WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Trzecie szkolenie na Uniwersytecie w Lublinie

W ramach współpracy z Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie przeprowadziliśmy kolejne szkolenie dla studentów uczelni. Tym razem Dawid Wójcik mówił o link buildingu i jego roli w procesie pozycjonowania #wiemyjak

szkolenie-na-Uniwersytecie-w-Lublinie

Już trzeci rok z rzędu wspieramy merytorycznie kierunek ,,Marketing internetowy i brokering informacji” na Wydziale Politologii UMCS. W tym roku postanowiliśmy poruszyć kwestie związane z link buildingiem. Dawid pokazywał m.in. w jaki sposób ocenić i dobrać domenę, z której warto pozyskać link i w jaki sposób wykonać kompleksową analizę profilu linków. Ponadto, Dawid zaprezentował narzędzia, które wykorzystujemy na co dzień w link buildingu oraz omówił sposoby pozyskiwania linków.

Szkolenia wcześniejsze dla studentów Uniwersytetu Lubelskiego:

„Optymalizacja stron” 27 maja 2019r. wykładowca: Jakub Lisiecki
„Wyszukiwarka Google i pozycjonowanie stron” 14 maj 2017r. wykładowca: Jakub Lisiecki

11/06/2019
Aleksandra Stala

Ocena artykułu:
5/5, głosów: 5

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to