Think Analytics 2014!

W dniu 21 października Filip Kaźmierczak miał przyjemność uczestniczenia w konferencji Think Analytics organizowanej przez Google w Warszawie. Było to największe wydarzenie w Europie Środkowo-Wschodniej dotyczące analityki internetowej. Pojawili się zagraniczni goście m.in. z Grecji, Chorwacji, Serbii, Ukrainy, Czech i Węgier. Jak przystało na event tej wielkości, cała oprawa i organizacja były na najwyższym poziomie. Konferencję poprowadziły znakomite osobistości zajmujące się analityką internetową w Google: Justin Cutroni, Piotrek Rudnicki, Agata Pilacińska-Jakubowska, Asia Czekaj, Toby McAra, Przemek Modrzewski, Paweł Matkowski oraz Mariusz Gąsiewski.

thinkJustin Cutroni wystąpił z dwiema prelekcjami. W pierwszej opowiedział pokrótce, jak wyglądał rozwój Google Analytics w ostatnim roku – Google wprowadziło w tym czasie ponad 70 zmian udoskonalających swoje narzędzie! W drugiej prelekcji, Cutroni przedstawił genezę powstania Google Analytics Premium oraz omówił, co otrzymujemy dodatkowo w tej wersji GA w porównaniu do wersji darmowej. Pierwszym polskim akcentem na konferencji był Piotrek Rudnicki, który pokazał, że dzięki niedawno wprowadzonemu Universal Analytics, niemożliwe staje się możliwe. Na wyrazistych przykładach przedstawił możliwości nowego narzędzia. Podpięcie lodówki do Google Analytics? Proszę bardzo! Podpięcie samochodu do Google Analytics i śledzenie jego położenia wraz z charakterystyką jazdy kierowcy? Nie ma problemu. Piotrek Rudnicki dobitnie pokazał, że analityka internetowa, to już nie tylko strony www. Wkraczamy z Google Analytics do świata rzeczywistego. Agata Pilacińska-JakubowskaAsia Czekaj poprowadziły wspólnie jedną prelekcję. Temat miał nieco inny charakter niż pozostałe. Panie podzieliły się swoim poglądem na to, jaki wpływ na analitykę ma czynnik ludzki i jak ważni są analitycy w kontekście nowoczesnego biznesu.

think3

Toby McAra przybliżył uczestnikom konferencji temat Adometry. Projekt został wykupiony przez Google by stworzyć jeszcze większe możliwości dla reklamodawców. Potencjał Adometry zaprezentowany przez Toby’ego zrobił na słuchaczach duże wrażenie. Narzędzie pozwala na mierzenie skuteczności wielu kanałów, w tym: radia i TV. Na konferencji zostały przybliżone również bardziej szczegółowo najnowsze funkcje Google Analytics, m.in. measurement protocol. Prelekcję poprowadził Paweł Matkowski, który na konkretnych przykładach pokazał, gdzie nowe funkcje mogą zostać wykorzystane i jak należy je poprawnie wdrożyć. Śledzenie użytkowników między urządzeniami jest na wyciągnięcie ręki, a jeszcze niedawno wydawało się to tylko pobożnym życzeniem. Na sam koniec wystąpił Mariusz Gąsiewski, którego prelekcja dotyczyła analityki mobilnej. Naszym zdaniem Mariusz dobitnie udowodnił, że analityka mobilna nie jest tylko patrzeniem na statystyki ruchu z mobile. Użytkownicy bardzo różnią się zachowaniami na poszczególnych urządzeniach. Biorąc pod uwagę niesamowitą dynamikę wzrostu ruchu mobile, nie należy traktować tego tematu po macoszemu, co niestety zdarza się wielu firmom.

Z Think Analytics można wynieść nową, świeżą dawkę energii do wdrażania i testowania nowych rozwiązań. Mamy nadzieję, że za rok również spotkamy się na tym wydarzeniu!

Komentarze

Dodaj komentarz

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem