3 edycja darmowej konferencji Online Marketing Day już 3 czerwca!

Jesteśmy partnerem konferencji Online Marketing Day, na której mogliście nas spotkać w 2021 roku podczas prelekcji Czy unikalne teksty to warunek konieczny, by Twój content był skuteczny?. W tegorocznej edycji dowiecie się od innych doświadczonych ekspertów jak sztuczna inteligencja, automatyzacja oraz analityka pomagają rozwinąć skrzydła w e-marketingu. Konferencja jest podzielona na 3 bloki tematyczne: SEO, Content Marketing oraz Analityka internetowa. Jeśli chcesz ułatwić sobie działania marketingowe i jednocześnie pozyskać większą liczbę klientów to konferencja Online Marketing Day jest dla Ciebie.

eactive partnerem online marketing day

KIEDY?

3 czerwca 2022 r., od godz. 9:30 do 16:00

GDZIE?

Online! W dniu wydarzenia otrzymasz link do transmisji live, którą obejrzysz z dowolnego miejsca na świecie: w domu, na wyjeździe czy na ławce w parku.

KOSZT?

0 zł! Online Marketing Day to bezpłatna konferencja. Jedyne co musisz zrobić, aby wziąć udział, to wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie: https://onlinemarketingday.pl/

3. edycja Online Marketing Day – dla kogo?

Wydarzenie będzie odpowiednie dla każdego, kto chce zwiększyć wydajność działań w sieci. Przydatne informacje znajdą tutaj:

  • SEO-wcy,
  • marketerzy,
  • przedsiębiorcy,
  • właściciele e-commerce.

Nie ma znaczenia czy masz już doświadczenie w e-marketingu, czy dopiero zaczynasz. Eksperci opowiedzą Ci o najciekawszych sposobach wykorzystania nowoczesnych technologii oraz o trendach w 2022 r.

Jakie prelekcje przygotowali eksperci?

Podczas wydarzenia wystąpią autorzy bestsellerów oraz znani specjaliści z branży SEO/SEM, m.in.:

  • Milena Majchrzak (ekspertka SEO z SEMSTORM), która powie Ci: czy treści generowane przez AI mają szanse na wysokie pozycje w Google.
  • Joanna Wrycza-Bekier (autorka książek „Magia słów” i „Webwriting”) z tematem dotyczącym storytellingu w tekstach reklamowych.
  • Łukasz Chwiszczuk (ekspert Google Ads) Google Ads 2022 – jakie zmiany czekają nas w tym roku w systemie reklamowym Google
  • Łukasz Żelezny (ekspert SEO z agencji SEO.London), który pokaże Ci ekscentryczne sposoby na zwiększenie skali działań poprzez sztuczną inteligencję.
  • Anna Moczulska (Artegence) podczas prelekcji o analizie danych w Google Analytics 4.
  • Roman Rozenberger (ekspert SEO z IBB Media) z prezentacją pt. Prawie wyszło, czyli w 25 minut o błędach i łatwych rozwiązaniach SEO dla e-commerce.

To tylko część wybranych zagadnień, z którymi możesz zapoznać się na konferencji. Chcesz poznać pozostałe tematy? Sprawdź agendę na stronie wydarzenia.

Co zyskujesz, zapisując się na wydarzenie?

Oprócz tego, że Online Marketing Day to przede wszystkim rzetelne źródło informacji o digital marketingu, to dodatkowo każdy zapisany użytkownik otrzymuje:

  • paczkę bonusów od partnerów: w tym zniżki na produkty i usługi, darmowe konsultacje oraz materiały merytoryczne;
  • nagrania wszystkich prelekcji, które obejrzysz w dowolnym czasie.

Bonus od EACTIVE

Od nas jako partnerów Online marketing Day, możesz otrzymać:

15% zniżki na oferty pakietowe z obszaru SEO lub SXO przez pierwsze 6 miesięcy współpracy. Aby uzyskać zniżkę wystarczy napisać na kontakt@eactive.pl i powołać się na hasło „online marketing day”.  Rabat obowiązuje na umowy podpisane od czerwca do września 2022 roku i nie łączy się z innymi zniżkami.

Zapisuję się

Organizatorzy i partnerzy

Organizatorem wydarzenia jest SEMSTORM. Firma, która od 2013 roku dostarcza wielofunkcyjną platformę z narzędziami do analityki internetowej oraz content marketingu. Ułatwiają one pracę nad SEO, PPC i treścią. Z aplikacji korzysta już ponad 68 tysięcy użytkowników.

Wydarzenie jest objęte patronatem honorowym IAB Polska.

Patroni medialni konferencji: E-commerce w praktyce, Marketer+, Marketing przy kawie, Nowy Marketing

Partnerzy wydarzenia: EACTIVE #wiemyjak, Salesmanago, Grupa Tense, Whitepress, Deva Group, Fox Strategy, User.com, Shoper, LH.pl, SMSAPI, Cube Group i inni.

Przejdź do komentarzy
Ocena artykułu:
5/5 (0)

Komentarze

Dodaj komentarz