Pomożemy Ci SZYBKO zdobyć klientów! SPRAWDŹ

Relacja ze szkolenia z przedstawicielami Google

Nieustannie rozwijamy nasze kompetencje i chętnie poszerzamy swoją wiedzę. Tym razem mieliśmy okazję szkolić się pod okiem specjalistów – do EACTIVE zawitali przedstawiciele Google, z którymi spotkał się nasz Dział Sprzedaży.

Google dba o agencje, które uzyskały status Partnera Google i oferuje im szereg korzyści, takich jak m.in. dostęp do specjalistycznych szkoleń i wsparcie merytoryczne. Przypomnijmy – niedawno uzyskaliśmy wyjątkowe wyróżnienie od Google, czyli tzw. status Google Partner Premium, co oznacza, że prowadzone przez nas kampanie AdWords są na najwyższym poziomie, stale powiększamy grono klientów i dysponujemy szeroką wiedzą i umiejętnościami.

Czas na szkolenie!

Google docenia takie agencje i uczestniczy w ich rozwoju – tym razem przyszedł czas na szkolenie dla działu handlowego, którego celem było podniesienie naszych kompetencji w zakresie współpracy z klientami. Szkolenie podzielone było na 3 części i dotyczyło elementów sprzedażowych reklam AdWords i efektywnej współpracy z klientami, w tym zrozumienia potrzeb biznesowych klientów. Nasi doradcy uczestniczyli również w ćwiczeniach praktycznych, na których mogli sprawdzić nabytą wiedzę. Szkolenie miało formę otwartą i wykorzystaliśmy je w pełni, biorąc udział w dyskusji i zadając nurtujące pytania.

Wiemy jak istotne jest podejście indywidualne do klientów i poznanie oraz zrozumienie ich potrzeb, a tego typu szkolenia są szczególnie wartościowe, gdyż pozwalają nam rozwijać się w tym zakresie. Dzięki temu możemy jeszcze lepiej doradzać naszym klientom, zadawać odpowiednie pytania  i dostosowywać nasze działania do ich oczekiwań. #wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

  1. Matylda pisze:

    Także jestem zdania, że należy, a nawet trzeba rozwijać swoje kompetencje i stawać się coraz bardziej rzetelnym w danej dziedzinie, dlatego takie szkolenia są bardzo dobrą opcją!

x

ZAMÓW WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak