WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Czy targetowanie reklam pod kątem emotikonów stanie się możliwe?

Targetowanie reklam to bardzo istotny sposób docierania do klientów, którzy będą zainteresowani naszą ofertą. Możliwości targetowania jest wiele, przykładowo może to być wiek, płeć, zainteresowania, czy zachowania. Obecnie z oryginalnym pomysłem wyszedł Twitter, na którym rozpocznie się targetowanie pod kątem… emotikonów!

To dość zaskakujący pomysł, który obecnie budzi kontrowersje i jest głośno komentowany w sieci. Czy to rozwiązanie przebije się wśród innych i reklamodawcy otrzymali właśnie nieocenione możliwości? #wiemyjak

Emotikony widzimy na każdym kroku

Komunikacja w internecie zrodziła potrzebę lepszego wyrażania emocji, dlatego z pomocą przyszły emotikony – obecnie widzimy je praktycznie wszędzie. Buźki i oznaczenia pomagają w komunikacji, a ich różnorodność daje użytkownikom duże możliwości. Wykorzystywane są również na Twitterze i okazuje się, że od 2014 roku umieszczono je we wpisach już ponad 110 mld razy. Użytkownicy serwisu coraz częściej umieszczają różne symbole we wpisach, co wyraża ich obecne samopoczucie i humor. Te dane przekonały specjalistów do przygotowania rozwiązania w którym emotikony można wykorzystać reklamowo – według Twittera takie kryterium targetowania to szansa na odpowiednio szybką reakcję z przekazem reklamowym, który trafi w obecny nastrój użytkownika. Serwis ten dysponuje liczbą 1100 emotikonek – w tym różnych symboli, gestów, buziek, flag państw, itp.

Nowe możliwości dla reklamodawców

Reklamodawcy zyskają od Twittera nowe pole manewru – marki będą mogły kierować przekaz reklamowy na podstawie emotikon, które użytkownicy dodają we wpisach. A wykorzystanie emocji może być cenne dla reklamodawców – zyskują możliwość kontaktu opartego na odczuciach użytkownika. Taka komunikacja na pewno nie jest łatwa – w końcu używanie buziek czasem może być ironiczna, stąd kwestia odpowiedniego dopasowania reklamy będzie mieć kluczowe znaczenie.

Twitter poinformował o nowości za pośrednictwem swojego bloga.

28/06/2016
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to