Relacja ze szkolenia z przedstawicielami Google

Nieustannie rozwijamy nasze kompetencje i chętnie poszerzamy swoją wiedzę. Tym razem mieliśmy okazję szkolić się pod okiem specjalistów – do EACTIVE zawitali przedstawiciele Google, z którymi spotkał się nasz Dział Sprzedaży.

Google dba o agencje, które uzyskały status Partnera Google i oferuje im szereg korzyści, takich jak m.in. dostęp do specjalistycznych szkoleń i wsparcie merytoryczne. Przypomnijmy – niedawno uzyskaliśmy wyjątkowe wyróżnienie od Google, czyli tzw. status Google Partner Premium, co oznacza, że prowadzone przez nas kampanie AdWords są na najwyższym poziomie, stale powiększamy grono klientów i dysponujemy szeroką wiedzą i umiejętnościami.

Czas na szkolenie!

Google docenia takie agencje i uczestniczy w ich rozwoju – tym razem przyszedł czas na szkolenie dla działu handlowego, którego celem było podniesienie naszych kompetencji w zakresie współpracy z klientami. Szkolenie podzielone było na 3 części i dotyczyło elementów sprzedażowych reklam AdWords i efektywnej współpracy z klientami, w tym zrozumienia potrzeb biznesowych klientów. Nasi doradcy uczestniczyli również w ćwiczeniach praktycznych, na których mogli sprawdzić nabytą wiedzę. Szkolenie miało formę otwartą i wykorzystaliśmy je w pełni, biorąc udział w dyskusji i zadając nurtujące pytania.

Wiemy jak istotne jest podejście indywidualne do klientów i poznanie oraz zrozumienie ich potrzeb, a tego typu szkolenia są szczególnie wartościowe, gdyż pozwalają nam rozwijać się w tym zakresie. Dzięki temu możemy jeszcze lepiej doradzać naszym klientom, zadawać odpowiednie pytania  i dostosowywać nasze działania do ich oczekiwań. #wiemyjak

Przejdź do komentarzy

Komentarze

Dodaj komentarz

  1. Matylda pisze:

    Także jestem zdania, że należy, a nawet trzeba rozwijać swoje kompetencje i stawać się coraz bardziej rzetelnym w danej dziedzinie, dlatego takie szkolenia są bardzo dobrą opcją!