Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 275% dla centrumtlumaczen.pl dzięki pozycjonowaniu?

Analityka internetowa

Zespół naszych specjalistów w ramach usługi pozycjonowania wprowadził na stronie klienta centrumtlumaczen.pl zmiany z zakresu SEO. Dzięki nim serwis klienta odnotował wzrost ruchu organicznego o 275% jak i wzrost widoczności w TOP10 wyników wyszukiwania. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się poprzez jakie działania osiągnęliśmy taki wynik! #wiemyjak

pozycjonowanie dla centrumtlumaczen.pl

Stan początkowy i efekty po wprowadzonych zmianach

Centrumtlumaczen.pl to internetowe biuro tłumaczeń ze stacjonarnym biurem w Warszawie. Świadczą oni usługi tłumaczeniowe w ponad 40 językach świata takie jak: tłumaczenia pisemne zwykłe, tłumaczenia pisemne przysięgłe oraz tłumaczenia specjalistyczne. Przeprowadzony audyt SEO umożliwił ogólną ocenę jakości strony pod kątem SEO i wykrycie koniecznych zmian w między innymi optymalizacji, kodzie strony i linkach.

W wyniku wprowadzonych zmian nastąpił wzrost:

  • RUCHU organicznego o 275%,
  • POZYCJI,
  • WIDOCZNOŚCI w TOP10 o 240%,
  • LICZBY nowych użytkowników o 295%.

Wprowadzone zmiany

Opisane wyniki uzyskaliśmy dzięki konkretnym działaniom podjętym przez naszych specjalistów.

W połowie lipca 2016 roku:

  • wykonaliśmy audyt SEO;
  • dodaliśmy stronę błędu 404. Wcześniej przy błędnym adresie był zwracany kod 200 i wyświetlana strona główna. Choć teoretycznie nie powinno mieć to wpływu na pozycje to ostatecznie zmiana ta okazała się w tej kwestii bardzo istotna – po jej wprowadzeniu serwis klienta odnotował wzrost w wyszukiwarce.;
  • usunęliśmy zduplikowane podstrony.

We wrześniu 2016 roku:

  • poprawiliśmy przeoptymalizowane tytuły stron. Tytuły były za długie i zbyt mocno nasycone słowami kluczowymi. Zamieniono je krótszymi i bardziej naturalnymi.;
  • wyłączyliśmy renderowanie czcionek nagłówków za pomocą Cufon (renderowanie czcionek do postaci graficznej) na rzecz zwykłego HTML bez dodatków. ;
  • wyeliminowaliśmy brak polskich znaków w nagłówkach. ;
  • poprawiliśmy tytuł strony głównej. Ze względu na to, że strona główna często występuje w wynikach wyszukiwania, poprawiliśmy jej tytuł aby zwiększyć współczynnik klikalności CTR.;
  • zaktualizowaliśmy plik disavow i usunęliśmy część starych linków.

W kolejnych dwóch miesiącach zoptymalizowaliśmy istniejące treści na stronie głównej oraz najważniejszych podstronach.

Serwis centrumtlumaczen.pl po wprowadzonych zmianach – dane

W wyniku opisanych wyżej zmian na stronie klienta nastąpił wzrost ruchu organicznego o 275%. (czerwiec vs 15.12.2016-13.01.2017). Zwiększyła się także liczba nowych użytkowników o 295%.

pozycjonowanie dla centrumtlumaczen.pl

Źródło: Google Analytics

Wzrost ruchu organicznego był następstwem znaczącego wzrostu pozycji i widoczności strony klienta w TOP10 w wyszukiwarce.

W przypadku pozycji pod koniec września widoczny jest spadek, co wywołane było zmianą przeoptymalizowanych tytułów, jednak po październikowej optymalizacji treści nastąpił ponowny wzrost.

pozycjonowanie dla centrumtlumaczen.pl

Źródło: Mosad

Widoczność w TOP10:

pozycjonowanie dla centrumtlumaczen.pl

Źródło: Senuto

Kompleksowa analiza i prawidłowe zidentyfikowanie problemów umożliwiło specjalistom z działu SEO zaplanowanie i wprowadzenie zmian, dzięki którym strona klienta jest bardziej widoczna w internecie. Uzyskane efekty, czyli wzrost ruchu organicznego, liczby nowych użytkowników jak i wzrost widoczności na ważne w branży klienta frazy dowodzą, że cel naszych działań został osiągnięty.

#wiemyjak POZYCJONOWAĆ

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

#wiemyjak

Data dodania: 20/01/2017   Autor: Agata Strzębska

tagi:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to