Korzystając z możliwości jakie daje serwis http://archive.org/web/ przedstawiam screenshoty naszej firmowej strony www. Na podstawie zmian samej strony internetowej możesz zobaczyć jak zmieniała się również cała nasza firma. Każdy screen opatrzyłem, krótkim komentarzem dotyczącym tamtych czasów.
Rok 2001
Czasy modemów internetowych. Naszym pomysłem było tworzenie najszybszych stron w sieci. Stąd minimalizm i prostota :). Nie przewidzieliśmy rozwoju szybkości internetu do szybkości LTE :) Strona wykonana w czystym HTMLu. Nie były wtedy znane jeszcze systemy CMS.
Rok 2002
Strona wykonana w technologii XML, co znacznie ułatwiało nam wtedy jej aktualizację. Mieliśmy wtedy ambicje aby strona wyglądała na bardziej „korpo”.
Rok 2003
Jeszcze bardziej „korpo”. Czasy oddziału w Warszawie i początki pracy dla dużych klientów: Raben, Gerda, AB SA. Jest to okres sprzedaży naszego autorskiego sysemu CMS, który nazwaliśmy ZEUS.
Rok 2005
Kończymy ze stronami www w naszej ofercie i rozpoczynamy specjalizację. Początkowo wybieramy usługi: pozycjonowania, newslettera i statystyk strony internetowej. Szybko się okazuje, że to pozycjonowanie (SEO) będzie naszą główną usługą. Od tego momentu przez dłuuugi okres czasu nasza strona wygląda jak zrobiona w Wordzie :) (ale sprzedaje)
Rok 2006
Nastawiamy się 100% na pozycjonowanie (SEO). Nasza strona została stworzona w duchu NLP i skutecznego copywritingu :). W tamtych czasach było to naprawdę skuteczne. Będąc w top10 pod pozycjonowanie (SEO) dostawaliśmy po 50 zapytań dziennie. Strona w tej wersji utrzymuje się przez ponad 4 lata. Jest to też czas kiedy uruchomiliśmy i rozwinęliśmy nasz program partnerski, który przynosił nam ponad 50% sprzedaży.
Rok 2010
Pierwszy raz decyzje dotyczące wyglądu i zawartości strony były w innych rękach niż właścicieli. Za stronę odpowiadał nasz marketingowiec Dawid Synówka.
Rok 2013
Nasza aktualna strona wykonana pod konkretną strategię marketingową KOP = stabilne pozycje i oparta o nasze zdjęcia.
Ciekawe jaka będzie nasza następna strona ?
@Stary_Grzech
Wygląd aktualnej strony wraz z logiem, papeterią itd. to efekt współpracy z firmą, która przygotowywała dla nas ten projekt od podstaw. Nie zmienia to faktu, że strona od pierwszej makiety ewoluowała dość znacznie gdyż nanieśliśmy już masę poprawek tak by jeszcze bardziej usprawnić SEO i UX.
@Kamil
Logo firmy uległo sporej poprawie.
Zlecaliście jakieś badania na ten temat, czy raczej była to wasza wewnętrzna myśl, aby dokonać tej zmiany?
Swoją drogą, nowe logo jest bardzo ciekawe i niepowtarzalne. Sami je projektowaliście?
Uznaliśmy, że techniki NLP są zbyt nachalne i nie chcemy już z nich korzystać :)
A klientów nigdy dość :)
No, z pewnością idziecie w dobrym kierunku jeśli chodzi o design ;)
Historia waszej strony dobrze obrazuje nie tylko jak zmieniała się ona sama, ale również, jak zmieniały się trendy w internecie jeśli chodzi o design stron.
Dzisiejsza wersja strony eActive jest niezwykle czytelna i przyjazna dla odwiedzającego.
Spore wyrazy uznania.
Pozdrawiam
Logo firmy nie podlegało tak intensywnym zmianom jak sama szata graficzna strony. Wersja z 2002 przetrwała na 4 stronach aż 11 lat!
zaciekawiło mnie czemu już nie stosujecie technik NLP na swych stronach, przynajmniej nie w tak rzucającej sie formie jak wcześniej. Jest tyle klientów że nie ma potrzeby czy to już nie działa?