Analityka internetowa

Aby nasi klienci mogli osiągać jak najwyższy zwrot z inwestycji nieustanie analizujemy każdy szczegół, który może mieć wpływ na skuteczność prowadzonych działań marketingowych. Już po wstępnym audycie strony www wskazujemy obszary, które mogą być wąskim gardłem, obniżającym skuteczność działań i powinny być dokładnie zbadane. Głównym celem prowadzonych analiz jest zawsze poprawa skuteczności kampanii Adwords czy pozycjonowania, a co za tym idzie osiąganie wyższego zysku. Niektóre z prowadzonych przez nas działań dotyczą:

1. Analizy ofert konkurencji w internecie.
2. Analizy funkcjonalnych i wizualnych elementów stron internetowych konkurencji.
3. Analizy webusability strony internetowej.
4. Analizy źródeł wejść na stronę i ich skuteczności.
5. Analizy zaangażowania użytkowników strony www.
6. Analizy realizacji wyznaczonych konwersji (rejestracji, wysłania zapytania, kontaktu itp.).
7. Analizy ścieżki zakupowej.
9. Analizy słów kluczowych do pozycjonowania i do kampanii Adwords.
10. Analizy skuteczności słów kluczowych.
11. Ogólnej oceny serwisu wg opracowanej przez nas skali.
12. Audytu SEO.
13. Analizy skuteczności wersji strony .
14. Strategii Rozwoju Serwisu ® (nasza autorska usługa).

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Wygraj atrakcyjne nagrody!
Weź udział