WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Szkolenie – link building z wygasłych domen

certyfikat-jakub-lisiecki

Ciągłe rozwijanie swoich umiejętności to podstawa w tak dynamicznej branży jaką jest marketing internetowy. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego jak tylko możemy nabywamy nową wiedzę. Tym razem Jakub Lisiecki wziął udział w szkoleniu online dotyczącym odzyskiwania linków z wygasłych domen, co może skutecznie wspomóc proces pozycjonowania strony.

Szkolenie prowadzone było przez Artura Strzeleckiego i dotyczyło rzadziej stosowanej metody zdobywania linków, która jest oparta o tzw. broken link building. Są to skuteczne techniki – w Polsce dopiero odkrywa się ich potencjał. Spotkanie miało na celu pogłębienie wiedzy użytkowników odnośnie skutecznego odzyskiwania linków z wygasłych domen, w szczególności odnajdywania takich domen, badania ich przydatności, czy przekierowania wygasłej domeny. Poznanie na konkretnych przykładach przydatnych metod związanych z pozycjonowaniem strony jest dla nas bardzo wartościowe. Z niecierpliwością czekamy na kolejne szkolenia. #wiemyjak

29/11/2016
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to