Kolejne konferencje i szkolenia naszych pracowników

Nasz Dział Sprzedaży ma za sobą prestiżową konferencję i dwa ważne szkolenia. 6 czerwca odbyło się spotkanie na Politechnice Wrocławskiej, na którym wystąpił sam Brian Tracy, 21 maja szkolenie w siedzibie Google w Warszawie, a 17 maja szkolenie prowadzone przez Brand24. Zdobywanie wiedzy dla naszych pracowników to wartość sama w sobie, przekłada się też na jakość pracy i wysoki poziom całej firmy. Cieszymy się z kolejnych certyfikatów naszego zespołu! #wiemyjak

szkolenie-bran-tracy

Konferencja na Politechnice Wrocławskiej

Głównym gościem konferencji na Politechnice Wrocławskiej był Brian Tracy, który prezentował rozwiązania, mogące w szybkim tempie podnieść standardy funkcjonowania zarówno działu sprzedaży jak i całej organizacji. Brian Tracy to jeden z najbardziej wpływowych liderów biznesu na świecie, autor 70 książek i rektor szkoły wyższej. Szkoli rocznie ponad 250 tysięcy osób z całego świata. Pracował dla takich marek jak IBM, Coca-Cola, Ford, BMW, CityBank. Podczas wykładu trener opowiadał o potrzebie nieustannego podnoszenia kompetencji, analizie strategii marketingowej i dostosowaniu się do aktualnych warunków na rynku, kładł nacisk na zrozumienie potrzeb klienta i dopasowaniu produktu do problemów z jakimi się zmaga.

Z pozostałych prelegentów na konferencji szczególnie wyróżnili się:

Tomasz Zieliński – który zachęcał do unikania roli eksperta w danej dziedzinie, a ustawiania się w roli słuchacza. Główna teza zakłada, że unikając „zgadywania” potrzeb, zakładania z góry jakie są, dajemy klientowi możliwość przekazania pełnego obrazu sytuacji w jakiej się znajduje. Taki pakiet informacji daje możliwość jeszcze lepszego dostosowania produktu do klienta.

Bogdan Sosnowski – pokazywał skuteczne metody budowania działu sprzedaży na podstawie jego doświadczeń w rozwoju działu handlowego Play.

Karolina Karolczak – przedstawiła spojrzenie na sprzedaż z punktu widzenia marketingowca. Kontynuowała ona temat miksu marketingowego podjęty przez Brian’a Tracy, prezentując metodę 7p jako skuteczne narzędzie rozwoju organizacji.

Jerzy Zientkowski – zamknął konferencję wystąpieniem traktującym o storytellingu w sprzedaży.

W konferencji udział wzięli: Magda Rzemień z Działu Obsługi Klienta oraz Paweł Schmidt, Dominik Zuber, Kamil Koleśnik, Paweł Salamonik, Kamil Gajewski z Działu Sprzedaży.

Szkolenie Google i Brand24

Podczas szkolenia w Warszawie – Bartosz Majewski CEO Casbeg skupił się na skutecznych narzędziach w pozyskiwaniu leadów i analizie wyników sprzedaży. Wskazywał na alternatywne, nieoczywiste metody zdobywania kontaktów biznesowych. Dużą część wystąpienia stanowiły metody organizacji działu sprzedaży z naciskiem na wyznaczanie celów oraz analizę i interpretację wyników sprzedażowych. Dodatkowo podczas szkolenia były omawiane kwestie związane m.in. z cold mailingiem oraz budowaniem własnych mediów. Uczestnicy poznali metodę „chicken games” oraz dowiedzieli się jak stosować test Sinatry. Paweł Schmidt i Kamil Gajewski wrócili ze szkolenia z nowymi pomysłami, pozytywnie nastawieni do działania.

certyfikat-brand24

W maju Dział Sprzedaży wziął również udział w certyfikowanym szkoleniu organizowanym przez firmę Brand24. Nasz zespół otrzymał certyfikaty potwierdzające specjalistyczną wiedzę w zakresie monitoringu i analizy internetu oraz social media.

Dbamy o to by nasi specjaliści regularnie uczestniczyli w wartościowych szkoleniach, zdobywali certyfikaty i byli ekspertami w swojej branży.

Przejdź do komentarzy

Komentarze

Dodaj komentarz