DoubleClick w EACTIVE, czyli czas na lepsze zarządzanie kampaniami AdWords

Nasz Dział Reklam PPC bardzo chętnie korzysta z nowych możliwości i udoskonala swoją pracę – aby usprawnić zarządzanie kampaniami reklamowymi rozpoczęliśmy korzystanie z platformy DoubleClick. Czym jest i dlaczego zdecydowaliśmy się na jej użycie? Sprawdź #wiemyjak

eactive i double click

DoubleClick, czyli podwójna moc

Przy zarządzaniu rozbudowanymi kampaniami AdWords, zdecydowanie przydają się narzędzia, które pomagają w takiej pracy, a także poprawiają jej wyniki. Z pomocą przychodzi DoubleClick – to platforma, która zyskuje popularność dzięki wielu korzystnym funkcjom i możliwościom. Przypomina ona Google AdWords, jednak jest zdecydowanie bardziej zaawansowana. Przydaje się w realizacji obszernych, wysokobudżetowych projektów i pomaga zarządzać różnymi reklamami w internecie (w wyszukiwarce i na stronach internetowych), a także generować spójne raporty.

Co to oznacza dla naszego Zespołu Reklam PPC? Dzięki temu możemy łączyć działania w wielu wyszukiwarkach i kanałach mediów w jednym miejscu. Dodatkowo DoubleClick pozwala na ułatwienie i usprawnienie wyświetlania, weryfikowania oraz kierowania reklam. W efekcie prowadzimy lepsze kampanie w krótszym czasie, podejmujemy trafniejsze decyzjezwiększamy zwrot z inwestycji (ROI). A to właśnie chodzi :)

DoubleClick Search i jego możliwości w pigułce

Wspomniana platforma składa się z kilku narzędzi – jednym z nich jest DoubleClick Search, który pozwala na sprawne zarządzanie kampaniami w wyszukiwarce. DoubleClick posiada też dodatkowe funkcje, które nie są dostępne np. z poziomu Google AdWords.

Wybrane możliwości tego systemu to:

  • optymalizacja kampanii w czasie rzeczywistym i ulepszone systemy automatycznej optymalizacji,
  • tworzenie zaawansowanych strategii zarządzania stawkami
  • możliwość tworzenia kampanii asortymentowych po połączenia z Google Merchant Center,
  • możliwość zarządzania wieloma kampaniami z jednego panelu (również w Yahoo, Bing),
  • rozszerzone możliwości tworzenia strategii remarketingowych,
  • możliwość elastycznego zarządzania kampanią w zależności od przyjętych KPI.

Przed nami zatem ogromne możliwości, z których nie sposób nie skorzystać :)

13/02/2018
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

Tagi:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

  1. Rafał pisze:

    Niby artykuł jest, ale jak dla mnie zero konkretów. Może jakieś porównanie z czym jest lepsze DoubleClick w tych wymienionych obszarach? Pod jakim kątem ma rozwinięte te możliwości bo w takiej postaci nic nowego w zakresie mojej wiedzy to nie wprowadziło.

  2. Jagoda Dynowska EACTIVE pisze:

    Panie Rafale,

    wybrane funkcje platformy DoubleClick wymieniliśmy w drugiej części tekstu, są to przykładowo: możliwość optymalizacji kampanii w czasie rzeczywistym, czy zaawansowane strategie zarządzania stawkami. Tekst służył obrazowemu przedstawieniu tej platformy, dłuższy artykuł na ten temat znajduje się w tym miejscu: https://www.eactive.pl/google-adwords/poznaj-adwords-premium-czyli-doubleclick-search/

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to