Poznaj AdWords Premium czyli DoubleClick Search

Przydaje się w realizacji wysokobudżetowych kampanii. Idealnie sprawdza się w obszernych, wymagających projektach. Co to takiego? Czas przedstawić zaawansowaną platformę wspomagającą zarządzanie kampaniami reklamowymi w wyszukiwarce, czyli narzędzie DoubleClick Search. To takie Google AdWords, ale dużo bardziej zaawansowane. W wersji premium. Dowiedz się więcej!

doubleclick search

POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords

Google AdWords to wyjątkowo skuteczne narzędzie, które niemal każdemu pozwala zaistnieć w Internecie. Daje możliwość zajęcia pierwszych miejsc w wynikach wyszukiwania w szybkim czasie. Ponadto umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów firmy przez sieci reklamowe Google. Czy można oczekiwać czegoś więcej? Oczywiście! Tak jak wspomnieliśmy wyżej, z myślą o klientach nastawionych na prowadzenie ogromnych, wysokobudżetowych kampanii, Google przygotowało narzędzie DoubleClick Search, pod względem możliwości przewyższające system AdWords kilkukrotnie. W EACTIVE niedawno rozpoczęliśmy korzystanie z tego narzędzia. #wiemyjak

Co to jest DoubleClick Search?

Jeśli prowadzisz kampanie AdWords, z pewnością słyszałeś o platformie DoubleClick. Jest to wysoce zaawansowany system pozwalający agencjom i reklamodawcom tworzyć i rozwijać marketingowe kampanie internetowe. Jednym z jego składników jest narzędzie DoubleClick Search, którym zajmiemy się w poniższym tekście. Zobacz, jak my rozpoczęliśmy korzystanie z DoubleClick.
DoubleClick Search to rozwiązanie pozwalające na szybsze, a przede wszystkim skuteczniejsze zarządzanie dużymi kampaniami nie tylko w sieci Google AdWords, ale również Bing Ads czy Yahoo Search Marketing. Jest narzędziem premium, w pełni integrującym się z Google Analytics. W ogólnym ujęciu – pozwala zaoszczędzić czas, podejmować jeszcze trafniejsze decyzje, a przede wszystkim zwiększyć zwrot z inwestycji (ROI) w marketing internetowy.

Reaguj na bieżąco

Jak zapewne wiesz, działanie systemu AdWords trudno nazwać bieżącym. Raz, że opóźnienia w raportowaniu mogą wynieść kilka dni, dwa, system zalicza wykonaną akcję na ostatni dzień kontaktu z reklamą. W przypadku DoubleClick Search jest zupełnie inaczej. Dzięki kodom Floodlight, informacje o interesujących aktywnościach użytkowników otrzymujemy zaledwie kilka sekund później. Dzięki temu możemy reagować bez zbędnej, często kluczowej dla finalnych wyników, zwłoki.

DoubleClick Search pozwala w czasie rzeczywistym „zajrzeć” do koszyka użytkownika, robiącego zakupy w naszym sklepie internetowym czy „podejrzeć” wypełniany w danym momencie formularz. Jeśli umieścisz w kodzie strony tagi Floodlight, będziesz mógł na bieżąco monitorować każde zachowanie użytkownika w trakcie przebywania na Twojej stronie. O korzyściach płynących z tej funkcjonalności, raczej nikogo nie trzeba przekonywać.

Automatyzuj by oszczędzić czas

Jedną z większych korzyści płynących z korzystania z systemu DoubleClick Search jest automatyzacja procesu optymalizacji kampanii. Możesz ustawić konkretne instrukcje, które załatwią sprawę za Ciebie. Przykładowo, system może – według Twoich zaleceń – samoistnie podnosić stawki produktom zapewniającym największy zwrot z inwestycji, jeśli wykryje określone działania na stronie. Może również zmieniać tekst reklamowy o określonej porze (harmonogram zmian) czy w reakcji na konkretne zachowania. Jest to szczególnie przydatne, gdy prowadzisz działania na wielu polach – DoubleClick Search pozwala łączyć różne kanały promocji, określając zależności między nimi. Nic nie stoi na przeszkodzie, by np. reklama AdWords przybierała inną formę w odpowiedzi na spot telewizyjny, a po jakimś czasie ponownie zmieniała swoje oblicze.

Szereg korzyści DoubleClick Search

Niemal natychmiastowy dostęp do danych czy możliwość automatyzacji procesu optymalizacji kampanii to zaledwie dwie z wielu zalet, jakie zapewnia system DoubleClick Search. Poznajmy pozostałe korzyści:

  • System DoubleClick Search pozwala zarządzać nie tylko kampaniami Google AdWords, ale również w Yahoo, Bing czy innych sieciach,
  • jedna sieć agencyjna daje możliwość zarządzania licznymi kontami wielu reklamodawców,
  • zaawansowany panel służący do raportowania, pozwalający na tworzenie spersonalizowanych kolumn przedstawiających łatwe w analizowaniu wyniki,
  • po połączeniu z Google Merchant Center, system DS pozwala tworzyć kampanie asortymentowe,
  • DoubleClick Search to algorytm „uczący” się kampanii, który w oparciu o założenia i cele jest w stanie zmieniać stawki kliknięć tak, by uzyskać jak najlepsze efekty.

Łatwiej, szybciej, efektywniej

Zalety płynące z używania platformy DoubleClick Search z pewnością kuszą niejednego reklamodawcę czy agencję reklamową. Jednak sens skorzystania z DS pojawia się jedynie wtedy, gdy mamy do czynienia z wysokobudżetowymi, rozbudowanymi kampaniami, kierowanymi na wszystkie sieci reklamowe. W takich sytuacjach nie warto się zastanawiać – DoubleClick Search to doskonały sposób, by jeszcze precyzyjnie docierać do zainteresowanych użytkowników i tym samym maksymalizować cele biznesowe.

Chcesz zainwestować w kampanię w Internecie, ale nie masz doświadczenia? Nasi specjaliści wiedzą jak poprowadzić skuteczną kampanię Google AdWords. Zapoznaj się z ofertą!

#wiemyjak robić skuteczne kampanie Google Ads

Artykuł zaktualizowany

Komentarze

Dodaj komentarz

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem