DoubleClick w EACTIVE, czyli czas na lepsze zarządzanie kampaniami AdWords

Nasz Dział Reklam PPC bardzo chętnie korzysta z nowych możliwości i udoskonala swoją pracę – aby usprawnić zarządzanie kampaniami reklamowymi rozpoczęliśmy korzystanie z platformy DoubleClick. Czym jest i dlaczego zdecydowaliśmy się na jej użycie? Sprawdź #wiemyjak

eactive i double click

DoubleClick, czyli podwójna moc

Przy zarządzaniu rozbudowanymi kampaniami AdWords, zdecydowanie przydają się narzędzia, które pomagają w takiej pracy, a także poprawiają jej wyniki. Z pomocą przychodzi DoubleClick – to platforma, która zyskuje popularność dzięki wielu korzystnym funkcjom i możliwościom. Przypomina ona Google AdWords, jednak jest zdecydowanie bardziej zaawansowana. Przydaje się w realizacji obszernych, wysokobudżetowych projektów i pomaga zarządzać różnymi reklamami w internecie (w wyszukiwarce i na stronach internetowych), a także generować spójne raporty.

Co to oznacza dla naszego Zespołu Reklam PPC? Dzięki temu możemy łączyć działania w wielu wyszukiwarkach i kanałach mediów w jednym miejscu. Dodatkowo DoubleClick pozwala na ułatwienie i usprawnienie wyświetlania, weryfikowania oraz kierowania reklam. W efekcie prowadzimy lepsze kampanie w krótszym czasie, podejmujemy trafniejsze decyzjezwiększamy zwrot z inwestycji (ROI). A to właśnie chodzi :)

DoubleClick Search i jego możliwości w pigułce

Wspomniana platforma składa się z kilku narzędzi – jednym z nich jest DoubleClick Search, który pozwala na sprawne zarządzanie kampaniami w wyszukiwarce. DoubleClick posiada też dodatkowe funkcje, które nie są dostępne np. z poziomu Google AdWords.

Wybrane możliwości tego systemu to:

  • optymalizacja kampanii w czasie rzeczywistym i ulepszone systemy automatycznej optymalizacji,
  • tworzenie zaawansowanych strategii zarządzania stawkami
  • możliwość tworzenia kampanii asortymentowych po połączenia z Google Merchant Center,
  • możliwość zarządzania wieloma kampaniami z jednego panelu (również w Yahoo, Bing),
  • rozszerzone możliwości tworzenia strategii remarketingowych,
  • możliwość elastycznego zarządzania kampanią w zależności od przyjętych KPI.

Przed nami zatem ogromne możliwości, z których nie sposób nie skorzystać :)

Komentarze

Dodaj komentarz

  1. Rafał pisze:

    Niby artykuł jest, ale jak dla mnie zero konkretów. Może jakieś porównanie z czym jest lepsze DoubleClick w tych wymienionych obszarach? Pod jakim kątem ma rozwinięte te możliwości bo w takiej postaci nic nowego w zakresie mojej wiedzy to nie wprowadziło.

  2. Jagoda Dynowska EACTIVE pisze:

    Panie Rafale,

    wybrane funkcje platformy DoubleClick wymieniliśmy w drugiej części tekstu, są to przykładowo: możliwość optymalizacji kampanii w czasie rzeczywistym, czy zaawansowane strategie zarządzania stawkami. Tekst służył obrazowemu przedstawieniu tej platformy, dłuższy artykuł na ten temat znajduje się w tym miejscu: https://www.eactive.pl/blog-o-performance-marketingu/poznaj-adwords-premium-czyli-doubleclick-search/

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem