SPRAWDŹ, CO OFERUJEMYPoznaj Aktywny Model Rozliczeń SEO & Ads

Podsumowanie Kongresu Online Marketingu 2015

Mieliśmy przyjemność uczestniczenia w jednym z najważniejszych wydarzeń związanych z marketingiem internetowym w Polsce – IX Kongresie Online Marketingu 2015. Kongres odbył się w Warszawie 12 marca. Spora frekwencja (około 500 uczestników) stworzyła niepowtarzalny klimat, przesiąknięty specjalistyczną wiedzą dotyczącą e-marketingu. Kongres stanowił również szczególną okazję do wymiany doświadczeń z innymi ekspertami, co zdecydowanie poszerzyło nasze doświadczenie oraz zainspirowało do opracowywania nowych pomysłów i wdrażania ich w innowacyjny sposób. Prócz znakomitej atmosfery, należy zwrócić uwagę na prelegentów, którzy tego dnia byli głównymi gwiazdami programu.

kongres1Pierwszą prelekcję rozpoczął znany dziennikarz, Marcin Prokop z przemówieniem: „Dekalog budowania marki w mediach”. Marcin Prokop zaprezentował 10 zasad, którymi należy się kierować przy promocji produktu w mediach masowych. Wystąpienie było cenne że względu na to, że dziennikarz powoływał się na własne doświadczenia – zero teorii, sama praktyka. Marcin Prokop występując jako pierwszy, rozgrzał publikę i tym samym przygotował dobry fundament dla kolejnych prelegentów.

Następnie na scenie pojawił się Marcin Maj (OS3 Group) z bardzo ciekawym tematem: „Nowy konsument i nowe zasady Gospodarki”. Tytuł sam w sobie wiele nie mówił, ale po rozpoczęciu wystąpienia, temat okazał się niesłychanie ciekawy. Marcin Maj omówił zjawisko sharing economy (ekonomia dzielenia się) i jego wpływ na gospodarkę. W skrócie ekonomia dzielenia się polega na omijaniu ofert firm i świadczeniu wzajemnych usług między prywatnymi ludźmi. Dobrym przykładem jest tutaj aplikacja mobilna Uber, która powoli zaczyna odbierać klientów licencjonowanym taksówkarzom. W aplikacji rejestrują się osoby prywatne, które chcą sobie dorobić poprzez transport innych ludzi. Klienci Ubera mogą zamówić „taksówkarza” kilkoma kliknięciami na telefonie, co jest bardzo wygodne i jednocześnie do 30% tańsze niż korzystanie z usług taxi korporacyjnego. Szacuje się, że w ostatnim roku rynek ten wzrósł aż o 25% i ciągle dynamicznie rośnie. Czy nowy model usługowy zagrozi wielkim firmom? Z pewnością przekonamy się o tym już w przeciągu kilku najbliższych lat.

Kolejnym prelegentem był Michał Górecki z koszulkowo.com. Przemowa dotyczyła tematu: „Czy jesteś pewien, że Twoja firma jest w internecie?”. Można ocenić, że wystąpienie miało charakter motywacyjny. Michał Górecki przekonywał, że działając w internecie, trzeba być dynamicznym i dążyć za nowym. Prelegent stawiał się na nieco straconej pozycji firmy, które przespały erę wchodzenia z biznesem w internet. Na pewno jest w tym wiele racji.

Po Michale Góreckim, na scenie pojawił się gość specjalny – Profesor Jerzy Bralczyk. Profesor przedstawił temat: „Język marketingu w reklamie”. Co ciekawe, Profesor Bralczyk jako jedyny przemawiał bez prezentacji multimedialnej, a jego wystąpienie oceniamy najlepiej ze wszystkich. Grono zebrane na sali było pod wielkim wrażeniem Profesora, który nie potrzebował nowych technologii by omówić swój temat w niebanalny i niezwykle ciekawy sposób.

kongres3

W programie głównym wystąpiło czterech prelegentów. Po wystąpieniu Profesora Jerzego Bralczyka, zebrani podzielili się na dwie grupy – „Ścieżka MŚP” i „Ścieżka duże firmy”. Organizatorzy w ten sposób dostosowali dalszą część wydarzenia do uczestników. Dzięki temu małe i duże firmy skorzystały z faktycznie dopasowanej pod siebie treści. Podsumowując, Kongres Online Marketing uważamy za udany i mamy nadzieję wziąć udział w następnej edycji.

zdjecie1

Strona Kongresu: http://kongres-online.pl/

Komentarze

Dodaj komentarz

TAK

Zostaw kontakt, oddzwonimy

Abonament to stagnacja. Aktywny Model Rozliczeń SEO/ADS potęguje efektywność. Podczas 15-minutowej rozmowy dowiesz się wszystkiego.
Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK
Twoja wiadomość nie została wysłana. Prosimy wysłać e-mail na adres kontakt@eactive.pl

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem