POZYCJONOWANIE ZAGRANICZNE

Pozycjonowanie, SEO stron Internetowych i WWW Niemcy

Skalujemy biznesy klientów

Pozycjonowanie stron Niemcy

WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ WYSZUKIWARKI

Sprzedaż na rynku niemieckim to nowe możliwości skalowania biznesu, ale również nowa konkurencja. Nie można zatem zapomnieć o budowaniu naturalnej widoczności strony w wyszukiwarce Google, która stanowi ponad 90% udziału w rynku niemieckim. Pozycjonowanie strony www to inwestycja, która po osiągnięciu wyników jest potężnym narzędziem zwiększającym sprzedaż. Nasza mocna strona to pozycjonowanie stron na Niemcy. Wiemy, jak zadbać o Twoją stronę internetową, aby pojawiła się w wyszukiwarce na wysokich pozycjach na rynku niemieckim i przyciągnęła klientów prosto do Ciebie!

premier google partener
20
lat doświadczenia
75
specjalistów
Finaliści
Global Search Awards, European Search Awards

#wiemyjak

Pozycjonowanie Niemcy – CO OFERUJEMY?

Biznesowe i kompleksowe podejście

Każdą ofertę na pozycjonowanie Niemcy tworzymy indywidualnie w oparciu o przeprowadzone rozmowy, zdefiniowane cele biznesowe klienta, sytuację serwisu, konkurencję oraz naturę rynku niemieckiego. Współpracę rozpoczynamy na różnych etapach przygotowania serwisu klienta do pozycjonowania w Niemczech. W realizacji działań SEO skupiamy się tylko na tych obszarach, które przełożą się docelowo na efekty sprzedażowe i pomogą dzięki pozycjonowaniu na Niemcy skalować biznes. Realizujemy wszystkie najbardziej zaawansowane obszary SEO i SXO, aby kompleksowo zająć się pozycjonowaniem strony. Nie tylko przygotowujemy wytyczne, ale również wprowadzamy skomplikowane zmiany w kodzie na stronie, dzięki własnemu działowi webdeveloperów. Zajmujemy się również tworzeniem treści w języku niemieckim.

Obszary w jakich działamy w ramach pozycjonowania strony w Niemczech.

audyt seo

ANALIZY I STRATEGIE SEO

Tworzymy krótko- i długoterminowe plany działania na podstawie szczegółowych analiz. Wyznaczamy kierunki prac prowadzących do osiągnięcia stabilnych pozycji w wyszukiwarce.

strategia pozycjonowania

TECHNICAL SEO

Zajmujemy się przebudową struktury strony oraz optymalizacją zawartych na niej danych pod kątem wymogów technicznych Google.

technical seo

OPTYMALIZACJA SEO

Wprowadzamy widoczne dla użytkowników zmiany w treści strony pod kątem słów kluczowych i dbamy o odpowiednie linkowanie wewnętrzne.

optymalizacja pozycjonowania

LINK BUILDING

Pozyskujemy wartościowe linki, wzmianki o firmie, jej produktach i usługach na stronach dobrze wypozycjonowanych w niemieckim Google.

link building

CONTENT MARKETING

Tworzymy użyteczne, wartościowe i merytoryczne treści w języku niemieckim na Twoją stronę oraz na potrzeby dystrybucji zewnętrznej.

content marketing

USER EXPERIENCE

Budujemy pozytywne doświadczenie użytkownika na stronie internetowej, co przekłada się na realizowaną konwersję i większą skuteczność serwisu.
Pozycjonujemy całe strony w niemieckojęzycznym Google, ze skupieniem się na frazach, realizujących zaplanowane cele i które mają potencjał sprzedażowy i dają szansę na wypozycjonowanie w ustalonym budżecie.
Twoją stroną zajmie się dedykowany Project Manager oraz zespół specjalistów SEO on-site, off-site, content marketingu, analityki internetowej i UX oraz web developer.
Rozliczamy się w modelu abonamentowym.
Oferujemy umowę na czas nieokreślony.
Działamy szybko, zawzięcie i skutecznie.

#wiemyjak

Zainwestuj w pozycjonowanie Twojej strony w Niemczech

#wiemyjak

Pozycjonowanie Niemcy – ILE KOSZTUJE?

Usługę na pozycjonowanie w Niemczech wyceniamy zawsze indywidualnie. Koszty SEO w Niemczech głównie ze względu na koszty linków oraz treści w języku niemieckim są dużo wyższe niż na rynku polskim. Ustalenie optymalnego budżetu na działania jest zatem kluczowe, aby realizować skuteczny proces zwiększania widoczności w niemieckojęzycznej wyszukiwarce Google, przeganiając konkurencję. Zanim przygotujemy ofertę wraz z cennikiem przeprowadzimy z Tobą spotkania w celu poznania lepiej Twojego biznesu. Budżet na pozycjonowanie Niemcy zaczyna się u nas od 5 tys. zł netto.

Co uwzględniamy przy wycenie pozycjonowania strony w Niemczech?

PLANOWANY BUDŻET

Chcemy poznać Twój budżet, jaki chcesz zainwestować w pozycjonowanie strony w Niemczech.

CELE BIZNESOWE

Poznajemy cele biznesowe Twojej firmy i ustalamy cele działań pozycjonowania w Niemczech.

RODZAJ BRANŻY

Analizujemy trudność fraz w Twojej branży w Niemczech oraz ich konkurencyjność.

WIELKOŚĆ KONKURENCJI

Analizujemy, jak wygląda konkurencja Twojej strony w wyszukiwarce niemieckiej i jakie działania prowadzi.

ETAP POZYCJONOWANIA

Określamy etap, na jakim jest Twoja witryna odnośnie widoczności w wyszukiwarce na rynku niemieckim

SYTUACJĘ SERWISU

Analizujemy Twój serwis, jego optymalizację, linki i potencjał do działań SEO w Niemczech.

Musisz być świadomy:

Wyższy budżet oznacza więcej działań i szybszy efekt.
Za niska cena za pozycjonowanie to niska skuteczność.
Konkurencja cały czas inwestuje.

Poznaj koszt pozycjonowania Twojej strony w Niemczech

#wiemyjak

Dla kogo jest usługa pozycjonowania (SEO) w Niemczech?

E-commerce

Posiadasz sklep internetowy i chcesz zacząć sprzedawać w Niemczech? A może sprzedajesz w Niemczech i chcesz zwiększyć swoją sprzedaż? Usługa pozycjonowania będzie dla Ciebie odpowiednią inwestycją w obydwu sytuacjach.

Producenci

Jeśli prowadzisz firmę w branży przemysłowej — dopiero zaczynasz czy już jesteś na etapie wzrostu, to usługa pozycjonowania stron może zwiększyć potencjał sprzedażowy twojego biznesu.

Usługi

Działasz w sektorze usług? Strategia SEO, którą realizujemy, może pomóc Ci przyciągnąć nowych klientów. Gdy wypozycjonujemy Twoją stroną zyskasz również większą rozpoznawalność wśród lokalnej społeczności i umocnisz marki na rynku.

Pozycjonowanie Niemcy – korzyści dla Twojego biznesu

Co zyskuje marka dzięki pozycjonowaniu strony w Niemczech?

EACTIVE #wiemyjak - dlaczego my?
  • Budowanie świadomości i zaufania do marki na niemieckim rynku.
  • Zwiększenie wartościowego ruchu na stronie. Strona wyświetlI się wysoko na kluczowe frazy, odpowiadające potrzebom użytkowników i celom marki.
  • Większą szansę na sprzedaż produktów czy usług.
  • Pozyskanie nowych klientów i umocnienie wizerunku marki.
  • Analizę zagranicznej konkurencji i dopasowanie strategii do wymogów rynku oraz potrzeb marki.
  • Możliwość dotarcia do klientów przebywających w danym regionie Niemczech poprzez optymalizację wizytówki Twojej firmy w Google.

Wizytówka Google i pozycjonowanie lokalne w Niemczech

Jeśli prowadzisz firmę z siedzibą w Niemczech, to zalecamy, aby założyć wizytówkę w Google. Dzięki odpowiedniej optymalizacji wizytówki Google Moja Firma, Twoi potencjalni klienci szybko i łatwo znajdą Cię przez wyszukiwarkę, a także w mapach Google.

Pamiętaj! Warunkiem założenia wizytówki Google jest posiadanie siedziby lub też oddziału firmy w Niemczech. Jeśli spełniasz ten warunek — koniecznie zadbaj o uzupełnienie profilu na Google Moja Firma lub zleć to agencji.

Pozycjonowanie lokalne w Niemczech to jednak nie tylko zadbanie o profil na wizytówce Google. Pozycjonowanie lokalne to działania związane z odpowiednim dobraniem fraz lokalnych oraz wypozycjonowaniem serwisu pod nie. Tak jak w przypadku pozycjonowania ogólnego — kluczowa jest analiza fraz oraz stworzenie strategii SEO, dzięki której Twój serwis będzie się na wybrane frazy wyświetlał w wyszukiwarce Google. Frazy w pozycjonowaniu lokalnym mogą być ukierunkowane na miasto czy region, w którym są twoi potencjalni klienci.

Jeśli zależy Ci na pozycjonowaniu ogólnym oraz lokalnym jednocześnie, skierowanym na rynek niemiecki to eksperci SEO w naszej firmie zaopiekują się kompleksowo Twoją stroną i zwiększą widoczność w Google.de, dzięki której zwiększysz swój potencjał sprzedażowy.

Jaka jest różnica między SEO w Niemczech a SEO w Polsce?

Kluczową różnicą, która wpływa na odmienność działań SEO w Niemczech i w Polsce jest inny odbiorca. Użytkownik polskiej wyszukiwarki będzie miał inne preferencje zakupowe, które to wpływają na sposób, w jaki porusza się w wyszukiwarce. Dlatego niezwykle istotne jest zapoznanie się z rynkiem na poziomie lokalnym, charakterystyką odbiorcy tego rynku oraz dokładnym określeniem grupy docelowej biznesu.

Nieskuteczne byłoby przełożenie 1:1 zasad SEO, które są skuteczne w Polsce na rynek niemiecki. Jeden z głównych powodów dotyczy działań link buildingu. Jeśli chcesz, by Twój potencjalny klient dostrzegł Cię w niemieckiej wyszukiwarce, to inwestujesz w SEO. Jeśli inwestujesz w SEO na rynek niemiecki, to musisz mieć budżet, który pozwoli na zdobycie wartościowych linków prowadzących do serwisu. Dokładnie jakiej strategii link buildingu potrzebujesz i w jakim budżecie będzie ona skuteczna, tak aby wyprzedzić konkurencję, określa strateg SEO. Jednak już na wstępie miej na uwadze, że skuteczna realizacja działań link buildingu w Niemczech będzie droższa niż w Polsce. Przykładowo w Polsce za taką samą kwotę kupisz 10 linków, a w Niemczech 1-2 wartościowe odnośniki.

Pozycjonowanie strony w Niemczech będzie również dodatkowo droższe, ponieważ wszystkie treści na serwisie muszą pojawić się w języku niemieckim. Często potrzebne jest wsparcie profesjonalnego tłumacza. Jeśli nawet takiego nie masz, nie przejmuj się — my się tym zajmiemy.

Zainwestuj w pozycjonowanie Twojej strony w Niemczech

#wiemyjak

Pozycjonowanie stron Niemcy — skaluj biznes z EACTIVE

Jesteśmy zespołem, który w pełni zaangażuje się w pracę nad Twoim serwisem. Jak najszybciej realizujemy to, czego potrzebujesz, aby skalować biznes

EACTIVE #wiemyjak - dlaczego my?
  • Jesteśmy Partnerem Google Premium 2022
  • Jesteśmy doceniani w konkursach międzynarodowych: Finaliści Global Search Awards 2021, European Search Awards 2021
  • Wiemy, jak pozycjonować. Od wielu lat jesteśmy w TOP 3 pod najtrudniejszą frazę w naszej branży: pozycjonowanie stron.
  • Kierujemy się podejściem biznesowym. Pozycjonowanie to dla nas tylko narzędzie do osiągania celów sprzedażowych dla klientów.
  • Nie tylko tworzymy wytyczne do zmian na stronach, ale je wdrażamy. Mamy własny zespół web-development.
  • Jesteśmy do Twojej dyspozycji – możesz konsultować z nami wszystkie wątpliwości.
  • Tworzymy SKUTECZNE STRATEGIE POZYCJONOWANIA STRON w NIEMCZECH.

Projekty realizowaliśmy dla

Rozwiewamy wątpliwości

Czy do pozycjonowania w Niemczech strona www musi być w języku niemieckim?

Tak, jeżeli chcesz dać się znaleźć w Google.de, treści na Twojej stronie muszą być w języku niemieckim. Pod kątem SEO jest to bardzo istotne, dlatego koniecznie zadbaj o poprawność językową na swoim serwisie. Pomyśl też o grupie docelowej, której musisz zdobyć zaufanie. Kierowanie do klienta komunikatów w jego ojczystym języku pomoże Ci doprowadzić do sprzedaży produktu/usługi. Zadbaj, aby Twoje treści były wartościowe dla potencjalnego klienta, a także przyjazne i zrozumiałe.

Z jaką końcówką powinna być domena dobra pod pozycjonowanie strony w Niemczech?

Aby skutecznie pozycjonować Twoją stronę, wskazane jest, abyś posiadał odpowiednie rozszerzenie domeny. Do wyboru są dwie opcje, które pozytywnie wpłyną na efekty pozycjonowania. Pierwszą opcją jest zakup domeny krajowej z końcówką niemiecką .de. Posiadanie takiej domeny pomoże w procesie pozycjonowania oraz w zdobyciu zaufania klientów do Twojej marki. Drugą możliwością są domeny globalne, przykładowo .com, która jest przeznaczona dla firm. Jeśli posiadasz domenę globalną, to adres strony w wersji niemieckiej będzie przykładowo prezentował się w taki sposób twojadomena.com/de/. Jeśli dopiero zdecydowałeś się kierować swój biznes na rynek niemiecki i nie wiesz która wersja domeny będzie dla Ciebie najlepsza, skontaktuj się z nami, a my Ci w tym pomożemy.

Czy firma musi mieć siedzibę w Niemczech?

Nie musisz posiadać stacjonarnej siedziby swojej firmy w Niemczech, aby sprzedawać na rynek niemiecki. To, gdzie posiadasz siedzibę, nie wpłynie na skuteczność pozycjonowania Twojej strony w Google.de.

Jak wybrać najlepsze słowa do pozycjonowania Niemcy?

Odpowiedni dobór fraz to kluczowy etap przygotowawczy do procesu pozycjonowania strony. Pozycjonujemy nielimitowaną liczbę fraz i skupiamy się przede wszystkim na tych frazach, które mają najwyższy potencjał sprzedażowy, a także realizują inne ustalone cele marketingowe. Dzięki dokładnej analizie fraz możemy tworzyć takie treści na stronie, które będę zoptymalizowane pod wyszukiwarkę Google.de, a także dopasowane do grupy docelowej. Klienci znajdą Twoją stronę, a następnie dostaną skrojone na miarę dla nich treści, które będą przybliżać ich do zakupu konkretnego produktu czy usługi.

Kto będzie odpowiadał za treści w języku niemieckim potrzebne do pozycjonowania?

