Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 485,88% dla kdcmeble.com dzięki content marketingowi?

Nasi specjaliści z działu content marketingu przygotowali dla naszego klienta w ramach pozycjonowania tekst na bloga firmowego, który wygenerował wzrost ruchu organicznego na stronie kdcmeble.com o  485,88%.

content marketing dla kdcmeble.com

Cel: większa widoczność w wyszukiwarce

kdcmeble.com to meblowy sklep internetowy specjalizujący się w meblach tapicerowanych, będący jednocześnie ich producentem. Opisywaliśmy już na naszym blogu case study z realizacją akcji marketingowej dla tego klienta, dzięki której zwiększyliśmy sprzedaż o 64%.

Dzisiejsze case study dotyczyć będzie rezultatów jakie przyniósł stworzony przez zespół naszych copywriterów tekst na bloga firmowego klienta: Jaki kolor mebli pasuje do ciemnej podłogi?.

Jak już pisaliśmy niejednokrotnie w naszych artykułach, blog firmowy to doskonałe narzędzie wspomagające lepszą widoczność strony w wyszukiwarce. Wszystko za sprawą tego, że wartościowa treść to niezwykle ważny element, wpływający istotnie na pozycjonowanie strony www. Wzrost widoczności strony klienta w Google był również głównym celem nad którym skupialiśmy się podczas pracy nad tekstem. #wiemyjak

Wzrost ruchu na stronie dzięki publikacji tekstu

Dane zebrane poprzez Google Analytics wskazują, że cel został osiągnięty.

Tekst widoczny jest w wyszukiwarce pod 106 frazami!

Dzięki temu od lipca 2016 roku wzrosła znacznie liczba wejść na stronę z podstrony zawierającej opublikowany artykuł.

content marketing dla kdcmeble.comŹródło: Senuto

Ruch organiczny na stronie wzrósł o 485,88%.

Dodatkowo o 41,18% wzrosła również liczba osób spędzająca na stronie

ponad 10 minut.

content marketing dla kdcmeble.com

Źródło: Google Analytics

Działania wykonane przez naszych specjalistów

Podczas tworzenia oraz publikacji tekstu nasi specjaliści wykonali niezbędne działania, takie jak:

  • analiza i wytypowanie słów kluczowych związanych z branżą klienta,
  • przygotowanie tekstu oraz jego optymalizacja z uwzględnieniem słów kluczowych: nagłówki h1-h2 ze słowami kluczowymi, odpowiednie rozmieszczenie słów kluczowych w treści, optymalizacja grafiki,
  • mierzenie i analiza efektów,
  • powtórna optymalizacja – aktualizacja treści, dodanie słów kluczowych,
  • mierzenie rezultatów.

Tekst został opublikowany na blogu klienta 17 kwietnia 2015 roku. Opisany powyżej wzrost ruchu organicznego rozpoczął się na początku lipca 2016 roku. Kluczem była tutaj aktualizacja treści oraz ponowna optymalizacja tekstu. Przy prowadzeniu bloga firmowego niezwykle ważna jest systematyczność w dodawaniu nowych wpisów. Regularnie dodawane wpisy będą dla Google sygnałem, że strona jest na bieżąco prowadzona i warto ją wziąć pod uwagę w rankingu.

Podobnie sprawa ma się z treściami dodanymi jakiś czas temu. Warto do nich wracać, uaktualnić zawarte w nich informacje, dodać słowa kluczowe i ponownie zoptymalizować. Aktualizacja starszych tekstów umożliwi Ci polepszenie Twojej widoczności na wybrane frazy, ale przede wszystkim będzie wartościowa dla klientów, którzy na Twoim blogu znajdą zawsze aktualne informacje.

Zamów bezpłatną wycenę content marketingu. #wiemyjak

NAPISZ DO NAS

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

24/02/2017
Agata Strzębska

Udostępnij:

Tagi:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

  1. Szymon pisze:

    Świetne wyniki :)

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to