Beata została kierownikiem Biura Obsługi Klienta!

Możemy oficjalnie ogłosić, że wraz z początkiem roku specjalistka ds. obsługi klienta Beata Łuźniak objęła stanowisko Kierownika Biura Obsługi Klienta w EACTIVE wiemy jak! Jest to bardzo pozytywna informacja zarówno dla Beaty – dzięki swojej wiedzy, zaangażowaniu oraz wieloletniemu doświadczeniu w pełni zasłużyła na taki awans, jak i dla całego zespołu.

Beata dołączyła do EACTIVE wiemy jak w październiku 2012. Od tego czasu zgłębiała wszelkie tajniki pracy w Biurze Obsługi Klienta i udowodniła, że potrafi poradzić sobie w każdej sytuacji i objąć kierownictwo.

Serdecznie gratulujemy! :)

Komentarze

Dodaj komentarz

x

ZAMÓW WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak