Uczestniczyliśmy w szkoleniu „Jak znaleźć się na szczycie Google w 2017/2018 roku?”

Kolejne branżowe wydarzenie za nami! Tym razem Michał Kamiński poszerzał swoją wiedzę na warsztatach prowadzonych przez Pawła Gontarka (w środowisku funkcjonującego jako Zgred), który w trakcie spotkania zdradził „Jak znaleźć się na szczycie Google w 2017/2018 roku?” #wiemyjak

szkolenie-pozycjonowanie-stron

Odkrycie tajników, jakimi rządzi się wyszukiwarka Google, to niełatwe zadanie. By nie przegapić najnowszych rozwiązań i dbać o skuteczność naszych działań, nieustannie śledzimy informacje branżowe. Tylko w ten sposób jesteśmy na bieżąco i stale testujemy nowe metody. Zdajemy sobie sprawę, że w tak dynamicznej branży chęć poszerzania wiedzy to podstawa, dlatego staramy się robić to jak najczęściej. Spotkanie z Pawłem Gontarkiem to dla nas nie tylko okazja do odświeżenia wiedzy, którą już posiadamy, ale przede wszystkim możliwość poznania ciekawostek i najnowszych trendów związanych z pozycjonowaniem.

Program szkolenia, czyli główne aspekty walki o pozycje w Google

Czas przedstawić program szkolenia i najważniejsze zagadnienia, które zostały na nim poruszone.

Przede wszystkim ciężko mówić o efektywnym pozycjonowaniu bez wartościowego contentu, dlatego ten temat został dokładnie omówiony. Rozmawialiśmy o długości artykułów, wykorzystaniu w nich słów kluczowych i znaczeniu treści w procesie walki o pozycje w Google. Content cały czas ma znaczenie, jednak nie chodzi o pierwszy-lepszy tekst – mowa o unikalnych i wysokiej jakości treściach oraz ich zgodności z „regułami” SEO. Kolejnym, kluczowym aspektem było omówienie zasad optymalizacji strony, a co za tym idzie, narzędzi usprawniających pracę pozycjonera oraz technicznych zależności, które pomagają w całym procesie. Nie można zapomnieć też o UX, aby przypodobać się nie tylko wyszukiwarce, ale również użytkownikowi, choć dzisiaj to już niemal to samo. To nie wszystko, Paweł Gontarek szczegółowo przedstawił kwestie linkowania, omówił temat kar od Google i zaprezentował sposoby, jak ich uniknąć. Otrzymaliśmy sporą dawkę wiedzy i poznaliśmy wiele przykładów, gdyż na warsztatach analizowaliśmy przypadki konkretnych stron internetowych, co zawsze jest szczególnie cenne podczas szkoleń branżowych.

Dzielimy się wiedzą

Szkolenia branżowe to doskonała okazja do wymiany doświadczeń. W trakcie rozmowy z innymi specjalistami SEO, można poznać świeże spojrzenie na stary problem, „rzucić okiem” na trudności z innej perspektywy. Nie inaczej było tym razem. To ogromny plus spotkań w gronie osób z branży!

W trakcie szkolenia „Jak znaleźć się na szczycie Google w 2017/2018 roku” poszerzyliśmy posiadaną wiedzę o wiele cennych aspektów, a po powrocie ze szkolenia, Michał Kamiński zorganizował w EACTIVE spotkanie, w trakcie którego przekazał najważniejsze informacje. Teraz przyszedł czas na wprowadzenie ich w życie :)

Przejdź do komentarzy

Komentarze

Dodaj komentarz