Jak zwiększyliśmy o 500% ilość transakcji dla kronos-shop.pl dzięki influencer marketingowi?

Firma: kronos-shop.pl – sklep internetowy z branży sportowej
Efekt: wzrost transakcji o 500% dzięki akcji wizerunkowej

kronos-shop strona internetowa

Nasi specjaliści w ramach usługi pozycjonowania, przeprowadzili dla naszego klienta kronos-shop.pl akcję wizerunkową z zakresu influencer marketing. Jej efektem było zwiększenie liczby transakcji500%wzrostu przychodów369,14%. Akcja była prowadzona na fanpage’u trenerki Anki Dziedzic, a polegała na publikacji materiałów video z obozu treningowego i innych filmów z lokowaniem produktu i linkowaniem do strony naszego klienta. Zapraszamy do przeczytania naszego case study i zapoznania się ze szczegółami akcji. #wiemyjak

Kronos-shop.pl to sportowy sklep internetowy. Akcja przeprowadzona przez naszych specjalistów pokazuje, jak skuteczna może być współpraca z influencerami. Kronos-shop.pl w swojej ofercie posiada szeroki wybór akcesoriów i sprzętu do ćwiczeń. Nasi specjaliści nawiązali współpracę z Anką Dziedzic – instruktorką fitnessu, blogerką i trenerką personalną.

Dzięki przeprowadzonej akcji:

liczba TRANSAKCJI wzrosła o 500%

PRZYCHODY wzrosły o 369,14%

liczba SESJI wzrosła o 209,46%%

Przebieg akcji

Akcja trwała od połowy marca do połowy maja. Celem prowadzonych działań było zwiększenie sprzedaży dla klienta i ruch na stronie. Do promowania został wytypowany jeden produkt – skakanka z licznikiem LCD.

Następnie nawiązana została współpraca z trenerką Anką Dziedzic. Po przedstawieniu przez naszych specjalistów pomysłu na całą akcję oraz po uzgodnieniach szczegółów z menadżerką Pani Anny, zostały uzgodnione szczegóły współpracy. Ustalone zostało nagranie pierwszego materiału video, który miał zostać opublikowany na fanpage’u Pani Anny. Video miało przedstawiać trening dolnych partii ciała z wykorzystaniem m.in. wspomnianej skakanki, a dodatkowo w treści posta został umieszczony link do produktu dostępnego na stronie naszego klienta. Klient udostępnił akcesoria do ćwiczeń w ramach barteru dla uczestniczek obozu sportowego „Piękna Fit Ty”, podczas którego był kręcony materiał.

trening-ze-skakankami-film
Źródło: https://www.facebook.com/AnkaDziedzicFanPage/videos/865751116929761/

W kwietniu nastąpiła kontynuacja akcji – tym razem wykorzystano wspomnianą skakankę jako element konieczny w Wyzwaniu „Morderca Fałdki”. Natomiast w maju pojawił się materiał video, podkreślający najważniejsze zalety ćwiczeń cardio ze skakanką.

Wyniki prowadzonych działań

Wzrost transakcji i przychodów:

Akcja wizerunkowa - facebook - wyniki
Źródło: Google Analytics

Sesje na stronie:

akcja-wizerunkowa-fb-wyniki2
Źródło: Google Analytics

Prowadzona na facebooku akcja doprowadziła do wzrostu liczby transakcji500%, wzrostu przychodów369,14%, a także wygenerowała ruch na stronie klienta, zwiększając liczbę sesji209,46%

Ogólne zestawienie statystyk:
Akcja wizerunkowa - wyniki całej akcji
Źródło: Google Analytics

Powyższa tabela pokazuje ogólne zestawienie statystyk z ruchu, sesji i e-commerce (jest to segment utworzony z parametrem strony wejścia jako link do skakanki). Podsumowując, łącznie dzięki prowadzonej akcji pozyskano ponad 3 tys. nowych użytkowników, a współczynnik konwersji e-commerce wyniósł 3,45%.

Pomysł na ciekawą akcję i jej dobre przeprowadzenie to klucz do sukcesu w promowaniu produktów firmy. Nasi specjaliści połączyli działalność i cele naszego klienta z oczekiwaniami i potrzebami znanej trenerki i uczestniczek jej obozu treningowego. W ten sposób korzyści odniosły obie strony, a wypracowane wyniki zachęcają do planowania kolejnych przedsięwzięć.

Sprawdź naszą usługę pozycjonowania. #wiemyjak

NAPISZ DO NAS

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

27/09/2018
Katarzyna Kisiel, Iga Katulska

Udostępnij:

Tagi:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

  1. Tomek pisze:

    Takie wyniki zawsze robią wrażenie. Trzeba sporo doświadczenia, spokoju, rozwagi i cierpliwości w działaniach. Bardzo fajny wpis i bardzo mnie to wciągnęło. Pozdrawiam i czekam już na kolejne takie teksty!

  2. Arek pisze:

    Współprace tego typu niosą korzyści dla obu stron, przynajmniej tak mi się wydaje. Udana współpraca to często ogromny sukces reklamowy, który ciężko jest porównać z innymi działaniami marketingowy. Fajnie, że tak dokładnie pokazujecie wyniki, pozdrawiam! :)

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to