Ostatnie szkolenia 2018 roku – SEO i social media bez tajemnic

Pod koniec 2018 roku, nasi pracownicy uczestniczyli w wielu branżowych szkoleniach i spotkaniach networkingowych. Tym razem górowały wydarzenia z zakresu SEO oraz social media – dowiedz się, gdzie zdobywaliśmy wiedzę oraz nowe kontakty #wiemyjak

szkolenia-grudzien

SEO MeetUp

To połączenie dużej dawki wiedzy branżowej i spotkania networkingowego, które w tym roku zawitało do Wrocławia. W wydarzeniu brał udział niemal cały Dział Sprzedaży. Podczas spotkania prezentacje wygłosiło 4 prelegentów, którzy wypowiadali się m.in. na temat przydatności analizy logów serwerowych w SEO oraz wykorzystaniu social media przy pozycjonowaniu stron. Jak na spotkanie networkingowe przystało, uczestnicy mieli możliwość dzielenia się swoimi spostrzeżeniami oraz doświadczeniem.

seo-meetup

SEOtour

Nauki SEO ciąg dalszy! Tym razem Kamil Gajewski brał udział w szkoleniu prowadzonym przez Grzegorza Strzelca – byłego Head of SEO w Grupie Onet. Wydarzenie koncentrowało się na biznesowej stronie SEO – budowaniu strategii, ustalaniu celów, zarządzaniu usługami SEO oraz działaniom PR-owym w Google. 8-godzinna dawka wiedzy i inspiracji w ramach SEOtour to jest to!

seo-tour

LinkedIn Local

To pierwsze spotkanie z serii LinkedIn Local, które odbyło się we Wrocławiu. W EACTIVE stawiamy na nawiązywanie kontaktów biznesowych, dlatego kolejne wydarzenie z tego zakresu przyciągnęło naszą uwagę. Jego celem był networking osób posiadających konta na LinkedIn, które chcą poznać swoją sieć kontaktów również w sferze offline. Sesje networkingowe w niewielkim gronie okazały się strzałem w dziesiątkę, a podczas prezentacji indywidualnych swoje wystąpienie mógł przedstawić Paweł Schmidt z EACTIVE.

linkedin-local

LinkedIn Class

W grudniu zdecydowanie królował LinkedIn! Iga i Natalia z Działu Marketingu uczestniczyły w szkoleniu z zakresu efektywnego wykorzystania tego portalu społecznościowego, które prowadził Jakub Sobieraj z firmy Media Trener. Wydarzenie składało się zarówno z części teoretycznej jak i praktycznej, gdzie omawiano m.in. w jaki sposób prowadzić profil prywatny oraz firmowy na LinkedIn, jak tworzyć reklamy, a także jak promować markę na LinkedIn.

Jak widać, ubiegły rok zakończyliśmy mocnym, szkoleniowym akcentem. Już nie możemy się doczekać kolejnych, wartościowych wydarzeń! :)

Przejdź do komentarzy

Komentarze

Dodaj komentarz