EACTIVE na M@il My Day – relacja z wydarzenia

Na efektywność kampanii email marketingowych składa się wiele elementów. Jak ją przygotować i ustrzec się błędów? Czym charakteryzuje się skuteczna kampania? I jak połączyć email marketing z innymi działaniami z obszaru online marketingu, aby osiągnąć najlepsze rezultaty? Na te i wiele innych pytań odpowiadali prelegenci VI edycji Konferencji M@il May Day zorganizowanej przez firmę FreshMail, której tematem przewodnim jest email marketing – byliśmy, uważnie słuchaliśmy i wracamy z większą wiedzą i inspiracjami w tym zakresie :) Dowiedz się więcej. #wiemyjak

eactive na mail my day

Cykliczna konferencja o email marketingu

M@il My Day na stałe zapisało swoją obecność w kalendarzu wielu marketingowców. Wydarzenie zyskało renomę dzięki wielu ciekawym prelegentom, dobrej organizacji i dostarczaniu wartościowej wiedzy szczególnie z zakresu email marketingu. Tym razem nie było inaczej – 20 marca w Warszawie rozpoczął się cykl marketingowych wystąpień i warsztatów. Z EACTIVE na miejscu pojawiły się Paula Wolnarkiewicz-Kliszczak, oraz Aleksandra Sawicka z naszego Działu Marketingu.

14 prelekcji w jeden dzień

Mieliśmy okazję poszerzyć wiedzę pod okiem specjalistów, a to dobry sposób, aby później realizować skuteczne działania. Czas zrobić krótkie tournee po wydarzeniu i wskazać najciekawsze prelekcje i główne punkty programu :)

konferencja mail my day

Pierwszy dzień wypełniony był wystąpieniami ekspertów – rozpoczął go Paweł Sala z FreshMaila opowiadając o najważniejszych aspektach w email marketingu w 2018 roku. W pamięć zapadła nam również prelekcja Macieja Budzicha, który ciekawie przedstawił temat docierania do świadomości konsumenta na podstawie prezentowanego case study. Nie obyło się bez gorącego ostatnimi czasy tematu RODO – Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk w bardzo klarowny sposób prezentowała zasady nowego rozporządzenia dotyczącego danych osobowych, dzięki czemu każdy mógł łatwo wywnioskować co się zmieni i z czym owe zmiany bedą związane.

konferencja mail my day

certyfikaty z konferencji

Warto również wspomnieć o prelekcji zagranicznej, na której Alexa Hubley na podstawie scen z komedii romantycznych przedstawiała porady dotyczące prowadzenia marketingu skoncentrowanego na kliencie, a także inspiracjach Facebookowych, które nakreślił Artur Jabłoński. To oczywiście nie wszystko – dzień wypełniało wiele innych prelekcji, które pozwoliły lepiej zrozumieć email marketing.

Czas na praktykę

Na drugi dzień zaplanowane były warsztaty, zatem przyszedł czas na bardziej praktyczne rozwiązania i możliwość sprawdzenia swoich umiejętności. Byliśmy obecni na następujących warsztatach:

  • Efektywny email marketing w B2B,
  • Email marketing zgodny z RODO,
  • Budowanie strategii content marketingowej,
  • Segmentacja i personalizacja w  email marketingu.

Podsumowując, M@il May Day to wydarzenie pozwalające zaczerpnąć wiele inspiracji z zakresu email marketingu, a także nabyć wiedzę praktyczną, co później można wykorzystać w prowadzonych działaniach. Oceniamy na duży plus zarówno stronę merytoryczną jak i organizacyjną konferencji :)

05/04/2018
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

Tagi:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to