które mają zachęcić klientów do nabycia określonego produktu firmy. Z jednej strony w działach marketingu powstają bogate i rozbudowane kampanie promocyjne, a z drugiej strony wykorzystuje się content marketing, który zwraca uwagę na konieczność zawierania z klientem długoterminowych relacji w celu zdobycia jego zaufania, lojalności. #wiemyjak SKONTAKTUJ SIĘ […]

Jak promować stronę internetową?

jak-promowac-strone-nie-daj-sie-przytloczyc-zajawka

Już niejednokrotnie na blogu próbowaliśmy przekonać Was, jak ważna jest treść umieszczana na stronie internetowej. Dzisiaj opiszemy jak wypromować stronę internetową i jakie kanały dystrybucji treści będą najlepsze. #wiemyjak #wiemyjak wypromować Twoją stronę SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI We wpisie Content is King dokładnie omawiamy temat wysokiej jakości treści internetowych. Jednak o jednym jeszcze warto powiedzieć – o tym, że […]

Marketing szeptany w internecie… czyli jak być na ustach wszystkich

marketing-szeptany-w-internecie-zajawka

Marketing szeptany to jedno z działań mające na celu promocję produktu. Niestety coraz częściej kojarzy się jedynie z nachalnymi reklamami na forach internetowych. Jednak dobrze wykonany marketing szeptany w Internecie może przynieść firmie, jej produktom bądź usługom oraz klientom, wymierne korzyści. #wiemyjak Co to jest marketing szeptany? Przyszła więc pora na to, aby odpowiedzieć sobie na pytanie co […]

SEO poradnik dla ecommerce

poradnik-seo-znajdz-klientow-dla-swojego-sklepu-zajawka

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy na pewno zastanawiałeś się wielokrotnie kto kupuje online i jak pozyskać więcej użytkowników na swoją stronę. Określenie i zrozumienie zachowań swojej grupy docelowej ma ogromne znaczenie dla działań marketingowych. Optymalizacja witryny e-commerce to pierwszy krok do zwiększenia liczby klientów. Poniżej przedstawiamy SEO poradnik, jak wykorzystać potencjał sklepu internetowego, żeby był widoczny w wyszukiwarce i przynosił […]

Agencja SEO – po czym poznać właściwą?

Agencja-seo-po-czym-poznac-wlasciwa_miniatura

Zależy Ci na promocji firmy w internecie, ale nie czujesz się mocny w tym temacie? Zastanawiasz się jakie podjąć działania, by Twoja firma była widoczna w internecie? Odpowiedzieć na te pytania pomoże Ci agencja SEO, która dopasuje najlepszą metodę promocji Twojej firmy w sieci i zadba o stałą widoczność biznesu w sieci! Obecność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania pod konkretne frazy to […]

Jak promować sklep internetowy?

jak-promowac-sklep-internetowy-mini

Założyłeś już firmę i otworzyłeś swój wymarzony sklep internetowy, ale zamówienia nie pojawiają się jak grzyby po deszczu? Wina może leżeć po stronie złej promocji sklepu. Zastanawiasz się jak promować sklep internetowy? Podpowiadamy, w jakie kanały promocji warto zainwestować oraz, które działania sprawdzą się najlepiej w przypadku Twojego sklepu online! #wiemyjak wypromować Twój sklep internetowy ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ […]

Co to jest marketing internetowy?

co-to-jest-marketing-internetowy-mini

Specjaliści zajmujący się marketingiem internetowym zasypują nas wieloma hasłami – SEO, marketing wirusowy, video marketing… Ale co to właściwie jest marketing internetowy i dlaczego warto inwestować w marketing w internecie? Sprawdź, jakie korzyści przynosi firmie online marketing. W końcu możliwości dotarcia do naszej grupy docelowej jest wiele i nie warto chować się przed potencjalnymi klientami #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na […]

SEO storytelling jako przykład skutecznej komunikacji z klientem

seo-storytelling-mini

Jaki komunikat skierować do odbiorców naszej marki? Jaką historię przekazać? Które wartości marki powinny być podkreślone w komunikatach marketingowych? Takich pytań można mnożyć, a ustalenie odpowiedzi jest częścią strategii marketingowych. Pozycjonowanie strony to jedno z działań, które wspierają komunikację naszej marki. SEO storytelling to przykład jak wzmocnić równocześnie stronę w rankingu wyszukiwarki i relację z klientem. #wiemyjak SEO Storytelling – od […]

Festiwal SEO 2019 – relacja z bonusem

festiwal-seo

Choć pogoda w Katowicach nie rozpieszczała, a na horyzoncie nieśmiało uśmiechał się zbliżający weekend, piątkowe popołudnie EACTIVE spędziło bardzo aktywnie. Przez 6 intensywnych godzin kilkunastu naszych specjalistów zgłębiało tajniki wiedzy SEO w trakcie siódmej już edycji – jak sami o sobie piszą jej organizatorzy – najważniejszej i największej konferencji w polskiej branży SEO, czyli Festiwalu SEO 2019. Wydarzenie odbywało się 10 […]

Audyt strony internetowej – wszystko co musisz o nim wiedzieć

po-co-firmie-audyt-eactive-mini

Myślałeś o analizie strony swojej firmy? Zastanawiasz się czy audyt witryny jest dla Ciebie? Poznaj rodzaje audytów. Dowiedz się, który audyt strony warto przeprowadzić i dlaczego. Przeczytaj nasz artykuł. Czym jest audyt strony internetowej? Audyt strony internetowej ma jeden cel – dokładne przeanalizowanie strony. Taka analiza powinna uwzględniać elementy mające bezpośredni i pośredni wpływ np. na pozycjonowanie witryny. […]

Tworzenie landing page pod konwersję czy SEO – która strona lądowania będzie lepsza?

konwersja-czy-seo-mini

Kiedy przychodzi czas na tworzenie landing page zazwyczaj jest to związane z prowadzonymi aktualnie kampaniami marketingowymi. Reklamy, czy to w mediach społecznościowych, czy w ramach kampanii Google Ads, odsyłają użytkownika do strony lądowania, która ma doprowadzić do zrealizowania określonego celu – konwersji. Jednak wykorzystanie landing page’a nie musi się kończyć na kampaniach reklamowych. Dzięki SEO możemy utrzymać naszą […]

Skuteczne pozycjonowanie lekiem na całe zło – jak rozwinąć firmę, żeby biznes w internecie się kręcił. CZĘŚĆ II

rozwoj-firmy-skuteczne-pozycjonowanie-zajawka

Zdecydowałeś: chcę pozycjonować firmową stronę! Na co zwrócić uwagę podczas współpracy z agencją SEO? Jakich efektów można oczekiwać? Droga do sukcesu, jakim niewątpliwie będzie wzrost sprzedaży Twojej firmy może wymagać czasu i poświęceń. Jeżeli jednak wiesz, że pozycjonowanie to rozwiązanie dla Ciebie, nie ma sensu odkładać tego w czasie. Konkurencja nigdy nie śpi, a w Internecie sytuacja zmienia się […]

Pozycjonowanie firmy lekiem na całe zło. Nie zastanawiaj się jak pozycjonować swoją stronę – zacznij działać! CZĘŚĆ I

zajawka-seo-rozwiazaniem-problemow-twojej-firmy

Co jest największym problemem Twojej firmy? brak wyników sprzedaży mała rozpoznawalność marki porzucony koszyk zakupowy mało transakcji brak nowych klientów Czy te problemy brzmią znajomo? Inwestujesz w nowe rozwiązania, a one nie przynoszą pożądanych efektów? Pozycjonowanie firmy może być lekiem na całe zło. Dlaczego wysokie pozycje w wyszukiwarce mają znaczenie i jak to wpływa na rozwój Twojego biznesu? NAPISZ […]

