EACTIVE finalistą European Search Awards 2022

Dostaliśmy 4 nominacje do European Search Awards 2022 i jesteśmy dumni z tego wyniku – mamy 100% skuteczności : wysłaliśmy 4 zgłoszenia i otrzymaliśmy 4 nominacje.

eactive finalistą european search awards 2022

„From a fresh shop to an industry leader in 2 years”

Case „From a fresh shop to an industry leader in 2 years” jest w finale w kategorii:

  • Best Low Budget Campaign (PPC)

Kampania była sporym wyzwaniem, z powodu trudności, z jakimi mierzyliśmy się na początku współpracy. Niedoskonałości funkcjonalności Google Ads wymogły na nas stosowanie wielu nieoczywistych  indywidualnych rozwiązań i często ograniczały możliwości promowania pełnego asortymentu. Google nie miał zaufania do stosunkowo nowego sklepu w porównaniu z doświadczoną konkurencją, przez co ich reklamy początkowo pojawiały się w większych ilościach w wynikach PLA. Zastosowaliśmy też bardzo kompleksowe podejście strategiczne w obszarze lejka zakupowego wykorzystując do jego budowy mocne strony klienta połączone z narzędziami Google, często wykorzystywanymi w nieoczywisty sposób. Nie baliśmy się testów i nowości, a także analiz i rad wychodzących poza standardowe ramy usługi.

– Monika Radlińska, Performance Marketing Team Leader

Więcej o współpracy i naszych wynikach z klientem poczytacie w case study.

„Blog and technical optimisation as the online shop’s driving force”

Zgłoszenie „Blog and technical optimisation as the online shop’s driving force” dostało się na shortlistę w kategorii:

  • Best Use of Search – Ratail eCommerce (SEO)

Kampania była trudna do zrealizowania, ponieważ przed nadchodzącym sezonem kluczowy był czas przygotowań. Dlatego postawiliśmy na szybki wzrost ilości publikowanych treści związanych z wyszukiwanymi frazami na różnych etapach procesu zakupowego oraz naprawę kluczowych problemów technicznych. Kluczowa okazała się synergia działań specjalistów content marketingu oraz technical SEO, która pomogła zidentyfikować wiele problemów dotyczących treści, targetowania fraz kluczowych oraz związanych z poprawnością crawlowania oraz indeksacji. Bardzo ważne okazało się wygenerowanie tekstów odpowiadających na wiele problematyczne zapytania dotyczących tematyki grillowania.

– Mateusz Sękara, Technical SEO Manager

„How to create content that attracts users and increases sales for little money”

Projekt „How to create content that attracts users and increases sales for little money” otrzymał nominacje w dwóch kategoriach:

  • Best Low Budget Campaign (SEO)
  • Best Use of Content Marketing

Mimo ograniczonej ilości specjalistów pracujących przy projekcie (specjalista SEO content marketingu i web-developer) oraz niewielkiego budżetu na działania, wykorzystaliśmy wszystkie dostępne obecnie metody tworzenia efektywnego oraz zoptymalizowanego SEO content marketingu. Jesteśmy bardzo dumny z tej kampanii. 

– Anna Wojnowska, SEO Content Marketing Manager

Shortlist 2022 możecie znaleźć tutaj: https://lnkd.in/dDXJPQWK

Przejdź do komentarzy
Ocena artykułu:
5/5 (0)

Komentarze

Dodaj komentarz

TAK

Zostaw kontakt, oddzwonimy

Abonament to stagnacja. Aktywny Model Rozliczeń SEO/ADS potęguje efektywność. Podczas 15-minutowej rozmowy dowiesz się wszystkiego.
Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK
Twoja wiadomość nie została wysłana. Prosimy wysłać e-mail na adres kontakt@eactive.pl

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. z siedzibą w Siechnicach, zarejestrowana pod adresem ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem