SPRAWDŹ, CO OFERUJEMYPoznaj Aktywny Model Rozliczeń SEO & Ads

Jak zbudowaliśmy nowy serwis dla marki Pazola łącząc rentowność projektu, potrzeby klienta i wzrost pozycjonowania?

Nowa strona dla pazola - nowa technologia i cms

3,16 tys.

Kliknięć

174 tys.

Wyświetleń

Pazola & EACTIVE

Pazola to ekskluzywne biuro podróży, zajmujące się organizacją wycieczek z segmentu premium. Firma od lat oferuje wyjazdy do takich miejsc jak Malediwy, Sri Lanka, Galapagos, Ekwador, Filipiny, Dubaj i wiele innych. Oprócz tego Pazola zajmuje się również organizacją kursów nurkowych, safari, czy wyjazdów integracyjnych dla firm. Wszystkie wycieczki i wyprawy oferowane przez firmę są ściśle zaplanowane i poszerzone o opis na poszczególne dni.

Agencja SEO & Performance Marketingu. Oferujemy skuteczne strategie SEO i SXO, które spełnią nawet największe wymagania marek. Naszym zadaniem jest jak najlepsze zrozumienie potrzeb marki w ramach realizowanego projektu i kompleksowe podejście do pozycjonowania stron. #wiemyjak łączyć doświadczenie, wiedzę, innowacyjność i profesjonalizm. Skalujemy biznesy klientów.

Wyzwanie

Stan początkowy serwisu

Strona serwisu była napisana w mocno chaotyczny sposób, zawierała nielogiczne i niekonsekwentne rozwiązania. Wykonawca strony prawdopodobnie użył innego projektu, który został przerobiony, przez co niektóre pliki, z niewiadomych przyczyn, znajdowały się na FTP’ie – nie pasowały zatem do serwisu. Konstrukcja strony utrudniała lub uniemożliwia wprowadzanie zmian, mających poprawić wyniki klienta. Ponadto była przestarzała ze strony technologicznej – posiadała starą wersję PHP.

Oczekiwaniem klienta były działania z zakresu pozycjonowania, jednak ówczesny stan strony nie pozwalał na wprowadzenie żadnego rozbudowania, ani na prowadzenie skutecznych działań SEO. Stan serwisu był ciężki, kod był pisany w niechlujny, nieodpowiedni sposób, a stosowane rozwiązania niepraktyczne.

Zaproponowaliśmy klientowi zbudowanie nowego serwisu, jednak przez ograniczony budżet, musieliśmy podejść do projektu w inny, praktyczny sposób i ograniczyć jak najbardziej koszty, aby całościowy proces stał się rentowny.

Główne wyzwania, z którymi musieliśmy się zmierzyć:

  • stara wersja serwisu, uniemożliwiająca wdrażanie zmian, które podniosą wyniki SEO,
  • niska prędkość ładowania strony,
  • występujące błędy techniczne oraz stara technologia używana w projekcie,
  • przestarzały wygląd i niezachęcający UX.

#wiemyjak prowadzić skuteczną strategię SEO i SXO
POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE

Rozwiązania

Działania, które podjęliśmy:

  • przeanalizowanie serwisu pod względem technologicznym,
  • zbudowanie spisu stron, które mają się pojawić na serwisie,
  • zbudowanie MVP i skonsultowanie go z klientem,
  • przeprowadzenie konsultacji ze specjalistą SEO oraz UX,
  • zbudowanie serwisu na serwerze lokalnym, biorąc pod uwagę potrzeby klienta i dobre praktyki SEO.

Dzięki pracy naszych specjalistów udało się postawić nową stronę na nowszej technologii i CMS-ie, co pozwoliło na wprowadzenie szerszych zmian i zniwelowało problemy, z którymi zmagała się starsza wersja strony. Istotne jest to, że projekt był realizowany przy relatywnie mniejszym budżecie, bez pełnego wsparcia innych działów. Wymagało to dużej komunikacji z klientem i dostosowania się do jego potrzeb bez makietowania nowego serwisu.

Efekty

Jak wspomnieliśmy wyżej, głównym celem było zbudowanie nowej, działającej strony, która pozwoli na osiąganie lepszych wyników, widocznych w liczbach.

Po przeprowadzonych przez naszych specjalistów działaniach zanotowany został zarówno wzrost liczby wyświetleń strony, a także wzrost liczby kliknięć. Poprawiła się również średnia pozycja strony.

Porównując okres 11.09-2021 – 27.01.2022 do 27.01 – 15.06.2022:

Wyniki z Google Search Console dla Pazola

Źródło: Google Search Console

Widoczność serwisu w okresie 28.01.2022-15.06.2022:

  • Wzrost do 879 fraz w TOP50
  • Wzrost do 142 fraz w TOP10
  • Wzrost do 28 fraz w TOP3
Wyniki z Senuto dla Pazola

Źródło: Senuto

Szybkość ładowania dla starej strony:

Szybkość ładowania dla starej strony Pazola

Źródło: Page Speed Insights

Szybkość ładowania dla nowej strony:

Szybkość ładowania dla nowej strony Pazola

Źródło: Page Speed Insights

Po zakończeniu tego etapu możemy dalej pracować nad widocznością strony w wynikach wyszukiwania Google. Dzięki poprawieniu serwisu od technicznej strony liczymy, że wyniki działań SEO będą coraz lepsze.

Główne korzyści dla klienta:

  • poprawienie prędkości ładowania się strony,
  • wdrożenie zewnętrznego softu, związanego z rezerwacjami wycieczek,
  • odświeżenie layoutu – poprawa serwisu pod względem UX i UI,
  • podniesienie poziomu bezpieczeństwa serwisu,
  • podniesie wersji PHP – z niewspieranej wersji 5.3 na nowszą i wspieraną,
  • umożliwienie wprowadzania zmian technicznych.

Zainteresowały Cię działania opisane w tym case study? Sprawdź, co możemy zaproponować Twojej firmie w Aktywnym Modelu Rozliczeń. Twój cel to nasz cel!

Wypowiedź Eksperta

Miłosz Kubicki

Web Development Manager

Jednym z największych wyzwań było przeprowadzenie migracji wszystkich ofert wycieczek wraz z danymi i wersjami językowymi. Poprzednia strona posiadała niekorzystną konstrukcję, która uniemożliwiała skorzystanie ze standardowych narzędzi. Kolejnym istotnym punktem prac była integracja z zewnętrznym softem, który służy jako system rezerwacji. Należało dostosować odpowiednio środowisko pod podpięcie narzędzia. W projekcie kluczowa była odpowiednia optymalizacja pod kątem Page Speed. Wyniki mają potencjał do przeprowadzania dalszych prac w tym obszarze, jednak przy założonym budżecie udało się osiągnąć zadowalające i satysfakcjonujące efekty. Przykładem może być sposób wyświetlania filmiku o dużej wadzę, przy którym za pomocą odpowiednich technik optymalizacyjnych udało się ograniczyć negatywny efekt opóźnienia renederowania się reszty strony i zasobów.
Współpraca z klientem przebiegała szybko i sprawnie. Kontaktowaliśmy się za pomocą aplikacji WhatsApp oraz telefonicznie. Bezpośredni kontakt ułatwił przeprowadzanie prac oraz dostosowanie się do potrzeb i wymagań klienta.

Oczekujesz dedykowanych rozwiązań dla swojej marki?

Napisz do nas, skontaktujemy się z Tobą i przygotujemy propozycję współpracy.

    TAK
    Adres strony internetowej*
    E-mail*
    Telefon*
    TAK
    Twoja wiadomość nie została wysłana. Prosimy wysłać e-mail na adres kontakt@eactive.pl

    Komentarze

    Dodaj komentarz

    TAK

    Zostaw kontakt, oddzwonimy

    Abonament to stagnacja. Aktywny Model Rozliczeń SEO/ADS potęguje efektywność. Podczas 15-minutowej rozmowy dowiesz się wszystkiego.
    Imię i Nazwisko
    E-mail*
    Numer telefonu*
    Adres strony internetowej*
    Treść wiadomości
    TAK
    Twoja wiadomość nie została wysłana. Prosimy wysłać e-mail na adres kontakt@eactive.pl

    Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

    Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

    Dziękujemy!

     

    Co dalej?

    1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
    2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
    3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

    KLAUZULA INFORMACYJNA

    Informujemy, że:

    1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. z siedzibą w Siechnicach, zarejestrowana pod adresem ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
    2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
    3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
    4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
    5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
    6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
    7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
    8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
    9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
    10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
    11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

    Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

    Rozumiem