Jak zwiększyliśmy sprzedaż o 64% dla kdcmeble.com dzięki content marketingowi?

content marketing dla kdcmeble.com

Zespół naszych specjalistów z działu promocji contentu przeprowadził akcję marketingową dla naszego klienta w ramach usługi zwiększania widoczności. W wyniku zrealizowanego działania, sprzedaż w serwisie kdcmeble.com wzrosła o 64,35%. Przeczytaj nasze case study, aby dowiedzieć się więcej!#wiemyjak

kdcmeble.com to sklep internetowy oferujący meble tapicerowane. Dla tego klienta została przeprowadzona akcja marketingowa – konkurs skierowany do blogerek pod hasłem „Usiądź wygodnie w swoim stylu”. W konkursie wzięło udział kilkanaście blogów wnętrzarskich, które zostały zaprezentowane na stronie konkursowej, gdzie można było oddawać głosy na wybranego bloga. Dziesięciu autorów blogów z największą liczbą głosów wygrało dedykowane krzesła, zasponsorowane przez kdcmeble.com. #wiemyjak

Ideą konkursu było wygenerowanie jak największego, wartościowego ruchu na stronie klienta. W wyniku podjętych działań udało nam się osiągnąć nie tylko cel główny, ale również zwiększyć konwersję.

Akcja pozyskała 6 153 wejść na stronę
w okresie 18 sierpnia – 30 września 2015, co stanowiło 28,24% całości ruchu na stronie.

W okresie akcji łączna ilość konwersji (sprzedaży) wzrosła o  64,35%.

(Źrodło danych: Google Analytics).

Podczas pracy dla klienta, skupialiśmy się głównie na generowaniu ruchu organicznego. Akcja spowodowała prawie 2000 wejść bezpośrednich na stronę oraz prawie 2000 wejść z sieci społecznościowych, a także spory ruch z blogów odsyłających.

Cały ruch na stronie wzrósł o 69,32%, w tym ruch:

  • z witryn odsyłających (referral) o 31,54%
  • z organicznych wyników wyszukiwania (organic) o 56,43%
  • z mediów społecznościowych o 916,76%
  • bezpośredni o 207,71%

Jak już wiadomo celem akcji była promocja marki klienta, co według powyższych wskaźników zostało osiągnięte. Dodatkowo użytkownicy wchodzący na stronę byli realnie zaangażowani w konsumowanie treści – zatem akcja trafiła faktycznie do grupy docelowej.

content marketing dla kdcmeble.comŹródło: Google Analytics

16,76% użytkowników z akcji spędziło na stronie kdcmeble.com więcej czasu niż średnia dla całej strony, a ponad 13% użytkowników, którzy trafili na stronę dzięki konkursowi, przeglądało więcej podstron niż przeciętni użytkownicy strony.

content marketing dla kdcmeble.comŹródło: Google Analytics

Od momentu rozpoczęcia konkursu nastąpił wzrost ilości wejść z Google na stronę kdcmeble.com i nie był on chwilowy – utrzymał się, a obecnie ciągle rośnie. Podsumowując, przeprowadzona akcja marketingowa zdecydowanie osiągnęła swój cel: zwiększyła rozpoznawalność marki, co przełożyło się na stałe podniesienie ruchu na stronie i wzrost sprzedaży.

Sprawdź nas. #wiemyjak

NAPISZ DO NAS

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

31/05/2016
Agata Strzębska

Udostępnij:

Tagi:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

  1. Ciekawy przykład i gratuluje tak dużego wzrostu.

  2. Gość pisze:

    Bardzo ciekawy pomysł na promowanie działalności, zastanawiam się czy w moim przypadku też by to zadziałało :)

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Urodzinowe Pozycjonowanie Drzew
zobacz