Bardzo nam miło, ze byliśmy jednym z pięciu finalistów semKRK awards 2022, w kategorii „Najlepsza kampania Google”. Kampania „Od świeżego sklepu do lidera branży w 2 lata” dla Eggersmann prowadzona była przez naszych ekspertów performance marketingu.
Od świeżego sklepu do lidera branży w 2 lata
Eggersmann jest jednym z wiodących producentów pasz dla koni, który szczególny nacisk kładzie na odpowiednio dobraną dietę opartą na wyjątkowych, stale ulepszanych recepturach.
O tym, jak wypracowaliśmy ROAS na poziomie 1960% dla tego klienta przeczytacie w naszym case study.
Rozwiązaliśmy problem odrzuceń i nietrafionego wyświetlania produktów. Głównymi korzyściami dla klienta z naszej współpracy był wzrost świadomości marki, pozyskanie klientów z hermetycznego grona osób, uporanie się z problemami odrzucania produktów i ich widoczności. To wszystko przełożyło się na znaczny wzrost sprzedaży i rentowności działań (ROAS).
Kampania była sporym wyzwaniem, z powodu trudności, z jakimi mierzyliśmy się na początku współpracy. Niedoskonałości funkcjonalności Google Ads wymogły na nas stosowanie wielu nieoczywistych rozwiązań, często ograniczały możliwości promowania pełnego asortymentu oraz wymagały ogromnych pokładów cierpliwości.