Efekty powiększenia kampanii o linki sponsorowane dla Parrot Planet

CEL DZIAŁAŃ: Jak najwyższy przychód przy jak najwyższym ROAS dzięki zwiększeniu kampanii o linki sponsorowane

Zwiększenie pakietu kampanii o jeden typ reklam. Tyle wystarczyło, żeby znacząco podnieść efekty naszych działań, a przy tym zwiększyć zyski naszego klienta. Przedstawiamy kwartalne podsumowanie działań dla marki, z którą współpracujemy już od lipca 2018 roku. Kwartał marzec-maj zamknęliśmy wynikiem ROAS na poziomie 1133%. #wiemyjak

Rentowność kampanii na poziomie 1133% dla parrotplanet

O naszym kliencie

Parrotplanet.pl to internetowy sklep zoologiczny oferujący pokarm, witaminy, klatki, zabawki i akcesoria dla papug. Ich produkty mają na celu stworzyć idealne warunki dla papug zarówno u profesjonalnych hodowców, jak i również u amatorskich miłośników egzotycznych stworzeń.

Typy realizowanych kampanii

Google Shopping, remarketing, linki sponsorowane

Rozszerzenie współpracy

Duże znaczenie miało rozszerzenie współpracy. Do prowadzonych kampanii Google Shopping i remarketingu dodaliśmy kampanię linków sponsorowanych. Kampania ta okazała się strzałem w 10! Zwrot z kampanii i wzrost zysków nastąpiły praktycznie od razu.

Rezultaty kampanii

WYNIKI kwartalne – 1 marca 2021 – 31 maja 2021

  • ROAS: 1 133,09% (wzrost o 36,9%)
  • wartość przychodów z reklam: wzrost o 94,8%
  • ilość transakcji: wzrost o 73,7%

Efektywność poszczególnych kampanii (PLA inteligentna; search, css) prowadzonych w tym okresie:

  • kliknięcia łącznie: 57 769
  • wyświetlenia łącznie: 5 285 456
  • konwersje łącznie: 1 044,02

WYNIKI marzec 2021

  • współczynnik konwersji e-commerce: 1,90%
  • przychody: wzrost o 147,8%
  • ROAS: 1 067,13%

Łącznie ze wszystkich kampanii prowadzonych w tym miesiącu:

  • wyświetlenia: 1 613 741
  • kliknięcia: 19 189
  • CTR: 1,19%

WYNIKI kwiecień 2021

  • współczynnik konwersji e-commerce: 1,89%
  • przychody: wzrost o 0,5%
  • ROAS: 934,99%

Łącznie ze wszystkich kampanii prowadzonych w tym miesiącu:

  • wyświetlenia: 1 995 405
  • kliknięcia: 20 497
  • CTR: 1,03%

WYNIKI maj 2021

  • współczynnik konwersji e-commerce: 2,23%
  • przychody: wzrost o 36%
  • ROAS: 1 241,28%

Łącznie ze wszystkich kampanii prowadzonych w tym miesiącu:

  • wyświetlenia: 1 676 310
  • kliknięcia: 18 083
  • CTR: 1,08%

Wyniki kampanii linków sponsorowanych po ich uruchomieniu

1.04 – 30.06 2021 vs. poprzednie 90 dni

wyniki kwartalne kampanii google ads

1.04 – 30.06 2021 vs. 1.04 – 30.06 2020

wyniki kampanii google ads

Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojego e-commerce!

Zapoznaj się z naszą ofertą kampanii Google Ads.

Przejdź do komentarzy
Ocena artykułu:
4.8/5 (6)

Komentarze

Dodaj komentarz