EACTIVE BLOG
Rzetelne i ciekawe informacje o zwiększaniu widoczności w internecie

Już niedługo odbędzie się V edycja Mail My Day!

mmd plakat

22 i 23 marca w Warszawie odbędzie się V edycja konferencji Mail My Day. Przez te dwa dni będzie można posłuchać ciekawych prelekcji ekspertów z branży e-marketingu. Podczas tego wydarzenia, specjaliści będą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Organizatorzy przygotowali również warsztaty, podczas których będzie można nauczyć się jak zdobytą wiedzę przełożyć na konkretne działania. Eksperci konferencji W czasie […]

Co się zmieni w reklamach wideo na Facebooku?

Facebook wdraża kolejne zmiany dotyczące reklam. Obecnie reklamodawcy coraz częściej korzystają z formatu wideo i to właśnie w tym obszarze pojawią się nowości – wprowadzono kilka nowych funkcji do tzw. reklam w formacie pokazu slajdów. #wiemyjak Narzędzie to pojawiło się w październiku ubiegłego roku i pozwala na proste dotarcie do klientów za pomocą filmów złożonych z serii zdjęć. To wygodna i szybka funkcja […]

Badanie RTB House: Co przekonuje użytkowników do kliknięcia w reklamę mobilną?

Coraz większa popularność urządzeń mobilnych sprawia, że reklamodawcy powinni dostosować swoje działania do praw rządzących światem mobilnym. Dlatego tak ważne jest przyglądanie się trendom i gromadzenie informacji dotyczących preferencji użytkowników co do wyświetlanych reklam mobilnych. Temat jest bliski firmie RTB House, która przeprowadziła ciekawe badanie dotyczące skuteczności reklam mobilnych. Trend mobile obecnie rośnie w siłę, a użytkownicy coraz częściej […]

Co Facebook przygotował dla partnerów reklamowych?

Facebook coraz częściej dba o swoją biznesową stronę i chce przekonać do siebie coraz więcej reklamodawców. Teraz wychodzi z propozycją nowych usług dla partnerów reklamowych, które pozwolą na zdobycie zainteresowanie klientów. W działalności Facebooka różnego rodzaju zmiany i nowości są na porządku dziennym – w ostatnim czasie pisaliśmy m.in. o Sekcji sklep umożliwiającej sprzedaż produktów na Facebooku. Teraz przygotowano coś specjalnego […]

Jak YouTube edukuje twórców reklam?

Pracownicy YouTube’a doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak istotna jest współpraca z twórcami reklam. Dlatego też starają się ich wspierać i edukować, aby budowali efektywne strategie komunikacji związanej z formatem wideo. #wiemyjak Ostatnio YouTube przygotował YouTube Brand Program Certification stworzony przede wszystkim z myślą o twórcach reklam – to kurs online z różnymi radami i wskazówkami dotyczącymi przygotowywania kampanii wideo. Kurs będzie zawierał […]

Czy targetowanie reklam pod kątem emotikonów stanie się możliwe?

Targetowanie reklam to bardzo istotny sposób docierania do klientów, którzy będą zainteresowani naszą ofertą. Możliwości targetowania jest wiele, przykładowo może to być wiek, płeć, zainteresowania, czy zachowania. Obecnie z oryginalnym pomysłem wyszedł Twitter, na którym rozpocznie się targetowanie pod kątem… emotikonów! To dość zaskakujący pomysł, który obecnie budzi kontrowersje i jest głośno komentowany w sieci. Czy to rozwiązanie […]

Sekcja sklep zagości na Facebooku?

sekcja-sklep-na-facebooku

Ostatnio często wspominaliśmy o Facebooku, jednak nie bez powodu – ciągle zaskakuje nas różnymi nowościami. Tym razem chodzi o sporą zmianę, gdyż na portalu ma pojawić się Sekcja Sklep, która umożliwi sprzedaż produktów bezpośrednio z poziomu Facebooka. Zuckerberg inwestuje w nowe narzędzia, aby skoncentrować ruch na swoim portalu i zainteresować marki. W końcu posiadanie swojego mini sklepu na portalu to duży krok […]

Jak działają nowe narzędzia Facebookowe zwiększające sprzedaż?

reklamy FB blog

Facebook coraz częściej informuje o różnych udoskonaleniach, a także wprowadza wiele narzędzi usprawniających sprzedaż. Rozwiązania te przygotowywane są głównie w oparciu o panujące trendy i oczekiwania odbiorców. Tak było i tym razem – Facebook niedawno zaprezentował nowe funkcje pozwalające zwiększyć sprzedaż za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Odpowiedź Facebooka na panujące trendy Wszechobecne tablety i smartfony kreują dzisiejszą rzeczywistość i warto zauważyć coraz bardziej umacniające się tendencje […]

Czy reklama na YouTube zapewnia wyższy zwrot z inwestycji (ROI)?

Wielu reklamodawców wierzy w potencjał YouTube’a, a wnioski z ostatnio przeprowadzonych badań potwierdzają, że nie jest to bezpodstawne. Zobacz, czego dowodzi badanie przeprowadzone przez Google we współpracy z wieloma partnerami w latach 2013 – 2016. Obecnie wiele zależy od tego, czy kampania marketingowa zakończy się sukcesem – przygotowanie odpowiedniej strategii działania, wykorzystanie właściwych metod, czy optymalne wykorzystanie kosztów to główne […]

Raport: czy coraz częściej udostępniamy treści na Facebooku?

wykres5

Facebook stał się wyznacznikiem naszych czasów – w końcu jest nieodzownym elementem codzienności wielu z nas. Nic więc dziwnego, że firmy nieustannie analizują aktywność użytkowników i badają tendencje panujące na portalu. Tym razem firma Rival IQ przebadała ponad 9 tysięcy kont na Facebooku skupiając się na najczęstszych interakcjach – szczególnie polubieniach, komentarzach i udostępnieniach. Które z nich okazały się najbardziej powszechne? #wiemyjak […]

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to