Kiedy potrzebna jest przebudowa strony? Nie przegap tych sygnałów!

przebudowa-strony-zalecenia-miniatura

Piękna, dopracowana w każdym szczególe strona internetowa zachwyca każdego posiadacza firmy działającej w sieci. Jednak wytyczne dotyczące optymalizacji stron, a także moda na odpowiedni design zmieniają się bardzo szybko. Może to powodować, że niezbędna będzie przebudowa strony.  Kiedy faktycznie jest to konieczne? Okazuje się, że można bardzo łatwo sprawdzić, czy strona internetowa potrzebuje wprowadzenia zmian. W dzisiejszym wpisie podpowiemy […]

Wyszukiwarka głosowa google a rzeczywistość. Zoptymalizuj swoją stronę pod głosowe wyszukiwanie

strona-pod-wyszukiwanie-glosowe-miniatura

Głosowe wyszukiwanie jest wymieniane przez specjalistów jako jeden z ważniejszych trendów przyszłych lat. Istnienie asystentów głosowych i ich funkcjonowanie powoli staje się codziennością wielu użytkowników, zwłaszcza tych, dla których wirtualna rzeczywistość jest czymś naturalnym. W dzisiejszym wpisie przyjrzymy się bliżej kwestii przygotowania stron internetowych tak, aby wyszukiwarka głosowa google nie miała z nimi problemu. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na […]

Pozyskiwanie klientów przy pomocy content marketingu

pozyskiwanie-klientow-a-content-marketing-miniatura

Wszelkie akcje marketingowe zmierzają w kierunku content marketingu. Dzieje się tak z kilku powodów. Przede wszystkim content marketing jest nakierowany na klienta i jego potrzeby i oczekiwania względem przekazywanych mu informacji. Również algorytmy wyszukiwarek zmieniane są pod tym kątem. Treść umieszczana na stronie powinna być zatem ciekawa, ale i przydatna dla użytkownika. Czy ciekawe treści to też sposób na pozyskiwanie […]

Badanie użyteczności stron. Dlaczego ocena strony internetowej ma znaczenie?

badanie-uzytecznosci-miniatura

Kiedy można stwierdzić czy strona jest użyteczna i user friendly? Jeśli użytkownik trafi na naszą witrynę bardzo szybko jest w stanie zweryfikować czy prezentowane na niej treści odpowiadają jego zapytaniu. To, jak wygląda strona, jak ułożone są poszczególne elementy, jak dobrano kolorystykę witryny, a także parametry techniczne np. szybkość wczytywania się treści – to wszystko decyduje o użyteczności strony. […]

Web design i SEO mają wspólną misję

web-design-i-seo-wspolne-cele-miniatura

Każdego dnia w sieci zaczynają życie nowe strony internetowe. Ich ilość można liczyć już w setkach tysięcy milionów… Dlatego nie dziwi fakt, że coraz trudniej wyróżnić się wśród konkurencji, zarówno jeśli chodzi o treść czy wygląd strony, jak i pozycję w wyszukiwarce. Trzeba pamiętać, że efektowny wygląd strony nie zawsze wystarczy, by przyciągać uwagę potencjalnych klientów, a na samo pozycjonowanie wpływ […]

Jaki powinien być idealny specjalista SEO?

specjalista-seo-cechy-zajawka

W obecnych czasach podstawą niemalże każdego biznesu jest odpowiednia widoczność w internecie. W celu osiągnięcia satysfakcjonujących rezultatów nierzadko korzystamy z usług profesjonalnych agencji SEO. To właśnie ich wykwalifikowani pracownicy są kluczem do sukcesu Twojej firmy w internecie. Dobry specjalista SEO to nie tylko osoba z bogatą wiedzą i doświadczeniem. Dowiedz się, jaki powinien być idealny pracownik na tym stanowisku, dzięki któremu […]

3 działania marketingowe, które warto łączyć!

