Kolejne szkolenie w Google za nami!

W EACTIVE ciąg dalszy wartościowych szkoleń! 31 lipca 2018 Działy Reklam PPC oraz Obsługi Klienta uczestniczyły w warsztatach we wrocławskiej siedzibie Google prowadzonych przez Oskara Braszczyńskiego – Head Strategist @ Agency Acceleration. Sprawdź, czego dowiedzieli się podczas wydarzenia! #wiemyjak

szkolenie-w-google

Obsługa klienta i nie tylko…

Tematem przewodnim warsztatów była wartość życiowa klienta. Szkolenie składało się zarówno z części teoretycznej, jak i praktycznej. Uczestnicy zostali podzieleni na dwie grupy, w których pracowali nad briefem opierającym się na najnowszych strategiach marketingowych, dzięki czemu mieli możliwość stworzenia bardziej efektywnych rozwiązań dla klientów.

Podczas szkolenia uczestnicy zgłębili wiedzę z zakresu obecnych trendów i zachowań konsumenckich, a także poznali najskuteczniejsze metody segmentacji konsumentów oraz pomocne w tym procesie narzędzia. Nasi pracownicy dowiedzieli się również, w jaki sposób zaspokajać potrzeby klientów. Dzięki wiedzy zdobytej podczas szkolenia, poznali wiele nowych możliwości związanych z bardziej efektywną obsługą klienta, które z pewnością wykorzystają w codziennej pracy.

Przejdź do komentarzy

Komentarze

Dodaj komentarz