CEL: Wzrost widoczności serwisu w naturalnych wynikach wyszukiwania, zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zwiększenie ilości kontaktu z marką.
W październiku 2020 roku minął okres 12 miesięcy od rozpoczęcia pozycjonowania strony naszego klienta sokolka.com.pl. Przedstawiamy efekty naszej pracy. Prowadzone działania SEO przyczyniły się do wzrostu konwersji o 45%, zwiększenia ilości kontaktu z marką naszego klienta, a także zwiększenia widoczności fraz w TOP3, w tym także fraz lokalnych względem poprzedniego roku. #wiemyjak
O naszym kliencie
Sokółka to producent drzwi i okien drewnianych. Do swoich produktów stosują wyłącznie wysokogatunkowe, szlachetne drewna o idealnych parametrach konstrukcyjnych. Na rynku działają już od ponad 45 lat, oferując okna i drzwi o zachwycającej estetyce, ponadczasowym charakterze i solidności, która wystarcza na długie lata.
Rezultaty działań
Bezpłatne wyniki wyszukiwania znalazły się wśród najważniejszych źródeł ruchu na stronie naszego klienta i wyróżniły się najwyższą ilością realizacji założonego celu (przejście na stronę kontakt).
- Ilość wejść na stronę – wzrost na poziomie 61,5%
- Ilość realizacji celu “Kliknięcia w adres e-mail” – wzrost o 35,7%
- Ilość realizacji celu “Przejście do zakładki kontakt” – wzrost o 43,7%
Kliknięcia wyników wyszukiwania przedstawiały się następująco:
Źródło: Google Search Console, dane za grudzień 2020
Przedstawiamy roczne podsumowanie naszych działań, porównując wyniki uzyskane w grudniu 2020 do wyników z grudnia 2019.
Konwersje:
- Łączna ilość konwersji w poprzednim okresie: 1 244
- Łączna ilość konwersji w obecnym okresie: 1 804
- WZROST: 45,02%
Ruch:
- Ruch w poprzednim roku: 2 024
- Ruch w obecnym roku: 3 268
- WZROST: 61,46%
Widoczność serwisu w wyszukiwarce Google
Na koniec podsumowywanego okresu:
- Ilość fraz w TOP3: 105 (wzrost o 14,3%)
- Ilość fraz w TOP10: 215 (wzrost o 25,9%)
- Ilość fraz w TOP50: 1 403
Najważniejsze frazy zajmują pozycje:
- „okna skandynawskie” pozycja TOP1
dla wyszukiwania lokalnego:
- „okna drewniane kraków” pozycja TOP2
- „okna drewniane warszawa” pozycja TOP3
- „okna drewniane szczecin” pozycja TOP1
Sprawdź, co możemy zrobić dla widoczności strony Twojej marki!
Zapoznaj się z naszą Ofertą pozycjonowania stron.
Efekty przedstawione w artykule dotyczą działań prowadzonych przez rok współpracy. Nasze strategie dopasowujemy do klienta, działając w każdym z tych obszarów i tak również było w tym przypadku. Dlatego uwzględnione były wszystkie obszary SEO – podczas analiz podejmujemy decyzję jak alokujemy budżety na poszczególne działania.
Case study, to lubię najbardziej :) Rewelacyjna robota, a efekt daje do myślenia. Jakie kluczowe działania były podejmowane? Bardziej w kierunku technicznej optymalizacji, optymalizacji contentu, czy content marketingu?