Byliśmy partnerem tegorocznej edycji Online Marketing Day – konferencji organizowanej przez Semstrom. W tym roku tematyka wydarzenia skupiła się wokół contentu, który sprzedaje. Podczas konferencji Anna Wojnowska, które obejmuje u nas stanowisko SEO Content Marketing Managera prowadziła prelekcję dotyczącą unikalności tekstów.
3 bloki tematyczne i 11 ekspertów
Organizatorzy wydzielili 3 bloki tematyczne konferencji:
- skuteczne reklamy
- SEO
- Content Marketing
W każdym z nich wypowiadali się eksperci i praktycy, którzy przekazali ogrom wiedzy dotyczącej tego jakie działania podejmować, by zwiększać skuteczność działań marketingowych za pomocą contentu.
Prelegentami Online Marketing Day 2021 byli:
- Krzysztof Marzec, DevaGroup
- Anna Ledwoń-Blacha, More Bananas
- Andrzej Bieda, Landingi
- Ireneusz Klimczak, GetResponse
- Tomasz Stopka, Semurai
- Milena Majchrzak, Semstrom
- Joanna Michalska, Verseo
- Anna Wojnowska, EACTIVE,
- Bartek Andrzejewski i Wiola Magdziarz, Firmy Jutra
- Paweł Gontarek, zgred.pl
- Darek Puzyrkiewicz, Dynanet
- Barbara Stawarz-García, Happy Content
Czy unikalne teksty to warunek konieczny, by Twój content był skuteczny?
Na takie pytanie Ania odpowiedziała podczas Online Marketing Day 2021. Podczas Ani prezentacji (którą możecie zobaczyć tutaj), uczestnicy konferencji dowiedzieli się:
- Co branża marketingu internetowego mówi o unikalności contentu?
- Jakie informacje na ten temat przekazuje Google?
- Jak te informacje przekładają się na wyniki wyszukiwania?
- Jak w sieci zachowują się obecnie konsumenci?
- Co robią sklepy internetowe, by połączyć oczekiwania klientów i robotów Google?
- Z jakich rozwiązań skorzystać, by stworzyć skuteczny content produktowy?
2 darmowe konsultacje dla….
Jako partnerzy wydarzenia przekazaliśmy dodatkowo 2 darmowe konsultacje „Jak tworzyć odpowiednio zoptymalizowany content w sieci?” dla dwóch pierwszych osób, które się do nas zgłoszą. Dziękujemy wszystkich za zainteresowanie i zapraszamy osoby, które nie otrzymały bonusu zapraszamy do kontaktu – może będziemy mogli jakoś pomóc?
Dziękujemy organizatorom i uczestnikom za wartościowy Online Marketing Day! Wypatrujcie nas również na innych wydarzeniach marketingowych :)