sem KRK to cykliczne wydarzenie, które przyciąga ludzi związanych z branżą, czy zainteresowanych tematyką SEO i Google Ads. W ramach konferencji rozdawane są również nagrody semKRK Awards za najlepiej przeprowadzone kampanie marketingu internetowego. Znaleźć się w gronie finalistów to osiągnięcie, za którym stoją ciężka praca, nieszablonowe pomysły i świetne efekty kampanii. W tegorocznym konkursie zostaliśmy finalistą w kategorii: Najlepsza kampania Google Ads. #wiemyjak
Najlepsza kampania Google Ads
Zgłoszenie konkursowe dotyczyło kampanii, przeprowadzonej dla naszego klienta: seger.pl, sklepu z branży narzędziowej.
Cel działań: maksymalizowanie ROAS
Efekt: osiągnięcie ROAS 5219,17% (2020) wzrost z 3845,42% (2019)
Jak? Lokując środki w kampaniach PLA + Search na Brand oraz dodając specjalną kampanię PLA, osiągającą ROAS ponad 85 000%
Chcąc maksymalizować ROAS, skupiliśmy się na promocji BestSellerów, za pomocą kampanii PLA inteligentnej. Dodatkowo dołączyliśmy kampanie PLA LOw Cost, w której utrzymujemy sztywno jak najniższe CPC (na poziomie 1-2 groszy). Ta kampania sprawdza się tam, gdzie są specjalistyczne nazwy (modele, nazwy części), działa dzięki pozyskiwaniu taniego ruchu na zaangażowanych użytkownikach. Nigdy też nie uruchamiamy jej jako jedynej kampanii, dlatego prowadziliśmy również Kampanię PLA na bestsellery z Allegro klienta (co ogranicza koszty prowizji na tym portalu) oraz na asortyment sezonowy. Cały ruch ze strony jest retargetowany.
W gronie finalistów
Jak podkreślają organizatorzy, nagrody i wyróżnienia są przyznawane najlepszym case studies z kampanii przeprowadzonych przez polskie agencje lub na rynku polskim. Nasza radość jest tym większa, że nasze działania zostały docenione i znaleźliśmy się na krótkiej liście finalistów. Całą listę finalistów znajdziecie TUTAJ. Gratulujemy wszystkim wyróżnionym i wygranym!
Jeżeli jesteście zainteresowani Kampanią Google Ads i zastanawiacie się, jakie możliwości rozwoju sprzedaży za tym stoją, zapraszamy do kontaktu!