Występujemy w webinarach i dzielimy się naszym doświadczeniem

Pierwszego czwartkowego wieczora kwietnia nasz CEO – Michał Kliszczak wziął udział w webinarze organizowanym przez Senuto. Wystąpienie to było jednym z cyklu “Tarcza Antykryzysowa Senuto” mającym na celu pomóc odpowiedzieć na pytania, które w obecnej sytuacji coraz częściej muszą zadawać sobie przedsiębiorcy. 

michal-kliszczak-webinar

Michał razem z Maciejem Gałeckim – CEO firmy Bluerank oraz prowadzącym – Damianem Sałkowskim opowiadali o tym, jak wygląda obecna sytuacja w prowadzonych przez siebie firmach oraz dzielili się, jakie kroki podjęli w związku z zaistniałą sytuacją. Głównym tematem rozmów były sposoby radzenia sobie z odchodzącymi klientami, a także jak utrzymać płynność finansową firmy.

Nie obyło się też bez opowiedzenia o działaniach wewnętrznych skierowanych w stronę pracowników, podejmowanych z uwagi na całkowitą pracę w trybie zdalnym oraz tym, jak firma radzi sobie z przejściem na home office.

Pomimo różnej specyfiki biznesów prowadzonych przez prelegentów, wszyscy jednogłośnie uważają, że w obecnej sytuacji, niezwykle ważne jest postawienie na relacje międzyludzkie. Zarówno te między agencjami a ich klientami, jak i te wewnątrz organizacji. Otwarcie się na drugiego człowieka, próba zrozumienia go to może okazać się nie tylko istotna w obecnych warunkach, ale również zaowocować w przyszłości, która z pewnością nadejdzie.

marketing-internetowy-w-czasach-kryzysu-webinar

Na webinary postawili także specjaliści działu New Business, którzy występowali dla Klubu Biznesu Olympic oraz dla Partnerskich Klubów Biznesu. Pierwszy webinar skierowany był tylko do wrocławskich odbiorców, jednak kolejny trafił już na arenę ogólnopolską. 

Paweł Salamonik wraz z Kamilem Koleśnikiem opowiadali o bardzo ważnym zagadnieniu, jakim jest marketing internetowy w nowej rzeczywistości. W swojej prezentacji poruszali takie tematy jak redukcja kosztów przy jednoczesnej budowie przewagi konkurencyjnej,  cel marketingu w ogóle, czym jest ROAS, jak zachowuje się lejek sprzedażowy w aktualnych warunkach, a także jak istotne jest opieranie swoich decyzji na danych, a nie emocjach.

Nasz udział w webinarach został podyktowany głównie wieloletnią obecnością na rynku, a także szybkością w reagowaniu w aktualnej sytuacji. Cieszymy się, że możemy dzielić się z innymi naszym doświadczeniem.

Przejdź do komentarzy
Ocena artykułu:
5/5 (9)

Komentarze

Dodaj komentarz