EACTIVE finalistą semKRK awards 2022

Bardzo nam miło, ze byliśmy jednym z pięciu finalistów semKRK awards 2022, w kategorii „Najlepsza kampania Google”. Kampania „Od świeżego sklepu do lidera branży w 2 lata” dla Eggersmann prowadzona była przez naszych ekspertów performance marketingu.

eactive finalistom semkrk awards 2022

Od świeżego sklepu do lidera branży w 2 lata

Eggersmann jest jednym z wiodących producentów pasz dla koni, który szczególny nacisk kładzie na odpowiednio dobraną dietę opartą na wyjątkowych, stale ulepszanych recepturach.

O tym, jak wypracowaliśmy ROAS na poziomie 1960% dla tego klienta przeczytacie w naszym case study.

Rozwiązaliśmy problem odrzuceń i nietrafionego wyświetlania produktów. Głównymi korzyściami dla klienta z naszej współpracy był wzrost świadomości marki, pozyskanie klientów z hermetycznego grona osób, uporanie się z problemami odrzucania produktów i ich widoczności. To wszystko przełożyło się na znaczny wzrost sprzedaży i rentowności działań (ROAS).

Monika Radlińska, Performance Marketing Team Leader w EACTIVE, odpowiedzialna projekt wspomina początki pracy nad kampanią dla klienta:
Kampania była sporym wyzwaniem, z powodu trudności, z jakimi mierzyliśmy się na początku współpracy. Niedoskonałości funkcjonalności Google Ads wymogły na nas stosowanie wielu nieoczywistych rozwiązań, często ograniczały możliwości promowania pełnego asortymentu oraz wymagały ogromnych pokładów cierpliwości.
Przejdź do komentarzy
Ocena artykułu:
5/5 (1)

Komentarze

Dodaj komentarz