Szkolenie z nowoczesnego Content Marketingu i Copywritingu

Obecnie działania z zakresu content marketingu stają się coraz bardziej popularne, mówi się nawet, że „nastała era content marketingu”. W związku z tym, że chcemy znać wszystkie tajniki tej skutecznej strategii marketingowej, jak i pogłębić wiedzę dotyczącą prezentacji atrakcyjnych i wartościowych treści w internecie wybraliśmy się na szkolenie „Nowoczesny Content Marketing i Copywriting”.

szkolenie z content marketinguSzkolenie odbywało się w Poznaniu i poprowadził je Artur Maciorowski – publicysta i konsultant w zakresie e-marketingu i e-biznesu oraz redaktor naczelny magazynu „Online Marketing Polska”. Uczestniczyła w nim Jagoda Dynowska. Szkolenie podzielone było na kilka bloków tematycznych, w których kolejno omówione i przedyskutowane zostały najważniejsze kwestie związane z redagowaniem i publikacją różnorodnych treści w internecie. Poruszany został również temat roli social media, tworzenia treści sprzedażowych, a także ePRu. Wzbudzenie zainteresowania poprzez atrakcyjne prezentowanie informacji nie należy do łatwych zadań, jednak wiedząc jak się do tego przygotować można osiągnąć sukces w sieci. W trakcie szkolenia możliwe było również sprawdzenie swojej wiedzy poprzez udział w ćwiczeniach, a następnie konsultując wybrane problemy z prowadzącym.

Pogłębienie wiedzy z tego zakresu jest dla nas cenne i zapewne wykorzystamy ją przy bieżących projektach realizowanych dla naszych klientów. Śledzimy najnowsze trendy, a jednym z nich jest content marketing – cieszymy się, że mieliśmy możliwość poszerzenia swojej wiedzy i zaczerpnięcia nowych inspiracji.

Przejdź do komentarzy

Komentarze

Dodaj komentarz