Efekty działań analityki internetowej i UX dla sunndalbilutleie.no

CEL: Poprawa funkcjonalności serwisu i zwiększenie konwersji

Z sunndalbilutleie.no współpracujemy od lipca 2019 roku. Nasze ostatnie działania z zakresu analityki internetowej i UX przyniosły bardzo dobre rezultaty, przede wszystkim zwiększenie realizacji określonych celów na stronie. Szczegóły znajdziecie poniżej. #wiemyjak

O naszym kliencie

Sunndal Bilutleie AS to wypożyczalnia samochodów działająca w Oslo w Norwegii. Oferują samochody dostawcze i osobowe, zarówno osobom prywatnym, jak i firmom. Stawiają na samochody, które dobrze się prezentują, przy jednoczesnym zapewnieniu ekonomicznej jazdy i tym samym minimum kosztów. Działają od 2002 roku, dysponując dzisiaj flotą ponad 100 sprawdzonych samochodów różnego typu.

Typy realizowanych działań

Analityka internetowa, User Experience

Działania były realizowane dzięki ścisłej współpracy Analityka Internetowego oraz Specjalisty UX.

Zrealizowane działania

Prace, które między innymi zostały wykonane:

  • Wytypowanie podstron do optymalizacji + analiza ścieżek konwersji;
  • Analiza oraz wytyczne do poprawy współczynnika odrzuceń (+ analiza konwersji);
  • Makieta strony głównej;
  • Weryfikacja liczenia danych w narzędziach po zmianach na stronie głównej;

Efekty działań

Dane: marzec 2021 vs. marzec 2020

Cel: przesłanie formularza kontaktowego 

  • Współczynnik konwersji celu: wzrost o 58,64%
  • Realizacja celu: wzrost o 103,33%

efekty - przesłanie formularza kontaktowego 

Cel: sprawdź dostępność

  • Współczynnik konwersji celu: wzrost o 43,45%
  • Realizacja celu: wzrost o 83,87%

efekty - sprawdź dostępność

Cel: kliknięcie w button

  • Współczynnik konwersji celu: wzrost o 39,30%
  • Realizacja celu: wzrost o 78,54%

efekty - kliknięcie w button

Cel: Kliknięcie (zarezerwuj) w formularzu rezerwacji pop-up

  • Współczynnik konwersji celu: wzrost o 92,04%
  • Realizacja celu: wzrost o 146,15 %

efekty - Kliknięcie (zarezerwuj) w formularzu rezerwacji pop-up

Sprawdź, jak możemy poprawić konwersję dla Twojej marki!

Zapoznaj się z naszą ofertą optymalizacji konwersji.

Przejdź do komentarzy
Ocena artykułu:
4.9/5 (7)

Komentarze

Dodaj komentarz