EACTIVE na CEE Agency Day 2017, czyli relacja z konferencji w Pradze

Z życia EACTIVE

Staramy się nieustannie dbać o rozwój naszej wiedzy i umiejętności – tym razem mieliśmy okazję uczestniczyć w konferencji w Pradze CEE Agencji Day 2017 skierowanej dla agencji z Europy Środkowej i Wschodniej, które uzyskały status Google Partner Premium. Bardzo się cieszymy, że jesteśmy w gronie najlepszych agencji i możemy korzystać z różnorodnych możliwości oferowanych przez Google. Przeczytaj relację z wydarzenia!

konferencja cee agency day 2017

Google Partner Premium to wyjątkowe wyróżnienie

Przypomnijmy pokrótce – wspomniany status otrzymują agencję prowadzące kampanie reklamowe na najwyższym poziomie i spełniające szereg zasad związanych z jakością swojej pracy. Nie bez powodu wyróżnienie przypadło również nam – od dawna staramy się, aby zwiększać sprzedaż naszych klientów i rozwijać ich biznes, co zdecydowanie nam się udaje i uzyskujemy zadowalające rezultaty pracy. Przyznanie statusu gwarantuje również inne korzyści, agencje zapraszane są na różnorodne branżowe wydarzenia oraz spotkania. Jednym z nich było właśnie CEE Agency Day 2017, zorganizowane w czeskiej Pradze – na tym wydarzeniu obecni byli właściciele EACTIVE, Paula oraz Michał Kliszczak.

właściciele EACTIVE na cee agency day

Czas na konferencję!

Po przyjeździe mieliśmy okazję na wstępne zapoznanie się z uczestnikami szkolenia – wszystko to w luźnej, przyjemnej atmosferze podczas kolacji w Villa Richter. Na CEE Agency Day pojawiło się ok. 500 osób z różnych krajów, dlatego poza wysłuchaniem prelekcji, ważna była możliwość kontaktu z innymi osobami z branży i wymiana doświadczeń.

konferencja cee agency day

prelekcje na konferencji cee agency day

uczesnitcy konferencji

Prelegenci konferencji cee agency day

konferencja cee agency day

Konferencja rozpoczęła się rano we wtorek 27 czerwca, a ilość prelekcji wypełniła praktycznie cały dzień. Wysłuchaliśmy wielu ekspertów z różnych stron świata, gromadząc wiedzę i szlifując nasz język angielski :) Wydarzenie składało się z części wspólnej, a także dwóch osobnych bloków: Performace track (skierowany głównie dla agencji) oraz Media track (skoncentrowany na YouTube). Łącznie ponad 20 prelekcji dotyczących przyszłości marketingu internetowego, najnowszych trendów i rozwiązań zaproponowanych przez Google.

Szczególnie podkreślona była rola mobile w obecnych czasach. W końcu smartfony i inne urządzenia mobilne towarzyszą nam przez cały czas, co oznacza, że są bardzo ważny kanałem dotarcia do klientów. Nie bez znaczenia pozostaje też wideo i ten trend może przynieść markom wiele korzyści marketingowych, jeżeli wykorzystają go w odpowiedni sposób. Prelegenci nie pominęli także tematu automatyzacji, która obecnie nieustannie notuje swój wzrost oraz roli danych w działaniach marketingowych. Ich analiza to podstawa, aby planować działania pod kątem wybranych celów biznesowych.

prelekcje na konferencji cee agency day

prelegent cee agency day

mobile trend

Na zakończenie wydarzenia możliwy był udział w networkingu oraz rozmowy z innymi uczestnikami konferencji.

lunch na konferencji cee agency day

Prywatnie doceniamy też tą część – mogliśmy odświeżyć nasze kontakty oraz nawiązać nowe znajomości. Wymiana doświadczeń pozwala nam na spojrzenie na pewne kwestie z innej perspektywy, a także zaczerpnięcie nowych pomysłów i inspiracji. Stale doskonalimy naszą pracę, a takie wydarzenia są bardzo pomocne w tym procesie. #wiemyjak

Źródło zdjęć: zasoby Google

Data dodania: 07/07/2017   Autor: Paula Kliszczak

tagi:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to