eactive_działania-marketingowe-firmy

Marketing internetowy daje możliwość korzystania z wielu rozwiązań. Działania marketingowe prowadzone kompleksowo pozwalają zwiększyć widoczność firmy w sieci, dlatego warto łączyć kilka z nich i przygotować całościową kampanię. Wcześniej pisaliśmy o tym, że warto łączyć takie działania marketingowe jak SEO i PPC (reklamy Google). Dzisiaj przedstawimy połączenie SEO, content marketingu oraz social mediów. Sprawdzimy jakie korzyści daje nam połączenie tych trzech […]

Narzędzie propozycji słów kluczowych – jak wybrać słowa kluczowe?

slowa-kluczowe-jak-je-wybrac-miniatura

Słowa kluczowe są kwestią wyjściową dla działań SEO. Kiedy mamy już stronę internetową i zastanawiamy się nad jej pozycjonowaniem, dobór fraz, pod które chcemy się wyświetlać jest jednym z priorytetów. Dobieranie słów kluczowych jest istotne również przy pisaniu wszelkich tekstów na bloga firmowego czy artykułów sponsorowanych, jednym słowem ma znaczenie dla copywritingu SEO. Jak wybrać słowa kluczowe? […]

Crawling, indeksowanie strony, ranking stron – podstawy pozycjonowania w wyszukiwarce

crawling-indeksowanie-ranking-miniatura

O czynnikach wpływających na pozycję w rankingu wyszukiwania słyszy się sporo. Warto śledzić najnowsze doniesienia Google o wprowadzanych zmianach, co pozwoli na bardziej świadome ulepszanie naszej strony. Oczywiście kwestie takie jak: dostosowanie strony do urządzeń mobilnych, poprawienie szybkości ładowania się strony czy optymalizacja dla osób dbających o pozycjonowanie są oczywiste. W dzisiejszym wpisie postanowiliśmy wrócić do podstaw SEO i przyjrzeć […]

Praca w SEO – ścieżka kariery od stażysty do eksperta

pracownik-dzialu-seo-kariera-zajawka

Interesujesz się SEO i chciałbyś rozwijać swoją karierę zawodową w tym kierunku? A może posiadasz już doświadczenie w optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek? W takim razie, praca w SEO to idealny pomysł na rozwój Twojej kariery! Dowiedz się, jak wygląda ścieżka awansu pracownika działu SEO, obowiązki na poszczególnych stanowiskach oraz wynagrodzenie. #wiemyjak Dołącz do zespołu SEO w EACTIVE Pracownik działu SEO […]

Słownik SEO

slownik-seo-podstawowe-pojecia-miniatura

Słownik podstawowych pojęć z zakresu pozycjonowania został stworzony z myślą o tych, którzy dopiero zapoznają się z tematyką bądź mają taki zamiar. Poniższa lista definicji jest pierwszym krokiem do zrozumienia jak funkcjonuje pozycjonowanie stron www. Zapoznaj się z naszym słownikiem SEO i uzupełnij swoją wiedzę! #wiemyjak Algorytm Google Algorytm Google – proces matematyczny lub formuła do wykonywania zestawu funkcji, w przypadku Google […]

UX co to jest i jak wpływa na pozycjonowanie? Sprawdzenie strony www zapewni wartościowe user experience

ux-co-to-jest-i-do-czego-sie-odnosi-miniatura

Konieczność funkcjonowania biznesu również w świecie wirtualnym nikogo już nie dziwi. W końcu posiadanie strony internetowej może przyczynić się do pozyskania nowych klientów. Jednak samo stworzenie witryny i umieszczenie na niej podstawowych informacji nie wystarczy. Kiedy użytkownik trafi na naszą stronę warto zadbać o to, żeby pozostał na niej jak najdłużej. Wiele firm deklaruje, że klient jest najważniejszy. Zadbanie […]

