Jak zwiększyliśmy sprzedaż o 64% dla kdcmeble.com dzięki content marketingowi?

Zespół naszych specjalistów z działu promocji contentu przeprowadził akcję marketingową dla naszego klienta w ramach usługi zwiększania widoczności. W wyniku zrealizowanego działania, sprzedaż w serwisie kdcmeble.com wzrosła o 64,35%. Przeczytaj nasze case study, aby dowiedzieć się więcej! #wiemyjak

eactive-kdcmeble-case-study-sprzedaz-2

kdcmeble.com to sklep internetowy oferujący meble tapicerowane. Dla tego klienta została przeprowadzona akcja marketingowa – konkurs skierowany do blogerek pod hasłem „Usiądź wygodnie w swoim stylu”. W konkursie wzięło udział kilkanaście blogów wnętrzarskich, które zostały zaprezentowane na stronie konkursowej, gdzie można było oddawać głosy na wybranego bloga. Dziesięciu autorów blogów z największą liczbą głosów wygrało dedykowane krzesła, zasponsorowane przez kdcmeble.com. #wiemyjak

content marketing dla kdcmeble.com

Ideą konkursu było wygenerowanie jak największego, wartościowego ruchu na stronie klienta. W wyniku podjętych działań udało nam się osiągnąć nie tylko cel główny, ale również zwiększyć konwersję.

Akcja pozyskała 6 153 wejść na stronę
w okresie 18 sierpnia – 30 września 2015, co stanowiło 28,24% całości ruchu na stronie.

W okresie akcji łączna ilość konwersji (sprzedaży) wzrosła o  64,35%.

(Źrodło danych: Google Analytics).

#wiemyjak prowadzić skuteczną strategię content marketingu w SEO
POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE

Podczas pracy dla klienta, skupialiśmy się głównie na generowaniu ruchu organicznego. Akcja spowodowała prawie 2000 wejść bezpośrednich na stronę oraz prawie 2000 wejść z sieci społecznościowych, a także spory ruch z blogów odsyłających.

Cały ruch na stronie wzrósł o 69,32%, w tym ruch:

  • z witryn odsyłających (referral) o 31,54%
  • z organicznych wyników wyszukiwania (organic) o 56,43%
  • z mediów społecznościowych o 916,76%
  • bezpośredni o 207,71%

Jak już wiadomo celem akcji była promocja marki klienta, co według powyższych wskaźników zostało osiągnięte. Dodatkowo użytkownicy wchodzący na stronę byli realnie zaangażowani w konsumowanie treści – zatem akcja trafiła faktycznie do grupy docelowej.

content marketing dla kdcmeble.comŹródło: Google Analytics

16,76% użytkowników z akcji spędziło na stronie kdcmeble.com więcej czasu niż średnia dla całej strony, a ponad 13% użytkowników, którzy trafili na stronę dzięki konkursowi, przeglądało więcej podstron niż przeciętni użytkownicy strony.

content marketing dla kdcmeble.comŹródło: Google Analytics

Od momentu rozpoczęcia konkursu nastąpił wzrost ilości wejść z Google na stronę kdcmeble.com i nie był on chwilowy – utrzymał się, a obecnie ciągle rośnie. Podsumowując, przeprowadzona akcja marketingowa zdecydowanie osiągnęła swój cel: zwiększyła rozpoznawalność marki, co przełożyło się na stałe podniesienie ruchu na stronie i wzrost sprzedaży.

Sprawdź nas. #wiemyjak

Przejdź do komentarzy

Komentarze

Dodaj komentarz

  1. Bitec pisze:

    Bardzo fajna akcja. Ciekawe jest to, że ruch cały czas szedł w górę nawet po jej zakończeniu

  2. Gość pisze:

    Bardzo ciekawy pomysł na promowanie działalności, zastanawiam się czy w moim przypadku też by to zadziałało :)

  3. Marek Swatek pisze:

    Ciekawy przykład i gratuluje tak dużego wzrostu.

TAK

Zostaw kontakt, oddzwonimy

Abonament to stagnacja. Aktywny Model Rozliczeń SEO/ADS potęguje efektywność. Podczas 15-minutowej rozmowy dowiesz się wszystkiego.
Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK
Twoja wiadomość nie została wysłana. Prosimy wysłać e-mail na adres kontakt@eactive.pl

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. z siedzibą w Siechnicach, zarejestrowana pod adresem ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem