Rozpoczynamy współpracę z Uniwersytetem w Lublinie!

UMCS

Z radością informujemy, że już niedługo będziemy mogli dzielić się naszą wiedzą ze studentami z UMCS w Lublinie (Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej – www.umcs.pl). To efekt współpracy, którą nawiązaliśmy z Wydziałem Politologii Uniwersytetu – już za chwilę poznacie szczegóły. #wiemyjak

Marketing internetowy to nasza specjalność i każdego dnia zgłębiamy jego tajniki, a wieloletnie doświadczenie sprawia, że zgromadziliśmy już naprawdę pokaźną bazę wiedzy. Jest ona na tyle obszerna, że swobodnie możemy się nią dzielić. Współpraca z Uniwersytetem bardzo nas cieszy – będziemy prowadzić warsztaty i szkolenia przedstawiające najważniejsze zagadnienia z marketingu internetowego. Studenci poznają ten obszar zarówno od teoretycznej, jak i praktycznej strony, a wiedzę przekazywać będą nasi specjaliści.

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej to uczelnia z bogatą historią, istniejąca już od ponad 70 lat. Zaletą UMCS jest kompleksowa oferta edukacyjna i nieustanny rozwój – co roku proponowane są kolejne kierunki studiów i różne specjalizacje. Jest największą uczelnią publiczną po wschodniej stronie Wisły; posiada również szeroką ofertę kół naukowych skierowanych do studentów, dzięki czemu wyróżnia się w swoim regionie. O wysoki poziom nauki dba też kadra naukowo-dydaktyczna złożona ze specjalistów – bardzo się cieszymy, że będziemy mogli z nimi współpracować.

Nawiązanie współpracy z Uniwersytetem nie jest naszą pierwszą inicjatywą w tym stylu – wcześniej organizowaliśmy spotkania warsztatowe z klasą biznesową w Oławie, na których przekazywaliśmy cenne wskazówki dotyczące marketingu internetowego, prowadzenia firmy i jej rozwoju. Możliwość dzielenia się z uczniami naszą wiedzą była bardzo cennym doświadczeniem, zarówno dla nas jak i dla naszych odbiorców. Liczymy, że nowa współpraca będzie równie owocna!

Informacja o naszej współpracy dostępna jest również na stronie studiów podyplomowych (http://www.infobrokering.umcs.lublin.pl/index.html) na Wydziale Politologii UMCS.

Przejdź do komentarzy

Komentarze

Dodaj komentarz