Podsumowanie działań EACTIVE wiemy jak w 2014

Liczne osiągnięcia, udział w cennych wydarzeniach oraz nieustanny rozwój – tak w skrócie możemy podsumować działania naszej firmy EACTIVE wiemy jak w minionym roku 2014. Przedstawiamy nasze zestawienie najważniejszych wydarzeń w firmie – sprawdźcie, co się u nas działo w zeszłym roku i co składało się na nasz sukces!

Autorska formuła KOP = stabilne pozycje

W minionym roku opracowaliśmy unikalną formułę KOP = stabilne pozycje, która powstała dzięki naszej wiedzy i wieloletniemu doświadczeniu. Jest to najbardziej kompleksowa i zaawansowana oferta na pozycjonowanie (SEO) stron. W ramach oferty klient otrzymuje od nas wszelkie niezbędne elementy, które prowadzą do uzyskania stabilnej pozycji strony w wyszukiwarce. Jest to efektywna metoda, cechująca się indywidualnym podejściem do każdego klienta. Korzyści płynące z wybrania pozycjonowania w formule KOP są ogromne i mogą zapewnić nieustanny rozwój firmy. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami o ofercie pozycjonowania stron w formule KOP = stabilne pozycje

 

kop_stabilne_pozycje_korzysci_pozycjonowanie

 

Czas interesujących konferencji

Staraliśmy się być na najważniejszych wydarzeniach i konferencjach w ciągu ostatnich 12 miesięcy i możemy bez wahania stwierdzić, że mieliśmy przyjemność uczestniczyć w bardzo inspirujących prelekcjach. Think Analytics w Warszawie, czyli największe wydarzenie w Europie Środkowo-DSC_1041Wschodniej dotyczące analityki internetowej, czy konferencja Google Partners Serock 2014 z udziałem najlepszych specjalistów z branży to tylko niektóre z interesujących wydarzeń, na których nas nie zabrakło. Staramy się być na bieżąco ze wszelkimi nowościami pojawiającymi się w branży, a także mieć okazję do spotkań ze specjalistami, których pomysły i osiągnięcia mogą być dla nas inspirujące. Na odwiedzonych konferencjach z pewnością nie zabrakło takich osób, które podzieliły się z uczestnikami swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami, zgromadziliśmy zatem zapas energii i nowych pomysłów na najbliższy rok. Cenne wnioski można było również wyciągnąć z uczestnictwa w konferencji „Odpowiedzialność w biznesie źródłem rozwoju Twojej firmy”, na której pojawił się Dariusz Owczarek. Udział w konferencji był okazją do pogłębienia wiedzy z zakresu tematyki społecznej odpowiedzialności firmy i wysłuchania prelekcji przedstawicieli różnych przedsiębiorstw, które przodują w nowatorskich rozwiązaniach odnoszących się do metod sprawnego zarządzania przedsiębiorstwem. Możemy uznać, że jako EACTIVE wiemy jak mamy solidne podstawy do tego, aby być firmą uznaną za odpowiedzialną społecznie. W to wpisuje się również zaangażowanie w działania charytatywne. Poszerzyliśmy w ostatnim czasie naszą działalność charytatywną – wspierając Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zostaliśmy wyróżnieni, tym samym dołączając do programu „Dobra Firma SOS”. Niedługo potem rozpoczęliśmy działania pomocowe na rzecz Fundacji dla bezdomnych zwierząt.

Szkolenia? Koniecznie!

Jako, że stawiamy na samodoskonalenie, zależy nam na rozwijaniu własnych umiejętności i wiedzy. W tym celu bierzemy udział w szkoleniach, które pomogą nam osiągnąć tak postawione cele. Rok 2014 zdecydowanie należy do okresu intensywnej nauki. Wzięliśmy udział w kilku profesjonalnych szkoleniach dotyczących pozycjonowania stron, jednak nie ograniczyliśmy się tylko do tej tematyki. Mamy na koncie szkolenie „YouTube i reklama video”, a także zaawansowane szkolenie Google Analytics. Jakie mamy potwierdzenia? Oczywiście otrzymujemy certyfikaty :) Warto podkreślić, że otrzymaliśmy trudny do zdobycia certyfikat Google Analitycs, Filip Kaźmierczak dodał też do tej puli certyfikat z cyklu szkoleniowego „4 Pory Roku z AdWords”. Nie jest jednak jedynym, który pogłębia wiedzę z zakresu prowadzenia kampanii Google AdWords- w tym roku w tej tematyce szkolili się również nasi doradcy, a także właściciel firmy Michał Kliszczak.

certyfikat-za-udział-w-szkoleniu

Oko w oko z Google

Google nie pozostaje obojętne na nasze działania i w zeszłym roku zostaliśmy poddani rzetelnej ocenie. Nasza strona internetowa została zaudytowana przez Amerykański Oddział Google ds. AdWords Third Party Compliance. Jako Partner Google jesteśmy odpowiedzialni za prowadzenie kampanii AdWords na najwyższym poziomie, zatem postanowiono sprawdzić, czy faktycznie postępujemy zgodnie z przyjętymi zasadami. Cieszymy się, ponieważ audyt wyszedł świetnie – gigant z Mountain View znalazł na naszej stronie jedynie dwa błędy, które szybko poprawiliśmy. Dodatkowo, niedawno Google uznało nas za firmę perspektywiczną i posiadającą bardzo duży potencjał w ramach prowadzonych działań. Od nowego roku oficjalnie przeszliśmy więc pod opiekę Dublina, co wiążę się do uzyskania dostępu do różnych narzędzi i opcji związanych z AdWords, a także możliwością testowania nowych narzędzi. Pozytywnie przeszliśmy również spotkanie z algorytmami wyszukiwarki Google. Po aktualizacji algorytmu Panda nasza strona pozostała w Top3 pod frazami związanymi z pozycjonowaniem, natomiast algorytm Pingwin po długo wyczekiwanej aktualizacji nie naruszył naszej pozycji w wyszukiwarce.

stronamobileA to jeszcze nie wszystko

Miniony rok zdecydowanie uznajemy za bardzo korzystny w naszej działalności. Poza wcześniej wspomnianymi wydarzeniami, warto wspomnieć, że nasza firma się rozrasta i zarówno w zeszłym roku jak i wraz z początkiem nowego nasze działy umacniane są przez nowe osoby, które swoim zaangażowaniem i wiedzą przyczyniają się do efektywnego funkcjonowania firmy. Cały czas usprawniamy nasze działania, wprowadzając nowe metody i skuteczne procedury, czy oprogramowania wspomagające. Przygotowaliśmy także mobilną wersję naszej strony internetowej. Liczymy, że kolejny rok również będzie dla nas tak pozytywny i inspirujący.

 

Przejdź do komentarzy

Komentarze

Dodaj komentarz

  1. paweł pisze:

    elegancko ;)

  2. Jakub pisze:

    Gratulacje udanego roku :) Oby kolejny był lepszy.
    Fajnie że wspieracie Dzieciaki!