Pod koniec 2018 roku, nasi pracownicy uczestniczyli w wielu branżowych szkoleniach i spotkaniach networkingowych. Tym razem górowały wydarzenia z zakresu SEO oraz social media – dowiedz się, gdzie zdobywaliśmy wiedzę oraz nowe kontakty #wiemyjak
SEO MeetUp
To połączenie dużej dawki wiedzy branżowej i spotkania networkingowego, które w tym roku zawitało do Wrocławia. W wydarzeniu brał udział niemal cały Dział Sprzedaży. Podczas spotkania prezentacje wygłosiło 4 prelegentów, którzy wypowiadali się m.in. na temat przydatności analizy logów serwerowych w SEO oraz wykorzystaniu social media przy pozycjonowaniu stron. Jak na spotkanie networkingowe przystało, uczestnicy mieli możliwość dzielenia się swoimi spostrzeżeniami oraz doświadczeniem.
SEOtour
Nauki SEO ciąg dalszy! Tym razem Kamil Gajewski brał udział w szkoleniu prowadzonym przez Grzegorza Strzelca – byłego Head of SEO w Grupie Onet. Wydarzenie koncentrowało się na biznesowej stronie SEO – budowaniu strategii, ustalaniu celów, zarządzaniu usługami SEO oraz działaniom PR-owym w Google. 8-godzinna dawka wiedzy i inspiracji w ramach SEOtour to jest to!
LinkedIn Local
To pierwsze spotkanie z serii LinkedIn Local, które odbyło się we Wrocławiu. W EACTIVE stawiamy na nawiązywanie kontaktów biznesowych, dlatego kolejne wydarzenie z tego zakresu przyciągnęło naszą uwagę. Jego celem był networking osób posiadających konta na LinkedIn, które chcą poznać swoją sieć kontaktów również w sferze offline. Sesje networkingowe w niewielkim gronie okazały się strzałem w dziesiątkę, a podczas prezentacji indywidualnych swoje wystąpienie mógł przedstawić Paweł Schmidt z EACTIVE.
LinkedIn Class
W grudniu zdecydowanie królował LinkedIn! Iga i Natalia z Działu Marketingu uczestniczyły w szkoleniu z zakresu efektywnego wykorzystania tego portalu społecznościowego, które prowadził Jakub Sobieraj z firmy Media Trener. Wydarzenie składało się zarówno z części teoretycznej jak i praktycznej, gdzie omawiano m.in. w jaki sposób prowadzić profil prywatny oraz firmowy na LinkedIn, jak tworzyć reklamy, a także jak promować markę na LinkedIn.
Jak widać, ubiegły rok zakończyliśmy mocnym, szkoleniowym akcentem. Już nie możemy się doczekać kolejnych, wartościowych wydarzeń! :)