Poranek z email marketingiem, czyli EACTIVE na szkoleniu od FreshMaila

Chętnie dołączamy do różnych wydarzeń pozwalających nam nabyć nowe kompetencje. A kiedy szkolenie jest tuż za rogiem, żal byłoby przepuścić taką okazję do poszerzenia naszej wiedzy ;) Nie zabrakło nas zatem na tzw. Poranku z email marketingiem, gdzie wysłuchaliśmy prelekcji specjalistów z FreshMaila. Przeczytaj naszą krótką relację ze szkolenia! #wiemyjak

certyfikaty ze szkolenia od freshmail

Czas na email marketing

Email marketing może być ważną częścią strategii marketingowej i skuteczną metodą pozyskiwania nowych klientów, dlatego zamierzamy zgłębiać tajniki tego zagadnienia. Kiedy dowiedzieliśmy się o szkoleniu w pobliskiej klubokawiarni Mleczarni, na naszą decyzję nie trzeba było długo czekać. Z EACTIVE w wydarzeniu uczestniczyła Ola Sawicka, Ania Bielat oraz Dawid Wójcik. Mieliśmy okazję wysłuchać praktyków, którzy na co dzień prowadzą działania email marketingowe i wypracowali metody pozwalające na realizację skutecznych działań. Prelegentami byli kolejno:

  • Anna Łowczowska,
  • Łukasz Hardek,
  • Renata Gajoch-Bielecka,
  • Karolina Gnat.

Tematy poruszone na szkoleniu

Od sposobów na skuteczny email marketing, przez analizę najczęściej popełnianych błędów w zakresie takiej strategii, po łączenie email marketingu z innymi formami promocji – taki przekrój tematyczny zaserwowali nam specjaliści z FreshMaila. Jak zyskać korzyści za pomocą email marketingu? Na pewno unikać pułapek i niewłaściwych działań, w końcu wystrzeganie się podstawowych błędów przyczyni się do zwiększenia efektywności kampanii. Warto wiedzieć jednak z jakimi błędami możemy mieć do czynienia – nasze wątpliwości rozwiała Anna Łowczowska, opisując 7 grzechów głównych w email marketingu. Prezentacja była bardzo ciekawa, a przede wszystkim konkretna, dzięki czemu zanotowaliśmy kilka cennych punktów.

Najgorszy scenariusz dla każdego email marketera to trafienie do spamu, dlatego bardzo istotne jest poznanie metod na zapobieganie takiej sytuacji. Łukasz Hardek przystępnie wyjaśnił, jak trafiać bezpośrednio do odbiorców i zadbać, aby wiadomość została właściwie dostarczona. Następnie zaprezentowała się Renata Gajoch-Bieleckiej mówiąc o łączeniu działań email marketingowych z social media, a na koniec – Karolina Gnat, która na przykładach przedstawiła jak można dopasować email marketing do swojej branży.

Szkolenie pozwoliło nam na bliższe poznanie email marketingu, dzięki czemu mamy za sobą solidny wstęp do tego zagadnienia i planujemy nadal rozwijać naszą wiedzę.

Przejdź do komentarzy

Komentarze

Dodaj komentarz