SPRAWDŹ, CO OFERUJEMYPoznaj Aktywny Model Rozliczeń SEO & Ads

Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji o 15,56% dla Ogroland.pl dzięki analityce internetowej?

Dla naszego klienta Ogroland.pl w ramach usługi pozycjonowania stron została przeprowadzona analiza strony www przez naszych specjalistów z działu analityki internetowej. Wykazała ona potrzebę zmian pod kątem użyteczność (UX) witryny. Dzięki wprowadzonym przez nas zmianom współczynnik konwersji wzrósł o 15,56%!

eactive-ogroland-case-study

#wiemyjak prowadzić skuteczną strategię SEO i SXO
POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE

Mianem UXUser Experience – określa się wrażenie użytkownika, jakiego doświadcza podczas korzystania z usługi czy produktu, na przykład podczas dokonywania zakupów w sklepie internetowym. Dowiedz się, jakie problemy wykryli nasi specjaliści oraz jakie zastosowali rozwiązania! #wiemyjak

Analiza strony klienta

Ogroland.pl to firma zajmująca się sprzedażą systemów ogrodzeniowych oraz produkcją koszy gabionowych. Współpracują w tym zakresie z jedną z najbardziej znanych marek na całym świecie. W swojej ofercie łączą najnowsze rozwiązania technologiczne z solidnym wykonaniem, dzięki czemu gwarantują produkty najwyższej jakości.
analityka internetowa dla ogroland.pl
Analiza za pomocą Google Analytics oraz HotJar wykazała, że użytkownicy mają problem z menu na stronie klienta. Menu witryny to jeden z jej najważniejszych elementów. Poprawnie zbudowane daje odbiorcom możliwość poznania struktury strony i bezproblemowego dotarcia do poszukiwanych informacji.

W menu na stronie klienta informacje poszukiwane przez użytkowników, zamiast znajdować się na konkretnych, dedykowanych podstronach, umieszczone były w różnych częściach witryny, co sprawiało, że odwiedzający byli zdezorientowani.

Zastosowane rozwiązania w celu poprawy użyteczności strony

Nasi specjaliści zredukowali liczbę kategorii oraz je uporządkowali, czyniąc menu bardziej użytecznym i intuicyjnym dla użytkowników. Dzięki tym zmianom użytkownicy sprawniej poruszają się po witrynie, co wpłynęło na wzrost zaangażowania w konsumowanie treści na stronie klienta. Potwierdzeniem skuteczności wprowadzonych zmian jest przede wszystkim wzrost współczynnika konwersji, który w tym przypadku oznacza wysłanie formularza kontaktowego.

Po miesiącu od wdrożenia zmian:

WSPÓŁCZYNNIK konwersji wzrósł o 15,56%

LICZBA przeglądanych stron w czasie sesji wzrosła o 14,25%

ŚREDNI CZAS trwania sesji wzrósł o 33,91%

analityka internetowa dla ogroland.pl

Źródło: Google Analytics

Przedstawiony przykład pokazuje, jak bardzo istotna jest kwestia użyteczności naszej strony. Warto zatem testować i analizować jak użytkownicy odbierają naszą stronę. Taka wiedza pozwoli nam dostosować stronę zgodnie z potrzebami naszych odbiorców, co przełoży się na zaangażowanie klientów i wzrost konwersji.

#wiemyjak wykorzystać analitykę w pozycjonowaniu

Komentarze

Dodaj komentarz

TAK

Zostaw kontakt, oddzwonimy

Abonament to stagnacja. Aktywny Model Rozliczeń SEO/ADS potęguje efektywność. Podczas 15-minutowej rozmowy dowiesz się wszystkiego.
Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK
Twoja wiadomość nie została wysłana. Prosimy wysłać e-mail na adres kontakt@eactive.pl

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem