Focus na komunikację, czyli przeprowadziliśmy konkurs

W EACTIVE staramy się cały czas poszukiwać  innowacji i istotnych dla nas rozwiązań. Ostatnio, choć nie pierwszy raz, dużo czasu poświęciliśmy komunikacji. Wiemy, że to od niej w dużej mierze zależy to, jak będzie nam się razem współpracowało i że to właśnie komunikacja daje nam moc.

konkurs-focus-na-komunikacje

W związku z tym 28 marca ogłosiliśmy wewnętrzny konkurs dotyczący rozwiązań dla problemów komunikacyjnych. Zależało nam, aby każda zgłaszająca się osoba mogła sformułować rozwiązanie dla dowolnego problemu, który w jej opinii jest najbardziej uciążliwy. To pozwoliło, na znalezienie odpowiedzi na realne obszary, które wymagają wprowadzenia usprawnień. W końcu nie ma osób, które lepiej niż nasz Zespół zdają sobie sprawę z tego, czego potrzebuje EACTIVE!

Konkurs składał się z dwóch etapów: I – składanie zgłoszeń, II – wspólne wyłonienie zwycięzców na mocy głosowania.

Musimy przyznać — jesteśmy pod ogromnym wrażeniem! Każdy uczestnik mógł podążyć tropami, które zaproponowaliśmy odgórnie, jednak niektórzy decydowali się na rozwiązanie samodzielnie przygotowanego problemu. Wszystkie zgłoszone pomysły były przemyślane i dopracowane, a rozwiązania dotyczyły różnych kwestii, w których dobra komunikacja to podstawa.

Uczestnicy skupili się między innymi na takich tematach jak:

  • poprawa znajomości Zespołu w obrębie całej firmy,
  • poprawa przekazywania informacji w projektach oraz pomiędzy działami,
  • dbałość o przepływ informacji pomiędzy EACTIVE a klientem,
  • skuteczny i bieżący feedback,
  • efektywna komunikacja w ciągu dnia pracy.

Zwycięzców wyłoniliśmy wspólnie. Wygrały osoby, które uzyskały największą ilość punktów zbiorczych. Na ich liczbę składały się te przyznane w tajnym głosowaniu członków naszego Zespołu oraz te rozdysponowane od Zarządu.

1. miesce zajęła Paulina Zając – rozwiązując problem podniesienia poziomiu wiedzy o wzajemnych obowiązkach.
2. miejsce zajął Kamil Koleśnik – który skupił się na poprawie komunikacjina linii EACTIVE – Klient.
3. miejsce zajął Jakub Lisiecki – stawiając na łatwiejszy przepływ informacji w oparciu o ustalony harmonogram.
I wyróżnienie otrzymał Paweł Świątkowski – dzięki skupieniu się na realcjach w Zespol
II wyróżnienie otrzymała Olga Weselak – która postawiła na uporządkowanie przepływu informacji i ograniczenie rozpraszaczy.

wygrani-focus-na-komunikację

Podziękowania należą się zarówno uczestnikom, ale także każdemu, kto znalazł czas oraz zdecydował się zapoznać ze zgłoszeniami, przeanalizować je i oddać swoje głosy na najlepsze projekty.

wyróżnienia-focus-na-komunikacje

Ogromne gratulacje dla wszystkich, którzy wzięli udział w naszym konkursie! Teraz nie pozostało nam nic innego jak rozdać nagrody laureatom i… wdrożyć ich pomysły!

Przejdź do komentarzy
Ocena artykułu:
4.3/5 (6)

Komentarze

Dodaj komentarz