Co to jest CMS? 4 możliwości jakie daje nam system zarządzania treścią

zalety-systemu-zarzadzania-trescia-cms-miniatura

Tworząc stronę internetową dla swojego biznesu rozważa się jej wygląd, jakie treści zostaną umieszczone i wiele innych elementów. Jeżeli decydujemy się na stworzenie witryny przez profesjonalistów należy uwzględnić podstawową kwestię: w jaki sposób będziemy mogli modyfikować treści na stronie w późniejszym czasie. Dlatego zainwestowanie w system zarządzania treścią może okazać się dobrym pomysłem. Co to jest CMS i jakie daje […]

Seo copywriting na wagę złota

co-oznacza-seo-copywriting-dla-twojej-strony-miniatura

Zanim przeanalizujemy co to jest seo copywriting zacznijmy od samego pojęcia SEO. Pod tym pojęciem kryje się wiele czynności, które związane są z optymalizacją strony w taki sposób, aby była ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwarek internetowych. Większość osób działania SEO kojarzy jedynie z pozycjonowaniem – wymianą linków, czy umieszczeniem wpisów w katalogach tematycznych. Jednak jeśli chcemy zaistnieć w wyszukiwarce musimy […]

Dobra strona internetowa, czyli jaka? Jak stworzyć stronę www wartą pozycjonowania

checklista-dobrej-strony-internetowej-miniatura

Posiadanie strony internetowej stało się nieodłączną częścią prowadzenia firmy. Zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i osoby prowadzące własny biznes, wiedzą, że zaistnienie w sieci może pomóc w zwiększeniu zysków, zdobyciu klientów i ukształtowaniu wizerunku firmy. Przychodzi jednak taki czas, kiedy zaczyna się myśleć o sposobach promowania swojej strony www, a w dalszej kolejności wszystkim marzy się pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania Jednak należy […]

5 Porad SEO dla content marketerów

porady-dla-content-marketerow-miniatura

Content marketing jest coraz częściej wykorzystywany w tworzeniu długofalowych kampanii promocyjnych dla firm. Pojawia się coraz więcej specjalistów z tej dziedziny, jednak cały czas w przygotowywanych treściach można znaleźć kilka podstawowych błędów związanych z SEO. Tak, właśnie z SEO, gdyż mimo że treści content marketingowe muszą zachowywać wysoką jakość, nie można zapominać również o tym, że powinny być zgodne z podstawowymi zasadami […]

Pozycjonowanie lokalne firmy. Bądź liderem w swoim mieście

korzysci-z-pozycjonowania-lokalnego-miniatura

Pozycjonowanie lokalne (local SEO, pozycjonowanie regionalne) to proces polegający na promowaniu strony internetowej w wyszukiwarkach na podstawie słów kluczowych związanych bezpośrednio z określoną lokalizacją. Chcąc dobrze promować swoją firmę w wyszukiwarce warto dostosować się do zachowań internautów. Obecnie wielu użytkowników wyszukuje usług lub produktów w internecie, wpisując frazy związane z konkretnym miastem lub regionem. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE […]

Mówią „Be mobile friendly”, ale co to oznacza?

korzysci-posiadania-strony-mobile-firendly-miniatura

Coraz więcej stron internetowych ma swoje wersje mobilne. Wszystko sprowadza się do tego, aby ułatwić użytkownikom przeglądanie treści znajdujących się w witrynie. Serwis dopasowany do wymogów urządzeń mobilnych staje się już standardem. Czy wygoda internautów jest jedynym wyznacznikiem wdrażania witryn na urządzenia mobilne? Google także ma w tym swój udział, gdyż w mobilnych wynikach wyszukiwania wyższe pozycje uzyskują […]

Dlaczego online sklep potrzebuje bloga? 4 porady jak dotrzeć do klienta i wpłynąć na pozycjonowanie

korzysci-prowadzenia-bloga-dla-sklepu-online-miniatura

W dzisiejszym artykule przedstawiamy garść porad skierowanych do właścicieli sklepów internetowych, które odpowiedzą na pytanie, jak dotrzeć do klienta online i zwiększyć widoczność serwisu w internecie. W branży e-commerce istnieje obecnie ogromna konkurencja, dlatego warto zainwestować w skuteczne działania marketingowe, aby zwrócić uwagę użytkowników na Twoją markę. Jednym z dostępnych narzędzi marketingowych z pewnością jest blog firmowy. Dowiedz się, w jaki sposób […]

10 błędów popełnianych przy pozycjonowaniu stron e-commerce

bledy-pozycjonowania-stron-ecommerce-miniatura

Pozycjonowanie stron www z zakresu e-commerce wymaga dużej uwagi i nakładów pracy. Jest to bardzo ważne, gdyż strony sprzedażowe mają na celu zaprezentowanie oferty firmy z jak najlepszej strony. Niestety cały czas pojawiają się błędy w pozycjonowaniu stron sprzedażowych, które znacznie wpływają na widoczność strony w wyszukiwarce. Jakie to błędy i czy można im zaradzić? Oto nasze odpowiedzi na kwestie związane […]

Interaktywny content co to znaczy i kiedy tworzenie contentu wspiera SEO?

korzysci-tworzenia-interaktywnego-contentu-miniatura

Wśród ilości treści, jaka jest codziennie publikowana w internecie, taka która zaangażuje jest niezwykle cenna zarówno dla odbiorców, jak i dla marketerów. Pierwsi z nich dostają ciekawe, niecodzienne, spersonalizowane treści. Drudzy mają możliwość udoskonalenia swoich strategii marketingowych. Interaktywny content może być również czynnikiem wpływającym na pozycjonowanie stron www, wsparciem działań seo, co w konsekwencji przekłada się na funkcjonowanie biznesu. […]

Breadcrumbs SEO. Dlaczego nawigacja okruszkowa ma znaczenie?

zalety-wprowadzenia-breadcrumbs-miniatura

Narzędzi związanych z nawigacją na stronie internetowej jest sporo. Ich celem jest ułatwienie użytkownikowi poruszania się po witrynie i łatwe znajdowanie konkretnych podstron, zakładek, treści. Nawigacja okruszkowa to forma nawigacji, dzięki której użytkownik może śledzić swoją aktualną lokalizację w obrębie witryny. Breadcrumbs SEO przekłada się również na pozycjonowanie stron www, ponieważ pomaga w określeniu struktury witryny. Jak zatem wykorzystać […]

Komentarze internautów – jak wpływają na pozycjonowanie strony internetowej?

wskazowki-dla-moderatorow-komentarzy-miniatura

Moderacja dyskusji internautów jest powszechnie stosowana. Administratorzy serwisów starają się usuwać wulgarne treści, wątki niezwiązane z tematem danej strony, a czasami nieprawdziwe bądź niepochlebne opinie użytkowników. Komentarze internautów wskazują na zainteresowanie danym produktem, artykułem czy zamieszczoną grafiką bądź filmikiem. Pozwalają uzyskać informacje na temat publikowanych treści, a także stanowią źródło wiedzy na temat tego jak odbierana jest marka. […]

Czym się różni on page seo od off page seo?

dzialania-seo-on-page-i-off-page-miniatura

Każda osoba posiadająca swoją stronę internetową pragnie, aby była ona jak najlepiej dopasowana do wymogów wyszukiwarki Google. Dlaczego jest to takie ważne i co zrobić, aby osiągnąć sukces? Niezwykle istotna jest dobrze ustalona strategia na pozycjonowanie stron. Można to zrobić samemu, ale o wiele lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z pomocy specjalisty od SEO (z angielskiego search engine optimization, […]

Mapa strony www podstawą nawigacji na witrynie internetowej

czym-jest-mapa-strony-www-miniatura

Na proces pozwalający witrynie zaistnieć w sieci, poprzez zyskanie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania, składa się kilka kroków. Działania mają doprowadzić do tego, by pozycjonowanie przyniosło pożądany efekt. Podstawą działań, po dobraniu odpowiednich słów kluczowych, jest optymalizacja witryny. Przeprowadza się ją pod kątem użytkownika oraz wyszukiwarki. Udoskonalając witrynę musimy pamiętać, że internauta, gdy trafi na żądane […]

Czy strona firmowa typu one page to dobre rozwiązanie?

wskazowki-pozycjonowania-strony-typu-one-page-miniatura

Aktualizowanie firmowych stron internetowych, aby były bardziej przejrzyste, intuicyjne oraz czytelne jest konieczne. Takie działania mają na celu przyciągnięcie klientów i użytkowników portali, którzy zmęczeni już są witrynami przepełnionymi niedostosowanymi do ich urządzeń i błędnie się ładującymi multimediami i treścią. Internauci oczekują stron www, które będą przyjazne oraz łatwe w obsłudze. I takie zdają się być one page website, które […]

Co wpływa na pozycjonowanie? Najważniejsze czynniki rankingowe Google

co-wplywa-na-pozycjonowanie-czynniki-miniatura

Od czego zależy pozycja w Google? Oto odwieczne pytanie osób zajmujących się pozycjonowaniem stron. Czynników jest wiele, a dodatkowo co jakiś czas można usłyszeć o zmianach, aktualizacjach, które wpłyną na ranking. Wśród powszechnych faktów i mitów trzeba postawić przede wszystkim na zdrowy rozsądek. Postanowiliśmy zebrać kilka czynników, które wpływają na pozycjonowanie stron. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE 1. […]

7 wskazówek jak pisać teksty SEO na stronę mobilną

czynniki-do-ktorych-nalezy-dostosowac-tekst-na-strone-mobilna500x260

Z ostatnich trendów, jakie pojawiły się w branży SEO w 2017 roku i przepowiedni specjalistów na nadchodzące miesiące wiadomo, że coraz więcej użytkowników przegląda strony internetowe na swoim urządzeniu przenośnym. Dlatego wyszukiwarka Google nagradza wysoką pozycją te serwisy, które przygotowały zoptymalizowaną wersję mobile swojej witryny. Przewaga mobile nad desktopem ma bezpośredni wpływ na pozycjonowanie stron www, a także na […]

Przeniesienie domeny – jak zrobić to sprawnie i bez utraty ruchu na stronie?

jak_przeniesc_domene_gafika

Przenosić czy nie przenosić? Oto jest pytanie! Tak można by sparafrazować słynne słowa wypowiedziane ustami szekspirowskiego Hamleta. Kwestia dotyczy oczywiście zmiany domeny. Wiele osób obawia się przenoszenia zawartości strony na nową domenę, szczególnie gdy strona ma wielu obserwujących, przyzwyczajonych do starego adresu. Obawa dotyczy zarówno zmniejszenia ruchu (w przypadku blogów, portali), jak i utraty klientów, zmniejszenia […]

Jak chat na stronie poprawi komunikację z klientem oraz… pozycje w Google

cechy-skutecznego-czatu-na-stronie 500x260

Odpowiadanie na potrzeby klientów to podstawa każdego biznesu. Podczas gdy dostęp do informacji jest nieograniczony, a ich ilość jest ogromna, czat na stronie może okazać się idealnym rozwiązaniem dla Twojej firmy. Wprowadzając chat online na swoją stronę pozwolisz osobom zainteresowanym ofertą firmy dostać szybką i profesjonalną odpowiedź, rozwiewającą ich wszelkie możliwe wątpliwości. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na […]

