Pozwól Wyszukiwarkowi pokochać Stronkę!

Jak działają nowe narzędzia Facebookowe zwiększające sprzedaż?

Facebook coraz częściej informuje o różnych udoskonaleniach, a także wprowadza wiele narzędzi usprawniających sprzedaż. Rozwiązania te przygotowywane są głównie w oparciu o panujące trendy i oczekiwania odbiorców. Tak było i tym razem – Facebook niedawno zaprezentował nowe funkcje pozwalające zwiększyć sprzedaż za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Odpowiedź Facebooka na panujące trendy

Wszechobecne tablety i smartfony kreują dzisiejszą rzeczywistość i warto zauważyć coraz bardziej umacniające się tendencje pokazujące, że użytkownicy coraz częściej kupują właśnie za pośrednictwem takich urządzeń. Według raportu Facebooka, aż 80% dochodów z reklam pochodzi z urządzeń przenośnych. Mark Zuckerberg dostrzega tą zależność i wychodzi naprzeciw reklamodawcom przygotowując nowe funkcje pozwalające w jeszcze lepszy sposób dotrzeć do użytkowników. #wiemyjak

Jest to odpowiedź na dwa silne trendy dotyczące odkrywania produktów przez konsumentów – po pierwsze ludzie coraz częściej i dłużej korzystają z urządzeń mobilnych i tam przeglądają produkty/usługi, a po drugie mobile jest kanałem który pozwala na odkrycie, sprawdzenie i zakup nowych produktów.

Nowe narzędzia

reklamy FB

W ostatnim czasie na Instagramie pojawił się nowy format reklamy, jednak to nie koniec zmian – zagoszczą one również na formatach reklamowych, gdzie pojawią się pewne udoskonalenia. Poniżej przedstawiamy nowości zaprezentowane przez Facebooka:

1. Dynamic Ads na Instagramie. Format wcześniej dostępny na Facebooku, teraz powiększa swoje zasięgi obejmując również Instagram. Reklamy dynamiczne mają za zadanie dotrzeć do użytkownika, który wcześniej był zainteresowany danymi produktami i tak właśnie zadziałają na Instagramie – pokażą się automatycznie użytkownikom, którzy wcześniej obserwowali wybrany produkt lub np. dodali go do koszyka.

2. Facebookowe „grupy niestandardowych odbiorców z witryny”. Ta opcja była już dostępna wcześniej jednak teraz Facebook proponuje pewne udoskonalenia w zakresie filtrów identyfikujących konsumentów, które mają stać się bardziej dokładne. Umożliwią one dotarcie do klientów ze względu na:

  • Częstotliwość, z jaką dana osoba np. wchodzi na stronę,
  • Czas przeznaczony na pewną czynność, np. przeglądanie wybranej podstrony,
  • Kwotę wydaną przez osobę,
  • Rodzaj urządzenia.

Facebook podkreśla, że „Grupy niestandardowych odbiorców z witryny” zostały przetestowane np. podczas współpracy z Allegro i korzystanie z tego rodzaju reklamy faktycznie przełożyło się na wzrost wskaźnika ROI.

3. Dynamic Ads dla branży turystycznej. W związku z natężeniem wyszukiwania ofert wakacyjnych za pośrednictwem urządzeń mobilnych Facebook zwrócił się w kierunku branży turystycznej i przygotował nowe funkcje formatu Dynamic Ads. Pojawiły się nowe kryteria, takie jak cel podróży i zakres dat.

Więcej informacji dostępnych jest w tym miejscu.

Komentarze

Dodaj komentarz

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem