Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 108% dla kronos-shop.pl dzięki pozycjonowaniu?

Nasi specjaliści w ramach usługi pozycjonowania wprowadzili na stronie naszego klienta kronos-shop.pl zmiany z zakresu SEO. Dzięki nim serwis klienta odnotował wzrost ruchu organicznego108% oraz wzrost widoczności w TOP10 wyników wyszukiwania. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się jakie działania wprowadziliśmy na stronie klienta, żeby osiągnąć taki wynik! #wiemyjak

screenshot-kronos-shop.pl

Kronos-shop.pl to sportowy sklep internetowy. W swojej ofercie posiada produkty niezbędne do uprawiania sportów zarówno drużynowych, jak i indywidualnych. Na stronie można znaleźć zarówno sprzęty i akcesoria sportowe, jak i odzież i obuwie. Naszym klientem jest od 1 lipca 2017 roku. Po dokładnym przeanalizowaniu strony i dokonaniu oceny jej jakości pod kątem SEO, nasi specjaliści zdecydowali się na wprowadzenie zmian m.in. z zakresu optymalizacji i linkowania.

Porównując okres od lipca 2017 do marca 2018 roku do tego samego okresu roku ubiegłego, dzięki wprowadzonym zmianom :

RUCH ORGANICZNY wzrósł o 108%

liczba nowych UŻYTKOWNIKÓW wzrosła o 119%

Od początku współpracy z klientem :

WIDOCZNOŚĆ TOP10 wzrosła o 109%

WIDOCZNOŚĆ TOP50 wzrosła o 65%

Prowadzone działania

Działania naszych specjalistów opierały się na analizie dostępnych danych i przygotowaniu strony do procesu pozycjonowania. W tym celu przeprowadzono:

  • analizę słów kluczowych do pozycjonowania
  • analizę indeksu i wyindeksowanie zbędnych adresów URL

Dodatkowo poprawiono:

  • działanie protokołu SSL, żeby wyeliminować występujące w wielu miejscach niepełne szyfrowanie
  • PageSpeed Insights – optymalizacja szybkości działania strony głównej oraz szablonów podstron
  • błędy techniczne na stronie i w kodzie strony

Zadbano o linkowanie:

  • poprawiono linkowanie z logo na adres główny serwisu
  • poprawiono linkowanie wewnętrzne w breadcrumbs
  • zoptymalizowano linkowanie wewnętrzne

Przeprowadzono optymalizację następujących elementów:

  • tagów tytułowych dla szablonów stron
  • mapy strony XML
  • nagłówków w kodzie HTML
  • kafelków produktowych

Nasi specjaliści zadbali również o jakość treści na stronie m.in. poprzez wyeliminowanie duplikatów treści. Wszystkie wymienione działania miały ulepszyć stronę klienta i  zapewnić jej lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarce.

Efekty prowadzonych działań

Wzrost fraz widoczny jest na poniższych wykresach. Czerwoną kreską zaznaczony jest czas rozpoczęcia naszej współpracy z kronos-shop.pl Pierwszy wykres pokazuje widoczność w TOP10:

widocznosc-kronos-shop-pl-top-10

Źródło: SENUTO

Poniżej widoczność w TOP50:
widocznosc-kronos-shop-pl-top-50
Źródło: SENUTO

Prowadzone przez naszych specjalistów działania przyczyniły się również do wzrostu ruchu i użytkowników na stronie naszego klienta. Poniższe dane pokazują porównanie okresu naszej współpracy z klientem, czyli od 1 lipca 2017 do dnia dzisiejszego z takim samym okresem czasu w roku ubiegłym.

porownianie-liczby-uzytkonikow-dla-kronos-shop-pl
Źródło: Google Analytics

porownianie-liczby-uzytkonikow-dla-kronos-shop-pl-daneŹródło: Google Analytics

Dzięki porównaniu widać dokładnie jakie efekty przyniosła nasza współpraca z kronos-shop.pl. Kompleksowa analiza SEO oraz szereg działań wymieniony wyżej przyczynił się do wzrostu ruchu108%wzrostu widoczności strony klienta w wynikach wyszukiwania. Jest to niewątpliwie ważny etap w pracy nad stroną klienta i na pewno nie ostatni, a dalsza współpraca będzie prowadzić do jeszcze lepszych wyników i osiągania wspólnie wyznaczanych celów.

#wiemyjak POZYCJONOWAĆ

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

 Przygotowanie materiałów: Marcin Gaworski

09/03/2018
Iga Katulska

Udostępnij:

Tagi:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to