10 faktów technicznych SEO dla początkujących

informacje-o-technicznych-aspektach-seo 500x260

Szukasz czegoś o SEO dla początkujących? Bardzo dobrze trafiłeś! Techniczne SEO to bardzo rozległy i wymagający temat, a specjaliści oprócz eksperckiej wiedzy, umiejętności rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia, muszą także znać wszelkie newsy z pozycjonowania prosto od samego Google. W naszym artykule połączymy techniczne fakty SEO dla początkujących z ciekawostkami od giganta! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE 1. Strona powinna ładować […]

Certyfikaty SSL, czy warto inwestować w zabezpieczenia?

sposoby-zabezpieczenia-strony-internetowej 500x260

Decydując się na założenie własnej strony internetowej – prywatnej lub firmowej musimy wybrać hosting, domenę i podjąć decyzje dotyczące wielu innych rzeczy związanych z jej postawieniem. Czasami po raz pierwszy trafiamy wtedy na pojęcie certyfikaty SSL. Firmy hostingowe często oferują także wykupienie specjalnego certyfikatu SSL. Jednak nie każdy wie, czym właściwie są te certyfikaty SSL oraz czy […]

Ban czy filtr – czyli jakie kary Google może nałożyć na stronę

zdejmowanie-bana-lub-filtra-od-google 500x260

Ze względu na coraz większą liczbę stron internetowych, Google systematycznie aktualizuje algorytmy, które mają na celu niwelowanie spamu w Internecie i przede wszystkim walkę z nieuczciwą konkurencją. Jako, że Google Inc. posiada ponad 90% udziałów na rynku wyszukiwarek internetowych praktycznie na całym świecie, wszystkie osoby zarządzające stronami www i pozycjonerzy muszą dostosować się do tych zmian. W innym wypadku na […]

Jak sprawdzać statystyki strony internetowej?

informacje-dostepne-dzieki-statystykom-google-analytics500x260

Statystyki strony internetowej dają wgląd do jej skuteczności, zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają rozwikłać różne problemy związane z użytecznością i funkcjonalnością strony. Dzięki danym statystycznym łatwiej będzie Ci dopasować swoją stronę do oczekiwań odbiorców. W przypadku sklepów internetowych będziesz mógł śledzić ich ścieżkę zakupową i zapobiec porzucaniu przez nich koszyka. Jeżeli prowadzisz bloga to zobaczysz, które posty są […]

Branża ecommerce – jak przygotować się na Święta Bożego Narodzenia 2017?

porady-jak-przygotowac-na-boze-narodzenie-sklep-w-branzy-ecommerce 500x260

Święta Bożego Narodzenia już za pasem, a branża ecommerce sezon sprzedażowy rozpoczęła już wraz z początkiem listopada. Wyprzedażowe wydarzenia takie jak Black Friday, Cyber Monday, czy Mikołajki zwiastują okres wielkich zakupów online. Aby przygotować się na wszystkie okoliczności i sprawić, że Twój sklep będzie bardziej widoczny w sieci zapoznaj się z naszym przedświątecznym poradnikiem. Pomożemy Ci zwiększyć ruch i zyskać wartościową […]

Reklama pop up przyjazna SEO i użytkownikom

reklama-popup-zajawka

Pop up to reklama na stronach internetowych w formie wyskakującego okna, pojawiająca się przed witryną i zakrywająca częściowo lub nawet w całości jej treść. W ten sposób ma odciągnąć na chwilę uwagę użytkownika od docelowego contentu na stronie i zainteresować przekazem reklamowym. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Największą popularnością reklamy pop up cieszyły się pod koniec lat 90. i na […]

Kto to jest copywriter i co go łączy z SEO?

copywriter-seo-zajawka

Każdego dnia w sieci pojawiają się setki nowych stron, a na nich miliony znaków tekstu. Niektóre strony zachwycają i przyciągają uwagę na dłużej, inne angażują w niewielkim stopniu. Istotny wpływ na to ma to, kto przygotowywał treść umieszczoną na stronie. Jeżeli za tekstami stoi profesjonalny copywriter, to treści będą przyciągać i intrygować. W wielu innych przypadkach może być to zlepek słów […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to