EACTIVE na M@il My Day – relacja z wydarzenia

Na efektywność kampanii email marketingowych składa się wiele elementów. Jak ją przygotować i ustrzec się błędów? Czym charakteryzuje się skuteczna kampania? I jak połączyć email marketing z innymi działaniami z obszaru online marketingu, aby osiągnąć najlepsze rezultaty? Na te i wiele innych pytań odpowiadali prelegenci VI edycji Konferencji M@il May Day zorganizowanej przez firmę FreshMail, której tematem przewodnim jest email marketing – byliśmy, uważnie słuchaliśmy i wracamy z większą wiedzą i inspiracjami w tym zakresie :) Dowiedz się więcej. #wiemyjak

eactive na mail my day

Cykliczna konferencja o email marketingu

M@il My Day na stałe zapisało swoją obecność w kalendarzu wielu marketingowców. Wydarzenie zyskało renomę dzięki wielu ciekawym prelegentom, dobrej organizacji i dostarczaniu wartościowej wiedzy szczególnie z zakresu email marketingu. Tym razem nie było inaczej – 20 marca w Warszawie rozpoczął się cykl marketingowych wystąpień i warsztatów. Z EACTIVE na miejscu pojawiły się Paula Wolnarkiewicz-Kliszczak, oraz Aleksandra Sawicka z naszego Działu Marketingu.

14 prelekcji w jeden dzień

Mieliśmy okazję poszerzyć wiedzę pod okiem specjalistów, a to dobry sposób, aby później realizować skuteczne działania. Czas zrobić krótkie tournee po wydarzeniu i wskazać najciekawsze prelekcje i główne punkty programu :)

konferencja mail my day

Pierwszy dzień wypełniony był wystąpieniami ekspertów – rozpoczął go Paweł Sala z FreshMaila opowiadając o najważniejszych aspektach w email marketingu w 2018 roku. W pamięć zapadła nam również prelekcja Macieja Budzicha, który ciekawie przedstawił temat docierania do świadomości konsumenta na podstawie prezentowanego case study. Nie obyło się bez gorącego ostatnimi czasy tematu RODO – Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk w bardzo klarowny sposób prezentowała zasady nowego rozporządzenia dotyczącego danych osobowych, dzięki czemu każdy mógł łatwo wywnioskować co się zmieni i z czym owe zmiany bedą związane.

konferencja mail my day

certyfikaty z konferencji

Warto również wspomnieć o prelekcji zagranicznej, na której Alexa Hubley na podstawie scen z komedii romantycznych przedstawiała porady dotyczące prowadzenia marketingu skoncentrowanego na kliencie, a także inspiracjach Facebookowych, które nakreślił Artur Jabłoński. To oczywiście nie wszystko – dzień wypełniało wiele innych prelekcji, które pozwoliły lepiej zrozumieć email marketing.

Czas na praktykę

Na drugi dzień zaplanowane były warsztaty, zatem przyszedł czas na bardziej praktyczne rozwiązania i możliwość sprawdzenia swoich umiejętności. Byliśmy obecni na następujących warsztatach:

  • Efektywny email marketing w B2B,
  • Email marketing zgodny z RODO,
  • Budowanie strategii content marketingowej,
  • Segmentacja i personalizacja w  email marketingu.

Podsumowując, M@il May Day to wydarzenie pozwalające zaczerpnąć wiele inspiracji z zakresu email marketingu, a także nabyć wiedzę praktyczną, co później można wykorzystać w prowadzonych działaniach. Oceniamy na duży plus zarówno stronę merytoryczną jak i organizacyjną konferencji :)

Komentarze

Dodaj komentarz

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem