POZYCJONOWANIE ZAGRANICZNE

Pozycjonowanie stron Słowacja

Skalujemy biznesy klientów

Pozycjonowanie stron Słowacja

WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ WYSZUKIWARKI

Sprzedaż na rynku słowackim to nowe możliwości skalowania biznesu, ale również nowa konkurencja. Nie można zatem zapomnieć o budowaniu naturalnej widoczności strony w wyszukiwarce Google, która stanowi ponad 90% udziału w rynku słowackim. Pozycjonowanie strony to inwestycja, która po osiągnięciu wyników jest potężnym narzędziem zwiększającym sprzedaż. Nasza mocna strona to pozycjonowanie stron na Słowacji. Wiemy, jak zadbać o Twoją stronę internetową, aby pojawiła się w wyszukiwarce na wysokich pozycjach na rynku słowackim i przyciągnęła klientów prosto do Ciebie!

premier google partener
20
lat doświadczenia
75
specjalistów
Finaliści
Global Search Awards, European Search Awards

#wiemyjak

Pozycjonowanie Słowacja- CO OFERUJEMY?

Biznesowe i kompleksowe podejście

Każdą ofertę na pozycjonowanie Słowacji tworzymy indywidualnie w oparciu o przeprowadzone rozmowy, zdefiniowane cele biznesowe klienta, sytuację serwisu, konkurencję oraz naturę rynku słowackiego. Współpracę rozpoczynamy na różnych etapach przygotowania serwisu klienta do pozycjonowania w Słowacji. W realizacji działań SEO skupiamy się tylko na tych obszarach, które przełożą się docelowo na efekty sprzedażowe i pomogą dzięki pozycjonowaniu na Słowacja skalować biznes. Realizujemy wszystkie najbardziej zaawansowane obszary SEO i SXO, aby kompleksowo zająć się pozycjonowaniem strony. Nie tylko przygotowujemy wytyczne, ale również wprowadzamy skomplikowane zmiany w kodzie na stronie, dzięki własnemu działowi webdeveloperów. Zajmujemy się również tworzeniem treści w języku słowackim.

Obszary w jakich działamy w ramach pozycjonowania strony w Słowacji.

audyt seo

ANALIZY I STRATEGIE SEO

Tworzymy krótko- i długoterminowe plany działania na podstawie szczegółowych analiz. Wyznaczamy kierunki prac prowadzących do osiągnięcia stabilnych pozycji w wyszukiwarce.

strategia pozycjonowania

TECHNICAL SEO

Zajmujemy się przebudową struktury strony oraz optymalizacją zawartych na niej danych pod kątem wymogów technicznych Google.

technical seo

OPTYMALIZACJA SEO

Wprowadzamy widoczne dla użytkowników zmiany w treści strony pod kątem słów kluczowych i dbamy o odpowiednie linkowanie wewnętrzne.

optymalizacja pozycjonowania

LINK BUILDING

Pozyskujemy wartościowe linki, wzmianki o firmie, jej produktach i usługach na stronach dobrze wypozycjonowanych w słowackim Google.

link building

CONTENT MARKETING

Tworzymy użyteczne, wartościowe i merytoryczne treści w języku słowackim na Twoją stronę oraz na potrzeby dystrybucji zewnętrznej.

content marketing

USER EXPERIENCE

Budujemy pozytywne doświadczenie użytkownika na stronie internetowej, co przekłada się na realizowaną konwersję i większą skuteczność serwisu.
Pozycjonujemy całe strony w słowackojęzycznym Google, ze skupieniem się na frazach, realizujących zaplanowane cele i które mają potencjał sprzedażowy i dają szansę na wypozycjonowanie w ustalonym budżecie.
Twoją stroną zajmie się dedykowany Project Manager oraz zespół specjalistów SEO on-site, off-site, content marketingu, analityki internetowej i UX oraz web developer.
Rozliczamy się w modelu abonamentowym.
Oferujemy umowę na czas nieokreślony.
Działamy szybko, zawzięcie i skutecznie.

#wiemyjak

Zainwestuj w pozycjonowanie Twojej strony w Słowacji

#wiemyjak

Pozycjonowanie Słowacja – ILE KOSZTUJE?

Usługę na pozycjonowanie w Słowacji wyceniamy zawsze indywidualnie. Koszty SEO w Słowacji głównie ze względu na koszty linków oraz treści w języku słowackim są dużo wyższe niż na rynku polskim. Ustalenie optymalnego budżetu na działania jest zatem kluczowe, aby realizować skuteczny proces zwiększania widoczności w słowackojęzycznej wyszukiwarce Google, przeganiając konkurencję. Zanim przygotujemy ofertę wraz z cennikiem przeprowadzimy z Tobą spotkania w celu poznania lepiej Twojego biznesu. Budżet na pozycjonowanie Słowacja zaczyna się u nas od 5 tys. zł netto.

Co uwzględniamy przy wycenie pozycjonowania strony w Słowacji?

PLANOWANY BUDŻET

Chcemy poznać Twój budżet, jaki chcesz zainwestować w pozycjonowanie strony w Słowacji.

CELE BIZNESOWE

Poznajemy cele biznesowe Twojej firmy i ustalamy cele działań pozycjonowania w Słowacji.

RODZAJ BRANŻY

Analizujemy trudność fraz w Twojej branży w Słowacji oraz ich konkurencyjność.

WIELKOŚĆ KONKURENCJI

Analizujemy, jak wygląda konkurencja Twojej strony w wyszukiwarce słowackiej i jakie działania prowadzi.

ETAP POZYCJONOWANIA

Określamy etap, na jakim jest Twoja witryna odnośnie widoczności w wyszukiwarce na rynku słowackim

SYTUACJĘ SERWISU

Analizujemy Twój serwis, jego optymalizację, linki i potencjał do działań SEO w Słowacji.

Musisz być świadomy:

Wyższy budżet oznacza więcej działań i szybszy efekt.
Za niska cena za pozycjonowanie to niska skuteczność.
Konkurencja cały czas inwestuje.

Poznaj koszt pozycjonowania Twojej strony w Słowacji

#wiemyjak

Dla kogo jest usługa pozycjonowania (SEO) w Słowacji?

E-commerce

Posiadasz sklep internetowy i chcesz zacząć sprzedawać w Słowacji? A może sprzedajesz w Słowacji i chcesz zwiększyć swoją sprzedaż? Usługa pozycjonowania będzie dla Ciebie odpowiednią inwestycją w obydwu sytuacjach.

Producenci

Jeśli prowadzisz firmę w branży przemysłowej — dopiero zaczynasz czy już jesteś na etapie wzrostu, to usługa pozycjonowania stron może zwiększyć potencjał sprzedażowy twojego biznesu.

Usługi

Działasz w sektorze usług? Strategia SEO, którą realizujemy, może pomóc Ci przyciągnąć nowych klientów. Gdy wypozycjonujemy Twoją stroną zyskasz również większą rozpoznawalność wśród lokalnej społeczności i umocnisz marki na rynku.

Pozycjonowanie Słowacja- korzyści dla Twojego biznesu

Co zyskuje marka dzięki pozycjonowaniu strony w Słowacji?

EACTIVE #wiemyjak - dlaczego my?
  • Budowanie świadomości i zaufania do marki na sołowackim rynku.
  • Zwiększenie wartościowego ruchu na stronie. Strona wyświetlI się wysoko na kluczowe frazy, odpowiadające potrzebom użytkowników i celom marki.
  • Większą szansę na sprzedaż produktów czy usług.
  • Pozyskanie nowych klientów i umocnienie wizerunku marki.
  • Analizę zagranicznej konkurencji i dopasowanie strategii do wymogów rynku oraz potrzeb marki.
  • Możliwość dotarcia do klientów przebywających w danym regionie Słowacji poprzez optymalizację wizytówki Twojej firmy w Google.

Wizytówka Google i pozycjonowanie lokalne w Słowacji

Jeśli prowadzisz firmę z siedzibą w Słowacji, to zalecamy, aby założyć wizytówkę w Google. Dzięki odpowiedniej optymalizacji wizytówki Google Moja Firma, Twoi potencjalni klienci szybko i łatwo znajdą Cię przez wyszukiwarkę, a także w mapach Google.

Pamiętaj! Warunkiem założenia wizytówki Google jest posiadanie siedziby lub też oddziału firmy w Słowacji. Jeśli spełniasz ten warunek — koniecznie zadbaj o uzupełnienie profilu na Google Moja Firma lub zleć to agencji.

Pozycjonowanie lokalne w Słowacji to jednak nie tylko zadbanie o profil na wizytówce Google. Pozycjonowanie lokalne to działania związane z odpowiednim dobraniem fraz lokalnych oraz wypozycjonowaniem serwisu pod nie. Tak jak w przypadku pozycjonowania ogólnego — kluczowa jest analiza fraz oraz stworzenie strategii SEO, dzięki której Twój serwis będzie się na wybrane frazy wyświetlał w wyszukiwarce Google. Frazy w pozycjonowaniu lokalnym mogą być ukierunkowane na miasto czy region, w którym są twoi potencjalni klienci.

Jeśli zależy Ci na pozycjonowaniu ogólnym oraz lokalnym jednocześnie, skierowanym na rynek słowacki to eksperci SEO w naszej firmie zaopiekują się kompleksowo Twoją stroną i zwiększą widoczność w Google.de, dzięki której zwiększysz swój potencjał sprzedażowy.

Jaka jest różnica między SEO w Słowacji, a SEO w Polsce?

Kluczową różnicą, która wpływa na odmienność działań SEO w Słowacji i w Polsce jest inny odbiorca. Użytkownik polskiej wyszukiwarki będzie miał inne preferencje zakupowe, które to wpływają na sposób, w jaki porusza się w wyszukiwarce. Dlatego niezwykle istotne jest zapoznanie się z rynkiem na poziomie lokalnym, charakterystyką odbiorcy tego rynku oraz dokładnym określeniem grupy docelowej biznesu.

Nieskuteczne byłoby przełożenie 1:1 zasad SEO, które są skuteczne w Polsce na rynek słowacki. Jeden z głównych powodów dotyczy działań link buildingu. Jeśli chcesz, by Twój potencjalny klient dostrzegł Cię w słowackiej wyszukiwarce, to inwestujesz w SEO. Jeśli inwestujesz w SEO na rynek słowacki, to musisz mieć budżet, który pozwoli na zdobycie wartościowych linków prowadzących do serwisu. Dokładnie jakiej strategii link buildingu potrzebujesz i w jakim budżecie będzie ona skuteczna, tak aby wyprzedzić konkurencję, określa strateg SEO. Jednak już na wstępie miej na uwadze, że skuteczna realizacja działań link buildingu w Słowacji będzie droższa niż w Polsce. Przykładowo w Polsce za taką samą kwotę kupisz 10 linków, a w Słowacji 1-2 wartościowe odnośniki.

Pozycjonowanie strony w Słowacji będzie również dodatkowo droższe, ponieważ wszystkie treści na serwisie muszą pojawić się w języku słowackim. Często potrzebne jest wsparcie profesjonalnego tłumacza. Jeśli nawet takiego nie masz, nie przejmuj się — my się tym zajmiemy.

Zainwestuj w pozycjonowanie Twojej strony w Słowacji

#wiemyjak

Pozycjonowanie stron Słowacji — skaluj biznes z EACTIVE

Jesteśmy zespołem, który w pełni zaangażuje się w pracę nad Twoim serwisem. Jak najszybciej realizujemy to, czego potrzebujesz, aby skalować biznes

EACTIVE #wiemyjak - dlaczego my?
  • Jesteśmy Partnerem Google Premium 2022
  • Jesteśmy doceniani w konkursach międzynarodowych: Finaliści Global Search Awards 2021, European Search Awards 2021
  • Wiemy, jak pozycjonować. Od wielu lat jesteśmy w TOP 3 pod najtrudniejszą frazę w naszej branży: pozycjonowanie stron.
  • Kierujemy się podejściem biznesowym. Pozycjonowanie to dla nas tylko narzędzie do osiągania celów sprzedażowych dla klientów.
  • Nie tylko tworzymy wytyczne do zmian na stronach, ale je wdrażamy. Mamy własny zespół web-development.
  • Jesteśmy do Twojej dyspozycji – możesz konsultować z nami wszystkie wątpliwości.
  • Tworzymy SKUTECZNE STRATEGIE POZYCJONOWANIA STRON w SŁOWACJI.

Projekty realizowaliśmy dla

Rozwiewamy wątpliwości

Czy do pozycjonowania w Słowacji strona www musi być w języku słowackim?

Tak, jeżeli chcesz dać się znaleźć w Google.de, treści na Twojej stronie muszą być w języku słowackim. Pod kątem SEO jest to bardzo istotne, dlatego koniecznie zadbaj o poprawność językową na swoim serwisie. Pomyśl też o grupie docelowej, której musisz zdobyć zaufanie. Kierowanie do klienta komunikatów w jego ojczystym języku pomoże Ci doprowadzić do sprzedaży produktu/usługi. Zadbaj, aby Twoje treści były wartościowe dla potencjalnego klienta, a także przyjazne i zrozumiałe.

Z jaką końcówką powinna być domena dobra pod pozycjonowanie strony w Słowacji?

Aby skutecznie pozycjonować Twoją stronę, wskazane jest, abyś posiadał odpowiednie rozszerzenie domeny. Do wyboru są dwie opcje, które pozytywnie wpłyną na efekty pozycjonowania. Pierwszą opcją jest zakup domeny krajowej z końcówką słowacką.de. Posiadanie takiej domeny pomoże w procesie pozycjonowania oraz w zdobyciu zaufania klientów do Twojej marki. Drugą możliwością są domeny globalne, przykładowo .com, która jest przeznaczona dla firm. Jeśli posiadasz domenę globalną, to adres strony w wersji słowackiej będzie przykładowo prezentował się w taki sposób twojadomena.com/de/. Jeśli dopiero zdecydowałeś się kierować swój biznes na rynek słowacki i nie wiesz która wersja domeny będzie dla Ciebie najlepsza, skontaktuj się z nami, a my Ci w tym pomożemy.

Czy firma musi mieć siedzibę w Słowacji?

Nie musisz posiadać stacjonarnej siedziby swojej firmy w Słowacji, aby sprzedawać na rynek słowacki. To, gdzie posiadasz siedzibę, nie wpłynie na skuteczność pozycjonowania Twojej strony w Google.de.

Jak wybrać najlepsze słowa do pozycjonowania Słowacja?

Odpowiedni dobór fraz to kluczowy etap przygotowawczy do procesu pozycjonowania strony. Pozycjonujemy nielimitowaną liczbę fraz i skupiamy się przede wszystkim na tych frazach, które mają najwyższy potencjał sprzedażowy, a także realizują inne ustalone cele marketingowe. Dzięki dokładnej analizie fraz możemy tworzyć takie treści na stronie, które będę zoptymalizowane pod wyszukiwarkę Google.de, a także dopasowane do grupy docelowej. Klienci znajdą Twoją stronę, a następnie dostaną skrojone na miarę dla nich treści, które będą przybliżać ich do zakupu konkretnego produktu czy usługi.

Kto będzie odpowiadał za treści w języku słowackim potrzebne do pozycjonowania?

Za wszystkie treści tworzone na potrzeby pozycjonowania strony odpowiadają nasi specjaliści. Jako klient najpierw sprawdzasz i akceptujesz teksty przygotowane w języku polskim przez nasz dział content marketingu. Po wprowadzeniu ewentualnych poprawek i Twojej akceptacji przekazujemy treści do profesjonalnego tłumacza.

W jakim języku będzie obsługa?

Obsługujemy klientów tylko w języku polskim. W związku z tym osoba kontaktowa powinna znać język polski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.

Agencja w Polsce czy w Słowacji— kogo wybrać?

Doświadczona polska agencja SEO, która zna słowackirynek, poradzi sobie równie dobrze w działaniach pozycjonowania co słowacka agencja. My posiadamy 21 lat doświadczenia i zespół specjalistów SEO on-site, off-site, content marketingu, analityki internetowej i UX oraz web developer. Realizujemy kompleksową strategię SEO, która współgra ze strategią marketingową marki. Przewagą polskiej agencji SEO będzie często niższa cena usługi pozycjonowania.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony w Słowacji?

Wyceniając pozycjonowanie strony w Słowacji, bierzemy pod uwagę kilka czynników: to jaki planujesz przeznaczyć budżet na działania SEO, jakie są Twoje cele biznesowe, w jakiej branży działasz, jakich masz konkurentów, a także określamy, na jakim etapie pozycjonowania jest Twoja strona i analizujemy historię Twojego serwisu.
Musisz jednak wiedzieć, że pozycjonowanie w Słowacji jest droższe niż w Polsce, przede wszystkim na wyższe koszty link buildingu. Jeśli posiadasz dużo konkurentów, którzy od lat inwestują w SEO, a Ty dopiero zaczynasz, to oznacza jedno — będziesz musiał nadgonić. W cenie pozycjonowania uwzględnimy wówczas konieczność zdobywania większej liczby linków i/lub w droższym miejscach.

Ile trwa pozycjonowanie na Słowacji?

Naszym celem jest wypozycjonować Twoją stronę w jak najkrótszym czasie, spełniając cele biznesowe i marketingowe. Po szczegółowej analizie oraz znając budżet, jaki planujesz zainwestować w SEO, możemy ocenić po jakim czasie od rozpoczęcia działań, można spodziewać się pierwszych efektów. Jednak pamiętaj, że pozycjonowanie to długotrwały proces, na który wpływa wiele czynników, np. zmiany wprowadzane przez Google. Określenie konkretnego czasu pozycjonowania jest niemożliwe. Natomiast możemy Cię zapewnić, że działamy zawzięcie i skutecznie. Project Manager informuje o bieżących działaniach, przesyła raport, w którym pokazujemy efekty. Będziesz mógł przyjrzeć się sukcesom, które przybliżają nas do ustalonego celu krok po kroku.

Dla kogo jest usługa pozycjonowania (SEO) w Słowacji?

Pozycjonowanie w Słowacji jest to idealna usługa dla sklepów internetowych, które już sprzedają na rynek słowacki i chcą skutecznie wykorzystać potencjał sprzedażowy wyszukiwarki, aby zwiększyć swoją sprzedaż.
Dodatkowo jeśli dopiero myślisz o wejściu na rynek słowacki i od razu chcesz wypromować swoją markę w Google.de, to również Ci w tym pomożemy. Zaczynasz działalność na rynku słowackim — to zgłoś się do nas. Zapraszamy do kontaktu nie tylko sklepy e-commerce, ale też firmy z sektora usług, jak i przemysłu. Pomożemy Ci skalować Twój biznes, dzięki pozycjonowaniu strony.

Interesuje Cię pozycjonowanie strony w Słowacji?

Napisz do nas, a skontaktujemy się z Tobą i przygotujemy propozycję współpracy.

    TAK
    Adres strony internetowej*
    E-mail*
    Telefon*
    TAK
    Twoja wiadomość nie została wysłana. Prosimy wysłać e-mail na adres kontakt@eactive.pl

    TAK

    Zamów bezpłatną wycenę

    Imię i Nazwisko
    E-mail*
    Numer telefonu*
    Adres strony internetowej*
    Treść wiadomości
    TAK
    Twoja wiadomość nie została wysłana. Prosimy wysłać e-mail na adres kontakt@eactive.pl

    Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

    Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

    Dziękujemy!

     

    Co dalej?

    1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
    2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
    3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

    KLAUZULA INFORMACYJNA

    Informujemy, że:

    1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
    2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
    3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
    4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
    5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
    6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
    7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
    8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
    9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
    10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
    11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

    Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

    Rozumiem