Za wszystkie treści tworzone na potrzeby pozycjonowania strony odpowiadają nasi specjaliści. Jako klient najpierw sprawdzasz i akceptujesz teksty przygotowane w języku polskim przez nasz dział content marketingu. Po wprowadzeniu ewentualnych poprawek i Twojej akceptacji przekazujemy treści do profesjonalnego tłumacza.

W jakim języku będzie obsługa?

Obsługujemy klientów tylko w języku polskim. W związku z tym osoba kontaktowa powinna znać język polski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.

Agencja w Polsce czy w Niemczech — kogo wybrać?

Doświadczona polska agencja SEO, która zna niemiecki rynek, poradzi sobie równie dobrze w działaniach pozycjonowania co niemiecka agencja. My posiadamy 21 lat doświadczenia i zespół specjalistów SEO on-site, off-site, content marketingu, analityki internetowej i UX oraz web developer. Realizujemy kompleksową strategię SEO, która współgra ze strategią marketingową marki. Przewagą polskiej agencji SEO będzie często niższa cena usługi pozycjonowania.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony w Niemczech?

Wyceniając pozycjonowanie strony w Niemczech, bierzemy pod uwagę kilka czynników: to jaki planujesz przeznaczyć budżet na działania SEO, jakie są Twoje cele biznesowe, w jakiej branży działasz, jakich masz konkurentów, a także określamy, na jakim etapie pozycjonowania jest Twoja strona i analizujemy historię Twojego serwisu.
Musisz jednak wiedzieć, że pozycjonowanie w Niemczech jest droższe niż w Polsce, przede wszystkim na wyższe koszty link buildingu. Jeśli posiadasz dużo konkurentów, którzy od lat inwestują w SEO, a Ty dopiero zaczynasz, to oznacza jedno — będziesz musiał nadgonić. W cenie pozycjonowania uwzględnimy wówczas konieczność zdobywania większej liczby linków i/lub w droższym miejscach.

Ile trwa pozycjonowanie na Niemcy?

Naszym celem jest wypozycjonować Twoją stronę w jak najkrótszym czasie, spełniając cele biznesowe i marketingowe. Po szczegółowej analizie oraz znając budżet, jaki planujesz zainwestować w SEO, możemy ocenić po jakim czasie od rozpoczęcia działań, można spodziewać się pierwszych efektów. Jednak pamiętaj, że pozycjonowanie to długotrwały proces, na który wpływa wiele czynników, np. zmiany wprowadzane przez Google. Określenie konkretnego czasu pozycjonowania jest niemożliwe. Natomiast możemy Cię zapewnić, że działamy zawzięcie i skutecznie. Project Manager informuje o bieżących działaniach, przesyła raport, w którym pokazujemy efekty. Będziesz mógł przyjrzeć się sukcesom, które przybliżają nas do ustalonego celu krok po kroku.

Dla kogo jest usługa pozycjonowania (SEO) w Niemczech?

Pozycjonowanie w Niemczech jest to idealna usługa dla sklepów internetowych, które już sprzedają na rynek niemiecki i chcą skutecznie wykorzystać potencjał sprzedażowy wyszukiwarki, aby zwiększyć swoją sprzedaż.
Dodatkowo jeśli dopiero myślisz o wejściu na rynek niemiecki i od razu chcesz wypromować swoją markę w Google.de, to również Ci w tym pomożemy. Zaczynasz działalność na rynku niemieckim — to zgłoś się do nas. Zapraszamy do kontaktu nie tylko sklepy e-commerce, ale też firmy z sektora usług, jak i przemysłu. Pomożemy Ci skalować Twój biznes, dzięki pozycjonowaniu strony.

Interesuje Cię pozycjonowanie strony w Niemczech?

Napisz do nas, a skontaktujemy się z Tobą i przygotujemy propozycję współpracy.

    TAK
    Adres strony internetowej*
    E-mail*
    Telefon*
    TAK
    Twoja wiadomość nie została wysłana. Prosimy wysłać e-mail na adres kontakt@eactive.pl

    Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

    Dziękujemy!

     

    Co dalej?

    1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
    2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
    3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.