Efekty kampanii Google Ads dla krl-woodenart.pl

CEL: Jak najwyższy przychód przy jak najwyższym ROAS

Przedstawiamy wyniki naszych działań Google Ads, które realizujemy dla naszego klienta KRL wooden art. Ostatni kwartał 2020 roku przyniósł bardzo dobre efekty. Wypracowaliśmy rentowność kampanii (ROAS) na poziomie 1416,81% #wiemyjak

ROAS 1417 dla kampanii Google

O naszym kliencie

KRL wooden art to firma oferująca biurka gamingowe. Ich głównym celem jest nieustanne podnoszenie jakości produktów dla optymalnego komfortu w trakcie użytkowania. Korzystając z wieloletniego doświadczenia w branży stolarskiej, oferują produkty, które umożliwiają realizowanie gamingowej pasji.

Typy realizowanych kampanii

Google Shopping, Linki sponsorowane, Google Display, Kampania Google CSS

Rezultaty kampanii

Podsumowując okres 1.10.2020 – 31.12.2020 uzyskaliśmy:

  • ilość transakcji – wzrost o 40,4%
  • wartość przychodów – wzrost o 35,5%
  • ROAS1 416,81 %

Statystyki kampanii:

  • ilość wyświetleń: 1 424 529
  • ilość kliknięć: 18 197
  • współczynnik klikalności (CTR): 1,28%

Sprawdź, jak możemy promować produkty Twojej marki!

Zapoznaj się z naszą ofertą kampanii Google Ads.

Przejdź do komentarzy
Ocena artykułu:
4.9/5 (8)

Komentarze

Dodaj komentarz