x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Jak zarządzać wieloma kontami AdWords? Poznaj pomocne narzędzia

Każdy reklamodawca, obsługujący wiele kampanii reklamowych jednocześnie, potrzebuje sposobu, który pozwoli robić to umiejętnie i efektywnie. To właśnie w tym celu powstało konto menadżera Google AdWords, a wraz z nim szereg przydatnych narzędzi, które pozwalają między innymi optymalizować prowadzone działania, wprowadzać zmiany oraz porządkować potrzebne raporty. #wiemyjak

Konto menadżera – co oferuje?

Zarządzanie kilkoma kontami z jednego miejsca jednocześnie jest znacznym ułatwieniem. Możliwość śledzenia oraz monitorowania skuteczności kampanii czy też podejmowania działań celem ich optymalizacji, a to wszystko za pośrednictwem jednego miejsca, pozwala znacznie zaoszczędzić czas. Przede wszystkim jednak jest ono korzystne z logistycznego punktu widzenia – umożliwia łatwą i wygodną obsługę kampanii poszczególnych klientów, bez konieczności wykonywania wielu logowań. Przyjrzyjmy się zatem poszczególnym kategoriom narzędzi, które czynią konto menadżera przydatnym i atrakcyjnym.

Łatwa optymalizacja reklam

Jednymi z pomocnych narzędzi są choćby te do optymalizacji reklam. Umożliwiają one proste tworzenie, testowanie oraz uaktualnianie reklam powiązanych z wieloma kontami, którymi zarządzasz. Dzięki temu, że posiadasz w jednym miejscu wszystkie informacje dotyczące firm, możesz łatwo zaktualizować poszczególne reklamy. Masz też możliwość wprowadzania tak zwanych zmian w czasie rzeczywistym – takich, jak na przykład informacje o dostępności produktów czy aktualnych wyprzedażach. Na ich podstawie system Google AdWords sam dostosowuje reklamy do Twojego użytkownika, jego lokalizacji czy nawet konkretnej daty i godziny.

Wprowadzanie zmian na kontach

Jeśli będziesz chciał wprowadzić konkretne zmiany oraz wpłynąć na wydajność poszczególnych kampanii, warto przyjrzeć się poniższym przykładowym narzędziom:

  • Zbiorcza edycja ustawień kampanii, pozwalająca na szybkie i wygodne wykonywanie edycji ustawień – zaktualizujesz np. informacje dotyczące lokalizacji, języka czy rotacji reklam. Aby jeszcze bardziej to sobie ułatwić, zastosujesz filtry, które pozwolą Ci szybko znaleźć podobne kampanie, np. pod względem lokalizacji. Więcej o tej opcji można dowiedzieć się z poniższego filmiku:

  • Zbiorcza edycja rozszerzeń reklam, czyli proste wprowadzanie zmian rozszerzenia poszczególnych reklam, które zwiększają widoczność, a w efekcie klikalność Twojej reklamy,
  • Do wprowadzania zmian będziesz mógł wykorzystać też arkusz kalkulacyjny bądź specjalny Edytor AdWords. Ten pierwszy pobierzesz, uzupełnisz potrzebnymi informacjami oraz powtórnie prześlesz na konto. Edytor AdWords będzie Ci natomiast niezastąpioną pomocą w momencie, kiedy będziesz chciał utworzyć lub zaktualizować istniejące już kampanie. Dodatkowo umożliwi on przenoszenie pomiędzy nimi poszczególnych elementów.

Automatyczne ustalanie stawek

Z pewnością zainteresuje Cię także możliwość umiejętnego i efektywnego zarządzania stawkami za słowa kluczowe. Automatyczna strategia ustalania stawek pozwoli Ci zoptymalizować je pod kątem największej skuteczności, a to wszystko celem osiągnięcia możliwie największej konwersji.

Łatwiejsze raportowanie

Poprzez konto menadżera uzyskasz także dostęp do zaawansowanych narzędzi raportowania oraz analizy. Dzięki możliwości wglądu w szczegółowe dane oraz raporty, łatwiej będzie podjąć Ci kluczowe decyzje. Pośród pomocnych narzędzi znajdziesz między innymi:

  • Analizę aukcji, która pozwoli Ci porównać skuteczność z innymi, konkurencyjnymi reklamodawcami,
  • Możliwość importowania konwersji offline – przydatną w momencie, gdy Twój klient dokona zakupu drogą inną niż przez Internet,
  • Raportowanie geograficzne, pozwalające poznać lokalizacje, w których Twoja reklama ma największą skuteczność,
  • Raport wyszukiwanych słów, umożliwiający wskazanie haseł, które decydują o wyświetlaniu Twoich reklam. Dzięki temu będziesz wiedział, jakich słów używać, a jakie wykluczyć.

Kto może korzystać z narzędzi?

Wskazane narzędzia pomocne będą przede wszystkim dla reklamodawców, agencji, firm zajmujących się marketingiem w wyszukiwarkach oraz innych profesjonalnych marketerów. Jak już wspomnieliśmy wcześniej, korzystanie z jednego, wygodnego panelu, przede wszystkim pozwoli im zaoszczędzić cenny czas oraz umożliwi efektywne planowanie i zarządzanie kampaniami. Konto menadżera zapewni również łatwe porównywanie ich wydajności oraz tworzenie raportów dla wielu kont jednocześnie.

Nie masz czasu na szukanie rozwiązań usprawniających zarządzanie wieloma kontami? My Ci pomożemy i przygotujemy dla Ciebie efektywną kampanię AdWords >>>

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

Napisz do nas

Komentarze

Dodaj komentarz