Wysoki ROAS z kampanii Google Ads dla nessi.com.pl

CEL: Jak najwyższy przychód przy jak najwyższym ROAS

Przedstawiamy kwartalne podsumowanie naszych działań dla nessi.com.pl. Kampanie realizowane od marca do maja 2021 przyniosły bardzo dobre efekty, w tym ROAS na poziomie 2030%. #wiemyjak

Rentowność kampanii Google Ads dla nessi.com.pl

O naszym kliencie

Nessi.com.pl oferuje produkowane w Polsce wysokiej jakości obuwie damskie. Kolekcje firmy Nessi tworzone są przez doświadczonych projektantów, którzy w swojej pracy wykorzystują trendy obowiązujące w modzie światowej. Firma stawia zatem na jakość, wygląd i wygodę użytkowania obuwia. Produkty Nessi dostępne są w dobrych sklepach na terenie całej Polski, a kupić można je również w ich sklepie internetowym.

Typy realizowanych kampanii

PLA (Product Listing Ads), Remarketing

Zrealizowane działania

  • Przetestowanie nowych strategii dostosowywania stawek oraz kampanii inteligentnych.
  • Uruchomienie nowych kampanii PLA dopasowanych do sezonu.
  • Bieżący dobór produktów do promocji i optymalizacja kampanii.

Rezultaty kampanii

Dane z zakończonego kwartału – 1 marca 2021 – 31 maja 2021 roku:

  • ROAS (zwrot z inwestycji): 2030,25% (wzrost o 105%)
  • przychody z reklam: wzrost o 17,3%
  • ilość transakcji: wzrost o 20,1%

Efektywność wszystkich prowadzonych kampanii w tym okresie:

  • kliknięcia: 31554
  • wyświetlenia: 1 132 497
  • CTR (współczynnik klikalności): 2,79%

Sprawdź, jak możemy promować produkty Twojej marki!

Zapoznaj się z naszą ofertą kampanii Google Ads.

Przejdź do komentarzy
Ocena artykułu:
4.8/5 (6)

Komentarze

Dodaj komentarz