Staramy się nieustannie dbać o rozwój naszej wiedzy i umiejętności – tym razem mieliśmy okazję uczestniczyć w konferencji w Pradze CEE Agencji Day 2017 skierowanej dla agencji z Europy Środkowej i Wschodniej, które uzyskały status Google Partner Premium. Bardzo się cieszymy, że jesteśmy w gronie najlepszych agencji i możemy korzystać z różnorodnych możliwości oferowanych przez Google. Przeczytaj relację z wydarzenia!
Google Partner Premium to wyjątkowe wyróżnienie
Przypomnijmy pokrótce – wspomniany status otrzymują agencję prowadzące kampanie reklamowe na najwyższym poziomie i spełniające szereg zasad związanych z jakością swojej pracy. Nie bez powodu wyróżnienie przypadło również nam – od dawna staramy się, aby zwiększać sprzedaż naszych klientów i rozwijać ich biznes, co zdecydowanie nam się udaje i uzyskujemy zadowalające rezultaty pracy. Przyznanie statusu gwarantuje również inne korzyści, agencje zapraszane są na różnorodne branżowe wydarzenia oraz spotkania. Jednym z nich było właśnie CEE Agency Day 2017, zorganizowane w czeskiej Pradze – na tym wydarzeniu obecni byli właściciele EACTIVE, Paula oraz Michał Kliszczak.
Czas na konferencję!
Po przyjeździe mieliśmy okazję na wstępne zapoznanie się z uczestnikami szkolenia – wszystko to w luźnej, przyjemnej atmosferze podczas kolacji w Villa Richter. Na CEE Agency Day pojawiło się ok. 500 osób z różnych krajów, dlatego poza wysłuchaniem prelekcji, ważna była możliwość kontaktu z innymi osobami z branży i wymiana doświadczeń.
Konferencja rozpoczęła się rano we wtorek 27 czerwca, a ilość prelekcji wypełniła praktycznie cały dzień. Wysłuchaliśmy wielu ekspertów z różnych stron świata, gromadząc wiedzę i szlifując nasz język angielski :) Wydarzenie składało się z części wspólnej, a także dwóch osobnych bloków: Performace track (skierowany głównie dla agencji) oraz Media track (skoncentrowany na YouTube). Łącznie ponad 20 prelekcji dotyczących przyszłości marketingu internetowego, najnowszych trendów i rozwiązań zaproponowanych przez Google.
Szczególnie podkreślona była rola mobile w obecnych czasach. W końcu smartfony i inne urządzenia mobilne towarzyszą nam przez cały czas, co oznacza, że są bardzo ważny kanałem dotarcia do klientów. Nie bez znaczenia pozostaje też wideo i ten trend może przynieść markom wiele korzyści marketingowych, jeżeli wykorzystają go w odpowiedni sposób. Prelegenci nie pominęli także tematu automatyzacji, która obecnie nieustannie notuje swój wzrost oraz roli danych w działaniach marketingowych. Ich analiza to podstawa, aby planować działania pod kątem wybranych celów biznesowych.
Na zakończenie wydarzenia możliwy był udział w networkingu oraz rozmowy z innymi uczestnikami konferencji.
Prywatnie doceniamy też tą część – mogliśmy odświeżyć nasze kontakty oraz nawiązać nowe znajomości. Wymiana doświadczeń pozwala nam na spojrzenie na pewne kwestie z innej perspektywy, a także zaczerpnięcie nowych pomysłów i inspiracji. Stale doskonalimy naszą pracę, a takie wydarzenia są bardzo pomocne w tym procesie. #wiemyjak
Źródło zdjęć: zasoby Google