Display Select Keyword czyli o 35 proc. większa szansa na konwersję

Display Select Keyword

Prowadzisz kampanię AdWords w sieci reklamowej Google (GDN – Google Display Network). To oczywiste, że zależy Ci przede wszystkim na klientach, którzy skorzystają z oferowanych produktów bądź usług. To z nimi chcesz utrzymywać stałe relacje. Jednak zastanawiasz się, jak do nich trafić? Jak pomijać użytkowników, którzy nie mają intencji zakupowych? To proste, skorzystać z funkcjonalności noszącej nazwę Display Select Keyword.

Od początku 2012 roku badano i analizowano Search Companion Marketing. Miesiące mijały, usługa powoli wychodziła z wersji beta, by finalnie ulec niewielkim zmianom i przybrać nową nazwę. DSK czyli Display Select Keyword.

Czym dokładnie jest usługa Display Select Keyword?

Obecna od około roku usługa Display Select Keyword to narzędzie dostępne w systemie Google AdWords do wykorzystania w sieci reklamowej Google (GDN). Dzięki niemu będziesz mógł dotrzeć do użytkowników, którzy odwiedzają strony blisko powiązane z wybranymi przez Ciebie słowami kluczowymi.

Algorytm powiązany z usługą Display Select Keyword selekcjonuje użytkowników i wybiera jedynie tych, którzy przejawiają wysokie prawdopodobieństwo konwersji. Przydatne, czyż nie?

Jak uruchomić usługę DSK?

Jeśli zainteresowałeś się funkcjonalnością jaką oferuje usługa Display Select Keyword i chcesz z niej skorzystać, jesteś zmuszony do kontaktu z supportem Google. Po wysłaniu prośby o uruchomienie usługi, możesz spotkać się z jedną z dwóch sytuacji.

W pierwszym przypadku musisz wskazać kampanię, na której chcesz uruchomić usługę Display Select Keyword. W przypadku, gdy zechcesz zmienić decyzję, nie obejdzie się bez ponownego kontaktu z supportem giganta z Mountain View.

Możesz również trafić na sytuację, że Google pozwoli Ci na włączanie i wyłączanie usługi Display Select Keywords w dowolnym momencie, na którejkolwiek kampanii. Wówczas wystarczy, że skorzystasz z karty „Słowa kluczowe w sieci reklamowej” w systemie AdWords. #wiemyjak

Dlaczego warto skorzystać z Display Select Keyword?

Główna zaleta, o której zresztą wspomniałem wyżej, płynąca z usługi Display Select Keyword to dotarcie do użytkowników, którzy przeglądają strony internetowe blisko powiązane ze słowami kluczowymi. Przełoży się to między innymi na:

  • zwiększoną trafność miejsc docelowych względem słów kluczowych,
  • większą przewidywalność wyników,
  • 35 proc. niższe CPA (Cost per Action),
  • wyższą stabilność wyników,
  • dopasowanie kontekstowe miejsc docelowych do słów kluczowych.

DSK vs. GDN

35 procent niższe CPA kusi, jednak decydując się na usługę Display Select Keyword trzeba mieć świadomość, że ograniczymy zasięg o 90 proc. klientów względem Google Display Network. Czy mimo to warto z skorzystać z tej funkcjonalności? Zdecydowanie tak! W końcu skupiamy się na klientach, w których szansa na konwersję jest zdecydowanie wyższa, a przecież o to chodzi!

Nasi specjaliści wiedzą jak wykorzystać Display Select Keyword aby zwiększyć konwersję. Zobacz naszą ofertę Google AdWords >>>

Komentarze

Dodaj komentarz

  1. Tomek pisze:

    Świetny artykuł!

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem