Wysoki ROAS dla inter-rally.pl

CEL: Jak najwyższy przychód przy jak najwyższym ROAS

Przedstawiamy wyniki naszych działań Google Ads, które realizujemy dla naszego klienta inter-rally.pl. Pierwszy miesiąc 2021 roku przyniósł bardzo dobre efekty. Osiągnęliśmy ROAS  na poziomie 4 305,73% #wiemyjak

Efekty pracy dla inter-rally

O naszym kliencie

Inter-Rally to sklep rajdowy, oferujący najlepsze akcesoria do motosportu.

Typy realizowanych kampanii

Google Shopping (PLA), Linki sponsorowane

Rezultaty kampanii

Podsumowując kampanie reklamowe za styczeń 2021 (w porównaniu do miesiąca poprzedniego), efekty naszej pracy przedstawiają się następująco:

  • przychody z reklam: wzrost o 31,2%
  • ROAS: 4 305,73% (wzrost o 43,89%)

Statystyki kampanii: (wygenerowane przez wszystkie kampanie w styczniu łącznie)

  • kliknięcia 23127
  • wyświetlenia 1627955
  • CTR (współczynnik klikalności) 1,42%

Sprawdź, jak możemy promować produkty Twojej marki!

Zapoznaj się z naszą ofertą kampanii Google Ads.

Przejdź do komentarzy
Ocena artykułu:
4.8/5 (8)

Komentarze

Dodaj komentarz